HP Pavilion DV 6000 dyski się grzeją.

Data: 2012-09-20 11:51:49
Autor: suryga
HP Pavilion DV 6000 dyski się grzeją.
Witam
Mam pięcioletniego laptopa z USA. Grzał się bardzo ale się przyzwyczaiłem.
Półroku temu zmieniałem klawiature i przy okazji posprzątałem w laptopie.
Dwa tygodnie temu zaczął mi się sypać Windows.
Zainstalowałem HD Tune. Okazało się że dysk - seagata - ma 65 stopni.
Poszukałem czegoś innego. Znalazłem u kolegi dysk Samsunga HM060II (też kilkuletniego). Zamontowałem. Po godzienie pracy dochodzi już do 57 stopni.
Laptop słuzy do ogladania przeglądania WWW.
jakieś pomysły?

HP Pavilion DV 6000 dyski się grzeją.