HP Scanjet 4570C a windows 7

Data: 2011-01-25 17:05:09
Autor: Norbert
HP Scanjet 4570C a windows 7
Czy kto¶ mo¿e orientuje siê czy powy¿szy skaner wraz z przystawk± do skanowania klisz bêdzie poprawnie dzia³a³ pod windows7?
Czy jesli nie to jest sposob by zadzia³a³? Mo¿e jaka¶ wirtualna maszyna z winxp?
Sterowniki na stronie HP s± do visty.
Pozdrawiam.

Data: 2011-01-25 23:38:50
Autor: animka
HP Scanjet 4570C a windows 7
W dniu 2011-01-25 17:05, Norbert pisze:
Czy ktoś może orientuje się czy powyższy skaner wraz z przystawką do
skanowania klisz będzie poprawnie działał pod windows7?
Czy jesli nie to jest sposob by zadziałał? Może jakaś wirtualna maszyna
z winxp?
Sterowniki na stronie HP sÄ… do visty.

Sterowniki do Visty pasujÄ… Windowsowi 7.
Ja swój dobry skaner Plustek musiałam oddać, bo nie było do niego nawet sterowników do Visty. Za to staruszka drukarka Lexmark 1020 śmiga pięknie na sterownikach pod Vistę.

--
animka

Data: 2011-01-26 01:03:41
Autor: Norbert
HP Scanjet 4570C a windows 7
animka napisał(a):

Sterowniki do Visty pasujÄ… Windowsowi 7.
Ja swój dobry skaner Plustek musiałam oddać, bo nie było do niego nawet sterowników do Visty. Za to staruszka drukarka Lexmark 1020 śmiga pięknie na sterownikach pod Vistę.

Nie pasuja. Co z tego że skaner skanuje z szyby jak system nie widzi nawet przystawki do negatywow? Niestety sytuacja jest identyczna jak z moim byłym 3970.
Drukarki to zupełnie inna bajka.

Data: 2011-01-26 14:57:50
Autor: Pan Piskorz
HP Scanjet 4570C a windows 7
W dniu 2011-01-25 23:38, animka pisze:
Ja swój dobry skaner Plustek musiałam oddać, bo nie było do niego nawet
sterowników do Visty

A próbowałaś Vuescana?
Powinien dać radę z najstarszym grzmotem.
P.

Data: 2011-01-26 15:05:58
Autor: Norbert
HP Scanjet 4570C a windows 7
Pan Piskorz napisał(a):
[...]

Właśnie mi to dziś wpdło do głowy.
Działać pewnie będzie.. ale mam obawy czy również przystawka do negatywow bo w win7 system skaner widzi ale juz przystawki nie i nie ma w opcjach nawet śladu po poleceniu "skanuj klisze".

Data: 2011-01-26 17:11:18
Autor: G Nowak
HP Scanjet 4570C a windows 7
[...]

Pisza, ze bedzie.
http://www.hamrick.com/vuescan/hp_scanjet_4570.html

--
pozdr

Data: 2011-01-26 19:11:32
Autor: animka
HP Scanjet 4570C a windows 7
W dniu 2011-01-26 18:11, G Nowak pisze:
[...]

TÅ‚umaczenie to takie:
VueScan współpracuje z Hewlett-Packard ScanJet 4570 na Windows i Mac OS X.
Musisz zainstalować HP sterownik skanera do używania skanera w systemie Windows i Mac OS X.
W systemie Windows x64, należy użyć VueScan x64 do używania skanera z kartą przejrzystości.

Czy karta przejrzystości to przystawka do slajdów?

--
animka

Data: 2011-01-26 19:02:09
Autor: G Nowak
HP Scanjet 4570C a windows 7
[...]

Erm...? U mnie natomiast wyswietla sie tekst "...to use this scanner's transparency adapter".

--
Pozdr

Data: 2011-01-26 20:45:42
Autor: animka
HP Scanjet 4570C a windows 7
W dniu 2011-01-26 20:02, G Nowak pisze:
[...]

Tam ciut wyżej jest przycisk Tłumacz, czy Tłumaczenie.

--
animka

Data: 2011-01-26 21:06:13
Autor: Rados³aw Sokó³
HP Scanjet 4570C a windows 7
W dniu 26.01.2011 20:45, animka pisze:
Czy karta przejrzysto¶ci to przystawka do slajdów?

Erm...? U mnie natomiast wyswietla sie tekst "...to use this scanner's
transparency adapter".

Tam ciut wy¿ej jest przycisk T³umacz, czy T³umaczenie.

I gdyby¶ go *nie* u¿y³a to by³oby ³atwiej :) Bo "transparen-
cy adapter" to modu³ do skanowania negatywów, a nie "karta
przejrzysto¶ci".

| Rados³aw Sokó³  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |  Politechnika ¦l±ska                   |

Data: 2011-01-26 22:16:15
Autor: animka
HP Scanjet 4570C a windows 7
W dniu 2011-01-26 21:06, Radosław Sokół pisze:
[...]

I gdybyś go *nie* użyła to byłoby łatwiej :) Bo "transparen-
cy adapter" to moduł do skanowania negatywów, a nie "karta
przejrzystości".

To ja nie rozumiem dlaczego ktoś-jakiś tłumacz się kompromituje w internecie tłumacząc strony internetowe itd.

--
animka

Data: 2011-01-26 23:07:35
Autor: Rados³aw Sokó³
HP Scanjet 4570C a windows 7
W dniu 26.01.2011 22:16, animka pisze:
To ja nie rozumiem dlaczego kto¶-jaki¶ t³umacz siê kompromituje w internecie t³umacz±c strony internetowe itd.

Kto¶? *Automat*. A komputery mimo up³ywu lat radz± sobie z
automatycznym t³umaczeniem tekstów tragicznie.

Data: 2011-01-27 00:18:57
Autor: animka
HP Scanjet 4570C a windows 7
W dniu 2011-01-26 23:07, Radosław Sokół pisze:
W dniu 26.01.2011 22:16, animka pisze:
To ja nie rozumiem dlaczego ktoś-jakiś tłumacz się kompromituje w internecie tłumacząc strony internetowe itd.

Ktoś? *Automat*. A komputery mimo upływu lat radzą sobie z
automatycznym tłumaczeniem tekstów tragicznie.

Bardzo Ci dziękuje za tę informację. Niemniej jednak ktoś ten program do automatu wprowadził i powinien ponieść przykre konsekwencje. Nie powinno sie tolerować knotów nawet jak są bootami. To wstyd dla Polski.
Ciekawa jestem jak naszemu Rządowi tłumacze na konferencjach tłumaczą. Jak źle to dopiero jest z czego się pośmiać :-)

--
animka

Data: 2011-01-27 06:45:06
Autor: Wojtek
HP Scanjet 4570C a windows 7
animka wrote:

... Niemniej jednak ktoÅ› ten program
do automatu wprowadził i powinien ponieść przykre konsekwencje. Nie
powinno sie tolerować knotów nawet jak są bootami. To wstyd dla
Polski.

Nie ma póki co programu poprawnie tłumaczącego teksty. Wszystkie walą
mniejsze lub większe błędy.
I w sumie całe szczęście. dzięki temu jest większa motywacja dla
dzieciaków aby się uczyć języka ;)

--
Wojtek

Data: 2011-01-26 18:19:53
Autor: animka
HP Scanjet 4570C a windows 7
W dniu 2011-01-26 14:57, Pan Piskorz pisze:
[...]

Nie wiem co to jest.
Musiałam sobie kupić nowy skaner Canon Lide. Bardzo dobry, szybko skanuje, ale nie ma przystawki do slajdów. Tak czy siak i tak lezy teraz zapakowany w szafie, bo kupiłam ostatnio grzmota - drukarkę Brother, która ma skaner, ale tez bez przystawki do slajdów. Zresztą teraz się już raczej aparatów na klisze nie używa (ja już od dawna nie używam), są aparaty cyfrowe na karty pamięci.

--
animka

Data: 2011-01-27 10:33:36
Autor: Mark
HP Scanjet 4570C a windows 7
Dnia Tue, 25 Jan 2011 17:05:09 +0100, Norbert napisa³(a):

Czy kto¶ mo¿e orientuje siê czy powy¿szy skaner wraz z przystawk± do skanowania klisz bêdzie poprawnie dzia³a³ pod windows7?

Wiec jest duza szansa ze bedzie dzialal z 7-ka.
Przy czym konieczne moze sie okazac  lekkie "oszukanie" instalatora - w
ktorejs drukarce HP mialem wlasnie tak, ze sprawdzal po numerze wersji
systemu, i stwierdziwszy ze "system jest nieobslugiwany" konczyl instalacje,
a uruchomienie instalatora (ale juz samego setupu, a nie calego pakietu jai
HP daje) w trybie zgodnosci z Vista pozwalalo w pelni zaintalowac
oprogramowanie

--
Mark

HP Scanjet 4570C a windows 7