HP mini 2133 zwis przy uruchamianiu

Data: 2010-04-19 22:15:30
Autor: Chichotek
HP mini 2133 zwis przy uruchamianiu
Był 18 kwiecień (niedziela) gdy o godz. 13:41 *Sławek* napisał(a):

Problem jest tylko w momencie gdy chce normalnie uruchomić windowsa.

W jaki sposób uruchamiasz *nienormalnie*?

Co to moze być? Chciałem odpalić ten system recovery ale wciskam ten
fcośtam i nic się nie dzieje - system po prostu się uruchamia.

Sprawdź pamięć ram, lub wyjmij ten dysk, podłącz w kieszeni USB do innego
komputera i zobacz czy wszystko z dyskiem ok.

--
Pozdrawiam, Chichotek
P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 4x2GB A-Data Vitesta 800+,

Data: 2010-04-20 11:18:10
Autor: Sławek
HP mini 2133 zwis przy uruchamianiu
On 19 Kwi, 22:15, Chichotek <z...@yvsr.cy> wrote:
By 18 kwiecie (niedziela) gdy o godz. 13:41 *S awek* napisa (a):

> Problem jest tylko w momencie gdy chce normalnie uruchomi windowsa.

W jaki spos b uruchamiasz *nienormalnie*?

Nienormalnie czyli na przykład w trybie awaryjnym. W awaryjnym
uruchamia się bez problemu i nic nie wiesza się.
Hm, nie chciałbym go rozbierać bo jeszcze go nie złożę:(

Sławek

Data: 2010-04-20 22:44:25
Autor: Chichotek
Był 20 kwiecień (wtorek) gdy o godz. 20:18 *Sławek* napisał(a):

Nienormalnie czyli na przykład w trybie awaryjnym. W awaryjnym
uruchamia się bez problemu i nic nie wiesza się.

Tryb awaryjny to normalne uruchomienie, tyle że w trybie awaryjnym.

Hm, nie chciałbym go rozbierać bo jeszcze go nie złożę:(

Wyjęcie dysku to nie rozebranie.

Data: 2010-04-21 15:28:45
Autor: Sławomir
On 20 Kwi, 22:44, Chichotek <z...@yvsr.cy> wrote:
> [...]

Razer DeathAdder+Destructor, Logitech UltraX Flat, Windows 7 Pro x64

Tryb awaryjny to normalne uruchomienie, tyle że w trybie awaryjnym.

No tak. Chodziło mi o to, że nie chce sie otworzyć .... hm, w
normalnym trybie:) Dojdzie do logowania i kilka sekund się wiesza.

Hm, nie chciałbym go rozbierać bo jeszcze go nie złożę:(

Wyjęcie dysku to nie rozebranie.

W tym laptopku nie da się wyciągnąć dysku bez rozbierania obudowy.

pozdrawiam
Sławek

HP mini 2133 zwis przy uruchamianiu