HPCLJ.ICM

Data: 2011-02-21 22:14:22
Autor: trimowWP
HPCLJ.ICM
Witam
Może mi kto¶ podesłać ten plik  HPCLJ.ICM
z reguły znajduje się w C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\color
a bez niego nie mogę zainstalować drukarki

Pozdrowienia
          Zbych

Data: 2011-02-21 23:07:26
Autor: animka
HPCLJ.ICM
W dniu 2011-02-21 22:14, trimowWP pisze:
Witam
MoĹĽe mi ktoĹ› podesĹ‚ać ten plik  HPCLJ.ICM
z reguły znajduje się w C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\color
a bez niego nie mogę zainstalować drukarki

To powinieneś mieć w instalce strowników drukarki HP.
Poszukaj sobie w sieci jak to nie to:
http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/SoftwareIndex.jsp?lang=en&cc=ca&prodNameId=446154&prodTypeId=18972&prodSeriesId=446153&swLang=8&taskId=135&swEnvOID=2093#1130

--
animka

Data: 2011-02-22 14:05:34
Autor: trimowWP
HPCLJ.ICM
animka napisał

[...]

Drukarka jest wirtualna BullzipPDFPrinter_7 i wymaga tego pliku przy
instalacji, instalowałem kilka HP ale nie trafiłem.
Szukam kogoĹ› kto juĹĽ ma zainstalowany plik lub poda typ drukarki.
Pozdrowienia
          Zbych

Data: 2011-02-22 14:18:35
Autor: Leszek K.
HPCLJ.ICM
Dnia Tue, 22 Feb 2011 14:05:34 +0100, trimowWP napisał(a):

animka napisał

[...]
To powiniene¶ mieć w instalce strowników drukarki HP.
[...]

Szukam kogo¶ kto już ma zainstalowany plik lub poda typ drukarki.
Pozdrowienia
          Zbych

Co¶ masz nie tak. Mam Bulzipa zainstalowanego a tego pliku nie posiadam i
przy instalacji nie był potrzebny. icm to profil kolorów i pewnie ustawiłe¶
go kiedy¶ do ekranu. WejdĽ w ustawienia ekranu / wła¶ciwo¶ci / zaawansowane
/ zarz±dzanie kolorami i tam go usuń. A tak w ogóle to strasznie NTG

Data: 2011-02-22 17:16:30
Autor: trimowWP
HPCLJ.ICM
Leszek K. napisał

[...]

Mimo że wirtualna to może nie takie straszne NTG
troche tu m±drych osób
z ustawieniami monitora kombinowałem na wszystkie sposoby
bez rezultatu
W czasie instalacji żadał:
hp__clj1.ppd
pcl5eres.dll
PSCRIPT.HLP
UNIDRV.HLP
poznajdowałem w sieci i instalował dalej
a mam nadzieję że to hpclj.icm to ostatnie ż±danie.

Data: 2011-02-21 23:42:41
Autor: JoteR
HPCLJ.ICM
"trimowWP" napisał:

Może mi kto¶ podesłać ten plik  HPCLJ.ICM
z reguły znajduje się w C:\WINDOWS\system32\

Dziwne, w moim Windows 95 nie ma takiego katalogu.
Może spróbuj na grupie po¶więconej Windows a linii NT?

FUT gdzie trzeba

JoteR

HPCLJ.ICM