HP4180 nie drukuje

Data: 2010-01-14 15:07:38
Autor: gemini
HP4180 nie drukuje
Mam HP4180 /3 lata / i do niego sa 2 kartridze 343 koorowy oraz 337 czarny.
Skonczyl mi sie tusz origalny i przez 2 lata uzywałam 337 napełniając go
tuszem InkJetu. Wszystko było OK. Na jesieni koniec. Komunikat "kłopot z
czarnym zasobnikiem, wymien go". No mysle sobie wysłużył się. /2 lata/ to
fatycznie trzeba wymienic. Kupiłam nowy. Teraz tusz sie skoczył , nalałam
świezego, a tu klops. "Wymien zasobnik". Zrobiłam reinstalke XP i zgodnie z
oczekiwaniami drukarka zaskoczyła,, ba nawet pokazała ze mam jeszcze pol
kartrdza tuszu / był cały/. Akurat miałam duzo drukowania i szybko tusz
poszedł. Nalałam znów InkJet i kicha "wymień zasobnik". Powtórna instalacja
sterowników nic nie dała. Macie jakies pomysły ? Czemu tak sie dzieje?. Przy
pierwszym kartridzu tego wcale nie było. Co jest nie tak ?

--
PzD
Gemini

Data: 2010-01-17 15:26:08
Autor: Marcin Wasilewski
HP4180 nie drukuje
Użytkownik "gemini" <gemini70wywalto@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hin8fn$scs$1inews.gazeta.pl...

Macie jakies pomysły ? Czemu tak sie dzieje?. Przy pierwszym kartridzu
tego wcale nie było. Co jest nie tak ?

1. Kartridż ma swoją elektronikę (chyba) więc może HP zrobił "upgrade" i te nowe kartridże tak mają.

2. Może spróbuj nie dopuszczać do całkowitego opróżnienia zasobnika i dopełniaj go np. wtedy gdy opróżni się do połowy.

Data: 2010-01-17 22:54:44
Autor: gemini
HP4180 nie drukuje

Użytkownik "Marcin Wasilewski" <jakis@adres.pewnie.je.st> napisał w wiadomoœci news:hiv6lu$ue5$1news.task.gda.pl...
[...]

Szczerze mowiac tez mysle ze to upgrade. Tu juz nic nie poradze.
Niestety ten czarny jest pusty a z kolorem to moze faktycznie pod koniec uzupelnie

--
PzD
Gemini

HP4180 nie drukuje