HP LaserJet P1102 CE651A -koszty eksploatacji

Data: 2011-06-13 12:44:39
Autor: Mich@l
HP LaserJet P1102 CE651A -koszty eksploatacji
W dniu 2011-06-12 17:52, Marek pisze:
Czy do tej drukarki są zamienniki toneru? Chc kupić w miejsce wysłużonej HP
6l, ale nie wiem, jak będzie z kosztami eksploatacji.

Wysłużonej i nadal sprawnej czy wysłużonej i padniętej ze zużycia? Bo jeśli to pierwsze to radzę pozostać przy starej i najpierw ją na amen zajechać a dopiero potem kupić kolejną. Za te 10 lat kolorowe lasery będą pewnie przystępniejsze jeśli chodzi o koszty eksploatacji ;)

Michał "Willy" Olszewski
GG: 32916072 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl

HP LaserJet P1102 CE651A -koszty eksploatacji