HP LaserJet P1102 CE651A -koszty eksploatacji

Data: 2011-06-12 17:52:45
Autor: Marek
HP LaserJet P1102 CE651A -koszty eksploatacji
Czy do tej drukarki są zamienniki toneru? Chc kupić w miejsce wysłużonej HP
6l, ale nie wiem, jak będzie z kosztami eksploatacji.

Data: 2011-06-12 19:59:17
Autor: Adam Jarecki
Marek pisze:
Czy do tej drukarki są zamienniki toneru? Chc kupić w miejsce wysłużonej HP
6l, ale nie wiem, jak będzie z kosztami eksploatacji.

Hej

Posiadam model P1102W, po wykorzystaniu startowego tonera używam regenerowanych tonerów za 50 zł kupionych na aukcji. Różnicy w zasadzie nie widać, ponoć starczają na 2500 stron (oryginały 1600) ale to dopiero sprawdzam, w podróbce nie było chipa zliczającego wydrukowane strony, tzn drukarka działała ale nie było widać ile wydrukowała i ciągle wyrzucała błedy o braku toneru (dokupiłem chip na aukcji, nie sprawdzałem czy da się cały czas drukować bez niego). Przy regenerowanym tonerze koszty wydruku to 2 gr, na oryginalnym 15 gr więc odpowiedz sobie sam.
Drukarka dziennie drukuje u mnie około 30 stron i jest udostępniona w sieci więc do domu przy tych kosztach jak znalazł. Owszem można taniej ale ja jestem zadowolony i z czystym sumieniem polecam.

PS.
Tonery te same CE285A w obydwu modelach.

--
|Adam Jarecki|GG:326432|[WIN7 x64 PL][Asus P5K Premium][Core2Quad Q9650]
[Scythe Infinity]   [2x 4096MB Aeneon XTUNE]   [Radeon 4890 2GB VAPOR-X]
[Pioneer DVR212][SSD Samsung & 4x HDD Seagate][Scythe FDD & Card Reader]
[Corsair CMPSU620HXEU][WH-01B-B] [Hyundai W241D] [X-Fi & Logitech Z5500]

Data: 2011-06-13 12:44:39
Autor: Mich@l
W dniu 2011-06-12 17:52, Marek pisze:
Czy do tej drukarki są zamienniki toneru? Chc kupić w miejsce wysłużonej HP
6l, ale nie wiem, jak będzie z kosztami eksploatacji.

Wysłużonej i nadal sprawnej czy wysłużonej i padniętej ze zużycia? Bo jeśli to pierwsze to radzę pozostać przy starej i najpierw ją na amen zajechać a dopiero potem kupić kolejną. Za te 10 lat kolorowe lasery będą pewnie przystępniejsze jeśli chodzi o koszty eksploatacji ;)

Michał "Willy" Olszewski
GG: 32916072 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl

HP LaserJet P1102 CE651A -koszty eksploatacji