HP nc6000 Pentium M 1.6 wymienić na.. .

Data: 2009-11-02 09:29:10
Autor: Radosław Sokół
HP nc6000 Pentium M 1.6 wymienić na.. .
Piotr M pisze:
Chcę wymienić laptopa na trochę silniejszego. Aby fotoszop i corel szybciej
chodził i ogólnie system XP też (może kiedyś siódemkę bym wrzucił)

Dziwne oprogramowanie jak na komputer przenośny.

Możecie mi podpowiedzieć na jaki?

Polecam pracować intensywnie na stacjonarnym, a komputera
przenośnego używać do... noszenia. Przy pracy w terenie li-
czy się mobilność, a nie wydajność.

Data: 2009-11-02 09:53:28
Autor: quent
Użytkownik "Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> napisał w wiadomości news:2009110208291100grush.one.pl...
Piotr M pisze:
Chcę wymienić laptopa na trochę silniejszego. Aby fotoszop i corel szybciej
chodził i ogólnie system XP też (może kiedyś siódemkę bym wrzucił)

Dziwne oprogramowanie jak na komputer przenośny.

Widac taki ma tryb pracy.
Wolalbys taszczyc ze soba stacjonarny?

Pozdr.
www.elipsa.info

Data: 2009-11-02 22:43:33
Autor: Mikołaj Tutak

Piotr M pisze:
[...]

Do PS i corela powinno się mieć przyzwoity monitor, a to wyklucza 99,999% komputerów przenośnych. Podobnie wydajność, jest nieodpowiednia do komfortowej pracy na tych programach.

      Mikolaj

Data: 2009-11-02 10:38:32
Autor: Piotr M
HP nc6000 Pentium M 1.6 wymienić na.. .
Pewnego razu Radosław Sokół tak oto obwieścił(a):

Dziwne oprogramowanie jak na komputer przenośny.

Masz na myśli obszar wydajności. Bez przesadyzmu. W Corelu robiłem projekty
na stacjonarnym na 386 z 15 lat temu.

Polecam pracować intensywnie na stacjonarnym,

Tyle że ja nie pracuje intensywnie i nie mam w planie. Nie potrzebuje
graficznej stacji roboczej. Nie pracuje stricte jako grafik.

a komputera przenośnego używać do... noszenia.

Dobra, będziesz mi tą stacjonarkę nosić codziennie do i z pracy? Ok zgadzam
się. Aha, i często trzymać go za mnie na kolanach nie zapomnij.

Przy pracy w terenie liczy się mobilność, a nie wydajność.

Nie pracuje w terenie, głównie siedzę na tyłku, czasem tylko się ruszam.
Także jest tu potrzebny kompromis miedzy tą "mobilność, a nie wydajność."

Wyskrobałem na ten cel ok 300-500zł i chcę zrobić upgrade tego laptopa.
Męczy mnie już też jego matryca matowa. Gdy przesiadam się z innego to jest
duże pogorszenie jakości (kąt nachylenia, kolory, biel).

Wyskrobałem i tak trochę nie orientuje się co jest dobrego w cenie tak do
ok 1200zł max. W używkach. Zawsze z jakiegoś przedziału cenowego są jakieś
stałe modele, pewniki, niezmienne, co zasługują na szacunek i pewność
dobrego wyboru. Gdyby ktoś rzucił jakimś symbolem bardzo bym był wdzięczny.

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

Data: 2009-11-02 16:28:53
Autor: 1634Racine
HP nc6000 Pentium M 1.6 wymienić na...
Radosław Sokół in news:2009110208291100grush.one.pl
Piotr M pisze:
Chcę wymienić laptopa na trochę silniejszego. Aby fotoszop i corel
szybciej chodził i ogólnie system XP też (może kiedyś siódemkę bym
wrzucił)
Dziwne oprogramowanie jak na komputer przenośny.

dlaczego?
[bo grafika wymaga lepszego monitora-podgladu efektow pracy grafika/graficznej?
bo ja tylko w tym widze problem. Jest inny, poza filozofią?]

HP nc6000 Pentium M 1.6 wymienić na.. .