HP Z210 zwarcie w zasilaczu, co dalej?

Data: 2018-03-20 00:49:18
Autor: stalowe
HP Z210 zwarcie w zasilaczu, co dalej?
Cześć,
szukam porady jak przywrócić do działania stację roboczą HP Z210.
Na pewno mam uszkodzony zasilacz (przypadkowe zwarcie, dużo by mówić). Uszkodzony na zasadzie: podłączam do kontaktu - wybija korki. To co mechanicznie spowodowało zwarcie już stamtąd usunąłem, ale problem pozostał. Nie wiem co jeszcze jest uszkodzone, czy podczas zwarcia poszły pozostałe podzespoły czy nie. Używany zasilacz widziałem na allegro za ~150 ale trudno powiedzieć czy reszta działa...
Problemem jest to że w tych hapekach jest zasilacz 'szyty na miarę' i nie podepnę do niego od innego peceta. Nie chodzi tylko o wtyczkę (18pin) ale o inne napięcia itp (z tego co poczytałem).
Poradzicie jak ruszyć z tym tematem? Szukać 'zwykłej' płyty i zasilacz do niej czy  inna ścieżka? Może da się naprawić taki zasilacz?
--
jurek

HP Z210 zwarcie w zasilaczu, co dalej?