HRABIA UTRACJUSZ-WARSZAWA TO NIE MONTE CARLO

Data: 2011-01-29 19:25:25
Autor: cytryna
HRABIA UTRACJUSZ-WARSZAWA TO NIE MONTE CARLO
Najwięcej na swoją kampanię wydał prezydent
Bronisław Komorowski, do końca marca ma czas na rozpatrzenie sprawozdań finansowych komitetów, które wystawiły kandydatów w wyborach prezydenckich. Ze sprawozdań wynika, że najwięcej na kampanię wydał komitet Bronisława Komorowskiego - 15,4 mln zł. Kto by pomyślał że chłopcy ze WSI są tacy drodzy, jakby im sałatka z kryla nie wystarczała. No i kreacje owej chudziny też wymagają dwakroć więcej materiału.

Data: 2011-01-29 19:39:58
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:2679.00000259.4d445b95newsgate.onet.pl...
[...]

troche sie pewnie kgb i niemieckie stasi dorzucilo...
teraz czas bedzie splacacv kredyt...

Data: 2011-01-29 20:00:36
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Drugi jeśli chodzi o wydatki jest komitet Jarosława Kaczyńskiego - 14.6 mln zł

Po prostu przepaść między wydatkami obu kandydatów.

http://www.polskatimes.pl/pap/362586,sprawozdania-po-wyborach-prezydenckich-najwiecej-na,id,t.html

Data: 2011-01-29 20:19:21
Autor: pluton
> [...]
> materiału.

Drugi jeśli chodzi o wydatki jest komitet Jarosława Kaczyńskiego - 14.6

Ten to ma teraz prze***ne. Kase przewalil i nie bedzie mial jak oddac, bo
ze stanowiska nici.

Nullification

Data: 2011-01-29 19:33:01
Autor: obserwator
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

Ten to ma teraz prze***ne. Kase przewalil i nie bedzie mial jak oddac, bo
ze stanowiska nici.

czytac nie nauczyli pluta? * Komitet Jarosława Kaczyńskiego na kampanię wyborczą przeznaczył blisko 14,6
mln zł. Środki te pochodziły z funduszu wyborczego; komitet nie zaciągnął
kredytu, by sfinansować kampanię.

Fundusze na cele wyborcze reguluje USTAWA z dnia 12 kwietnia 2001 r.Ordynacja
wyborcza do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej.

Dziennik Ustaw z 2007 r. Nr 190 poz. 1360

Data: 2011-01-29 20:48:57
Autor: pluton
> [...]

14,6
mln zł. Środki te pochodziły z funduszu wyborczego; komitet nie zaciągnął

Fundusz wyborczy przyniosl w koszyczku czerwony kapturek czy myszka miki ?

Na miejscu putina wylozyl bym 5 razy wieksza kase, zeby tylko wariat zostal
prezydentem. Tylko on by nam narobil za darmo takiego gnoju, na jaki ruskie
musieli by wydac miliardy.

Nullification

Data: 2011-01-29 22:53:25
Autor: cytryna4
[...]

Agentura nie czyta tylko jak pies Pawłowa na hasło "ciec bić" łapie za nagany
wali, no właśnie, wali w spodnie trzymając ręce w nicniku. Tyle razy zostali
wydymani a jeszcze się stawiają, jakby przykład Mubaraka ich nie dotyczył.

--

HRABIA UTRACJUSZ-WARSZAWA TO NIE MONTE CARLO