HP mini 2133 zwis przy uruchamianiu

Data: 2010-04-18 04:41:35
Autor: Sławek
HP mini 2133 zwis przy uruchamianiu
Witam

Mam taki problem. Uruchamiam HP mini 2133, bez problemu dochodzę do
ekranu logowania windows XP próbuję wpisać hasło i komp zwisa. Dodam,
że nie koniecznie jak wpisuje hasło. Jak próbuję zrobić uruchom
ponownie z tego miejsca, cokolwiek co wywołuje jakąś akcję. Komp po
prostu się zwiesza i koniec. Jednocześnie jeśli uruchomię w trybie
awaryjnym wszystko jest ok, odpalę sobie bios też wszystko smiga.
Problem jest tylko w momencie gdy chce normalnie uruchomić windowsa.
Co to moze być? Chciałem odpalić ten system recovery ale wciskam ten
fcośtam i nic się nie dzieje - system po prostu się uruchamia.
Będę wdzięczny za pomoc.

pozdrawiam
Sławek

Data: 2010-04-18 14:20:45
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-04-18 13:41, Użytkownik Sławek napisał:

Co to moze być? Chciałem odpalić ten system recovery ale wciskam ten
fcośtam i nic się nie dzieje - system po prostu się uruchamia.
Będę wdzięczny za pomoc.

  Na początek spróbował bym ustalić rodzaj przyczyny (sprzętowa czy
programowa) uruchamiając na nim inny system. Dla utrudnienia taki
który powinien się na tym sprzęcie uruchomić.

Pozdrawiam

Data: 2010-04-18 08:54:07
Autor: Sławek
HP mini 2133 zwis przy uruchamianiu

  Na początek spróbował bym ustalić rodzaj przyczyny (sprzętowa czy
programowa) uruchamiając na nim inny system. Dla utrudnienia taki
który powinien się na tym sprzęcie uruchomić.

Hm, raczej trudno mi będzie. On nie ma napędu. Poza tym może nie
trzeba od razu tak drastycznej metody.

Sławek

Data: 2010-04-18 18:35:01
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-04-18 17:54, Użytkownik Sławek napisał:

[...]

Drastyczne to będą jak się okaże że to problem sprzętowy.
Na razie masz zadanie jak dla niemowlaka, znaleźć system
który można uruchomić z pendriva a jak jesteś dupa to za
200zł na alledrogo sprzedają nagrywarki podpinane przez USB.
Ale jak patrze co odpisałeś to jednak radził bym poszukać
płatnej pomocy fachowca. Nie będzie taniej ale będzie szybciej.

Pozdrawiam

Data: 2010-04-18 10:16:36
Autor: Sławek
[...]

Spokojnie, nie ma po co się unosić. Myślę, że nie jest to jedyny
przypadek z tym modelem i może znajdzie się ktoś kto to uruchamiał.
I tak jak pisałem, w trybie awaryjnym sie uruchamia bez problemu i
śmiga jak trzeba. No tylko tyle, że faktycznie w trybie awaryjnym nie
wykorzystuje w pełni wszystkich możliwości sprzętowych. No tak, może
jakiegoś linuksa znajdę i odpalę z pena. Pytanie tylko czy to
faktycznie wyjaśni sprawę.

Sławek

Data: 2010-04-22 00:32:51
Autor: Konrad Kosmowski
** Sławek <info@netteria.net> wrote:

Spokojnie, nie ma po co się unosić.

Owszem. Kolega chyba ma PMS. ;)

Myślę, że nie jest to jedyny przypadek z tym modelem i może znajdzie się ktoś
kto to uruchamiał.  I tak jak pisałem, w trybie awaryjnym sie uruchamia bez
problemu i śmiga jak trzeba.

Różnica między trybem awaryjnym, a normalnym tkwi w ładowaniu sterowników -
najprawdopodobniej któryś ze sterowników wywala Ci system. Coś ostatnio
instalowałeś, aktualizowałeś? Nie wyklucza to też problemu sprzętowego.

--
    +                                 '                      .-.     .
                               ,                         *    ) )

Data: 2010-04-22 09:31:44
Autor: Sławomir
[...]

No właśnie nic nie instalowałem. Generalnie to był odpalony i zaczął
się wieszać. Nie miałem do niego akurat serca więc wyłączyłem i
odpalałem dopiero po kilku dniach. No i zastały mnie takie rewelacje.
Mam nadzieję, że to coś z sterownikami a nie sprzętem bo właśnie mi
się na niego gwarancja skończyła:) Na razie leży i czeka aż będę miał
więcej czasu w weekend i się nim zajmę.

Data: 2010-04-19 22:15:30
Autor: Chichotek
Był 18 kwiecień (niedziela) gdy o godz. 13:41 *Sławek* napisał(a):

Problem jest tylko w momencie gdy chce normalnie uruchomić windowsa.

W jaki sposób uruchamiasz *nienormalnie*?

Co to moze być? Chciałem odpalić ten system recovery ale wciskam ten
fcośtam i nic się nie dzieje - system po prostu się uruchamia.

Sprawdź pamięć ram, lub wyjmij ten dysk, podłącz w kieszeni USB do innego
komputera i zobacz czy wszystko z dyskiem ok.

--
Pozdrawiam, Chichotek
P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 4x2GB A-Data Vitesta 800+,

Data: 2010-04-20 11:18:10
Autor: Sławek
HP mini 2133 zwis przy uruchamianiu
On 19 Kwi, 22:15, Chichotek <z...@yvsr.cy> wrote:
By 18 kwiecie (niedziela) gdy o godz. 13:41 *S awek* napisa (a):

> Problem jest tylko w momencie gdy chce normalnie uruchomi windowsa.

W jaki spos b uruchamiasz *nienormalnie*?

Nienormalnie czyli na przykład w trybie awaryjnym. W awaryjnym
uruchamia się bez problemu i nic nie wiesza się.
Hm, nie chciałbym go rozbierać bo jeszcze go nie złożę:(

Sławek

Data: 2010-04-20 22:44:25
Autor: Chichotek
Był 20 kwiecień (wtorek) gdy o godz. 20:18 *Sławek* napisał(a):

Nienormalnie czyli na przykład w trybie awaryjnym. W awaryjnym
uruchamia się bez problemu i nic nie wiesza się.

Tryb awaryjny to normalne uruchomienie, tyle że w trybie awaryjnym.

Hm, nie chciałbym go rozbierać bo jeszcze go nie złożę:(

Wyjęcie dysku to nie rozebranie.

Data: 2010-04-21 15:28:45
Autor: Sławomir
On 20 Kwi, 22:44, Chichotek <z...@yvsr.cy> wrote:
> [...]

Razer DeathAdder+Destructor, Logitech UltraX Flat, Windows 7 Pro x64

Tryb awaryjny to normalne uruchomienie, tyle że w trybie awaryjnym.

No tak. Chodziło mi o to, że nie chce sie otworzyć .... hm, w
normalnym trybie:) Dojdzie do logowania i kilka sekund się wiesza.

Hm, nie chciałbym go rozbierać bo jeszcze go nie złożę:(

Wyjęcie dysku to nie rozebranie.

W tym laptopku nie da się wyciągnąć dysku bez rozbierania obudowy.

pozdrawiam
Sławek

HP mini 2133 zwis przy uruchamianiu