Data: 2012-06-13 19:53:10 | |
Autor: DooMiniK | |
HP Pro 3405 - nie polecam | |
Proszę uważać na HP Pro 3405 - nie polecam. Dwie oddzielne czasowo dostawy, ogromne problemy sprzętowe... 1) niektóre maszyny mają problem z wiatrakami systemowymi (co sygnalizuje bios przy starcie - czasem wentylatory nie kręcą się, lub zasuwają na pełnych obrotach jak helikopter HP przysłał: - nowe wentylatory (nic nie dało) - nowe płyty główne 2) artefakty na ekranie (zintegrowana grafika) - HP przysłał nową MB - sprawdziłem pamięci, Dzisiaj był inżynier HP, zmienił MB (trzecia...), to samo. Zmienił zasilacz: to samo. Poprosiłem o wymianę obudowy (prawie mnie wyśmiał, ja widziałem juz przypadek, że zła obudowa/zły montaż MB w obudowie powodoał problemy). Na rozwiązanie problemów _jedno desktopa_ poświęciłem kilka godzin (min. 2 wisząc na telefonie i przekonujac, że to nie jest zepsuty monitor, że próbowałem VGA/DVI, różne monitory, linie zasilające). Sprawa ciągnie się od 8 dni, więc ostatnecznie około 14stej wysłałem aktualizację ticketa z grzeczną prośbą, że nie mogę już tracić pieniądzy mojej firmy i proszę o kod DOA. Około 18stej kod otrzymałem, jutro zaczynam procedurę wymiany komputera na nowy... I teraz najlepsze. Osobnym ticketem zgłosiłem problemy z wiatrakami... Przyjedzie inny inżynier dopiero jutro... jakby nie mógł za jednym zamachem ten sam. -- Dominik Siedlak (bachus) bachus(at)post(dot)peel |
|
Data: 2012-06-13 23:42:39 | |
Autor: nom | |
HP Pro 3405 - nie polecam | |
Użytkownik "DooMiniK" <bachus@post.pl> napisał w wiadomości news:4fd8e195$1news.home.net.pl...
Ja to do pracy kupuję "składaki", niektóre działają po 8h/dobę od 2000 roku z win 98. :-) Sam mogę wybrać komponenty, no i gwarancja dłuższa niż 1 rok. |
|
Data: 2012-06-13 23:03:07 | |
Autor: DooMiniK | |
HP Pro 3405 - nie polecam | |
On 13/06/2012 22:42, nom wrote:
Sprawdza się, jak masz kilka sztuk; w przypadku, jak idzie w tysiące i chcesz mieć cywilizowane środowisko desktopowe, to nie bardzo (budowanie obrazów stacji roboczych, paczek dystrybucji oprogranowania, identyfikacja problemów, aktualizacje, itd.). -- Dominik Siedlak (bachus) bachus(at)post(dot)peel |
|
Data: 2012-06-14 08:55:43 | |
Autor: Chris | |
HP Pro 3405 - nie polecam | |
DooMiniK nabazgrał(a):
On 13/06/2012 22:42, nom wrote: Dokładnie, do tego można dokupić gwarancję 3Y gdzie HP przyjedzie i rozwiąże problem w max 12/24h (zależy od pakietu) a nie bujać się ze składakiem i czekać 2-3 tyg. na wymianę albo naprawę podzespołu. -- www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem. www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową. |
|
Data: 2012-06-14 21:32:23 | |
Autor: nom | |
HP Pro 3405 - nie polecam | |
Użytkownik "Chris" <spam@spam.net> napisał w wiadomości news:jrc1th$dqa$1inews.gazeta.pl... Dokładnie, do tego można dokupić gwarancję 3Y gdzie HP przyjedzie i rozwiąże problem w max 12/24h (zależy od pakietu) a nie bujać się ze składakiem i czekać 2-3 tyg. na wymianę albo naprawę podzespołu. To zależy jak się dogadasz ze sklepem, w którym się zaopatrujesz. :-) |
|
Data: 2012-06-14 21:56:36 | |
Autor: DooMiniK | |
HP Pro 3405 - nie polecam | |
On 14/06/2012 20:32, nom wrote:
Praktycznie każdy desktop ma już NBD - w HP wystarczy zgłosić i na następny dzień są części, albo serwisant (DELL to samo). W przypadku serwerów podstawa mnieć NBD - mam klientów z SLA 6h a kilku z 2h. -- Dominik Siedlak (bachus) bachus(at)post(dot)peel |
|
Data: 2012-06-14 17:02:42 | |
Autor: Irokez | |
HP Pro 3405 - nie polecam | |
Użytkownik "DooMiniK" <bachus@post.pl> napisał w wiadomości news:4fd90e27$1news.home.net.pl...
On 13/06/2012 22:42, nom wrote: Ale to wtedy kupuje siÄ™ chyba Dell a nie HP? -- Irokez |
|
Data: 2012-06-14 21:58:19 | |
Autor: DooMiniK | |
HP Pro 3405 - nie polecam | |
On 14/06/2012 16:02, Irokez wrote:
Użytkownik "DooMiniK" <bachus@post.pl> napisał w wiadomości Zależy od konkretnej sytuacji/czasu/danego sprzętu/budżetu. DELL też miewa złe okresy. -- Dominik Siedlak (bachus) bachus(at)post(dot)peel |
|