HP nx7300 zawiasy

Data: 2012-06-08 10:50:17
Autor: quasi
HP nx7300 zawiasy
Witajcie,
Gdzie można kupić dobre zawiasy do tego laptopa? Oryginalne wytrzymały około 4 lata. Kupiłem jakieś badziewie na allegro, ale po miesiącu puściły oryginalne nity, które wymieniłem we własnym zakresie. Teraz (około dwa miesiące od tamtej operacji) jeden z zawiasów pękł więc już go nie uratuję.

Zamienniki miały trochę inne wymiary, co skutkowało tym że przy zamykaniu pokrywy te zasuwki nie wchodziły idealnie w rowki w okolicy touchpada i trzeba było celować. Ponadto zawiasy z allegro były dużo miększe (w sensie oryginalne tak jakby sprężynowały przy zamykaniu i otwieraniu, a te są jak z gumy) od oryginalnych i nie budziły mojego zaufania.

Znalazłem ofertę na zakup całej metalowej pokrywy (od innego laptopa, ale pasuje) wraz z zawiasami, ale płacenie wraz z przesyłką prawie 300 zł to dla mnie trochę za dużo.

Czy można gdzieś kupić oryginalne i nowe zawiasy w przyzwoitej cenie?

Data: 2012-06-08 14:37:58
Autor: Andrzej K
HP nx7300 zawiasy

Użytkownik "quasi" <spam@spama.spamem.pogania> napisał w wiadomości news:jqsecb$qeb$1inews.gazeta.pl...
> [...]
| zł to dla mnie trochę za dużo.
|
| Czy można gdzieś kupić oryginalne i nowe zawiasy w przyzwoitej cenie?

 Goole "zawiasy do HP 7300"
Andrzej

Data: 2012-06-09 13:39:18
Autor: quasi
HP nx7300 zawiasy
W dniu 2012-06-08 14:37, Andrzej K pisze:

  Goole "zawiasy do HP 7300"
Andrzej

Widzę tam różne sklepy internetowe, ale skąd będę miał pewność, że one są oryginalne? Szukam pewnego źródła.

Data: 2012-06-13 23:02:23
Autor: Padre
HP nx7300 zawiasy

Widzę tam różne sklepy internetowe, ale skąd będę miał pewność, że one
sÄ… oryginalne?

Spytać się?

Data: 2012-06-08 16:25:14
Autor: aRo
HP nx7300 zawiasy
W dniu 2012-06-08 09:50, quasi pisze:
[...]

Kupilem od kogos tam z Hong Kong-u i do dzis (tj prawie 2 lata) sie trzymaja. A laptop jest uzywany codziennie.

HP nx7300 zawiasy