Data: 2009-03-14 13:48:26 | |
Autor: Chichotek | |
HP nieszczesny DV5-1100 | |
Był 13 marzec (piątek) gdy o godz. 18:52 *Jacek* napisał(a):
Czy mial ktos z Was moze do czynienia ze zwrotem do sprzedawcy tak Nie, bo gwarantem jest producent a nie sprzedawca, zapewne masz uszkodzony procesor, wyślij go (laptopa) do serwisu. Sprzedawca moze, ale nie musi przyjmowac twojej reklamacji a juz napewno nie zrobi tego jak mineło kilka tygodni od zakupu. -- Pozdrawiam, Chichotek P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+, 2x Seagate 250/400GB, Topower P3 450W EZ, Enermax Chakra, 21" Gateway, Razer DeathAdder+Destructor, Logitech UltraX Flat, Windows XP Pro |
|