HP OfficeJet 5780

Data: 2009-12-03 15:08:49
Autor: andrzej
HP OfficeJet 5780
Witam. Potrzebuję kopię oryginalnej płyty z tego urządzenia wielofunkcyjnego. Może ktoś w Katowicach lub okolicy ma i zrobi mi kopię?
Swoją płytę gdzieś zgubiłem. To po pierwsze. Potem złapałem wirusa i m.in. musiałem usunąć kilka z zainstalowanych plików co skutecznie uziemiło urządzenie. A na koniec okazało się, że aktualne oprogramowanie i sterowniki ze strony HP są bez programu do łatwej obsługi. Co wywołuje frustrację żony. Pomóżcie
Pozdrawiam
Andrzej

--

HP OfficeJet 5780