HP Pavilion i Asus WL-270N

Data: 2009-05-16 10:35:30
Autor: Stopczyk
HP Pavilion i Asus WL-270N
Witam,

  Chcialem zmienic karte bezprzewodowa na cos z 108mbit na minipci, i teraz mam pytanie, w tej chwili jest karta intela i ma 2 zlacza na antene, karta Asus ma 3, czy to bedzie dzialac? czy osiagne na tym 108mbit? wiecej mnie nie interesuje? od czego jest to jedno dodatkowe?.

stopczyk

Data: 2009-05-20 11:48:32
Autor: G Nowak
HP Pavilion i Asus WL-270N
[...]