HSBC Premier - jakość obsługi ?

Data: 2009-05-05 15:04:25
Autor: Chandler
HSBC Premier - jakość obsługi ?
Witam szanowne grono!

Obecnie posiadam rachunek MultiBank Aquarius, jednak nie jestem zadowolony z obsługi tego banku. W oko wpadła mi oferta HSBC Premium, czy Ktoś, kto korzysta (korzystał) z ich usług, mógłby napisać czy jest ogólnie zadowolony z:
-  jakości obsługi (kompetencji) w oddziale w Krakowie (ew. Warszawie)
- systemu bankowości elektronicznej (mnogośc opcji, awaryjność, itp.)

Z góry dziękuje za informację

--
Chandler

Data: 2009-05-05 15:05:58
Autor: MarekZ
Użytkownik "Chandler" <chandler@chandler.pl> napisał w wiadomości news:gtpdfr$n3n$1inews.gazeta.pl...
[...]

Co do poziomu obsługi to nie mam żadnych zasttrzeżeń, ale zwróć uwagę, że tak naprawdęto HSBC Premier bardzo niewiele oferuje.

System bankowości elektronicznej nic specjalnego.

Data: 2009-05-05 15:22:21
Autor: Chandler
HSBC Premier - jakość obsługi ?
[ciach]
Co do poziomu obsługi to nie mam żadnych zasttrzeżeń, ale zwróć uwagę, że tak naprawdęto HSBC Premier bardzo niewiele oferuje.

System bankowości elektronicznej nic specjalnego.
Dziękuje za szybką informację. Jeśli mogę mam jeszcze dwa pytanka:
1) Czy pakiet aktywacyjny mogę od razu odebrać w oddziale (kopert, token itp), oraz czy karta (po wygenerowaniu) może być również odebrana w oddziale?
2) Jakbyś miał wybierać, wybrałbyś MultiBank czy HSBC Premier ?

--
Chandler

Data: 2009-05-05 15:32:14
Autor: MarekZ
Użytkownik "Chandler" <chandler@chandler.pl> napisał w wiadomości news:gtpehf$rmj$1inews.gazeta.pl...

Dziękuje za szybką informację. Jeśli mogę mam jeszcze dwa pytanka:
1) Czy pakiet aktywacyjny mogę od razu odebrać w oddziale (kopert, token itp), oraz czy karta (po wygenerowaniu) może być również odebrana w oddziale?

Mnie to przywoził kurier, ale musi być mozliwość odbioru w dowolnie wskazanym oddziale jeśli sobie tego zażyczysz. Poziom obsługi jest naprawdę wysoki.

2) Jakbyś miał wybierać, wybrałbyś MultiBank czy HSBC Premier ?

Jedno drugiego warte, ale jednak HSBC Premier lepsze.

Wiedz jednak, że w ramach HSBC Premier nie masz żadnego dostępu do biura maklerskiego (tylkom wciskanie tych ich funduszy różnorakich), a w przypadku Multibanku masz (choć bez derywatów i walut). Żeby mieć dostęp do jakiegokolwiek biura maklerskiego trzeba otwierać drugą ofertę HSBC Premier i spinać ze sobą te rachunki - kuriozum.

Data: 2009-05-05 15:38:25
Autor: Chandler
[...]

Rachunek maklerski mam w Alior Banku, na razie jestem zadowolony :D. Aczkolwiek wydaje mi się, że są lepsze oferty.

Poszukuje właśnie rachunku z wysoką jakością obsługi, brakiem kolejek, życzliwością w stronę klienta.
Serdeczne dzięki, odwiedzę oddział w Krakowie ;).

P.S. wszedłem na stronę HSBC Premier i jest tam dostępny czat online z Konsultantką banku. Wszystko można (tak jak się tego spodziewałeś) otrzymać w oddziale banku (po ok. 10 dniach - tak napisała Konsultantka).

--
Chandler

Data: 2009-05-05 15:03:10
Autor: szczurwa
On 5 Maj, 15:38, "Chandler" <chand...@chandler.pl> wrote:

Rachunek maklerski mam w Alior Banku, na razie jestem zadowolony :D.
Aczkolwiek wydaje mi się, że są lepsze oferty.

Moim zdaniem, większą funkcjonalność mają BOŚ i BRE. Tu bym się
skupił, rozważając rachunek maklerski.

Data: 2009-05-05 15:43:43
Autor: MarekZ
Użytkownik "Chandler" <chandler@chandler.pl> napisał w wiadomości news:gtpffj$2mr$1inews.gazeta.pl...

Rachunek maklerski mam w Alior Banku, na razie jestem zadowolony :D. Aczkolwiek wydaje mi się, że są lepsze oferty.

Z polskkich? Może BOŚ? Albo BPH? Alior nowy ale chyba jedna z najlepszych ofert.

[...]

KK standardowo chyba nadal 20k. Jak chcesz jakiś sensowniejszy limit od razu im mów. :)

Data: 2009-05-05 16:00:38
Autor: Chandler
[...]

Dobrze wiedzieć ;).

[ciach]

KK standardowo chyba nadal 20k. Jak chcesz jakiś sensowniejszy limit od razu im mów. :)

KK raczej nie potrzebuje (jedną mam, a nie korzystam z samej karty, tylko z jej dodatków :D).
Jeszcze tylko jedno pytanko uściślające do oferty HSBC, do konta wydają wypukłą kartę MasterCard?

--
Chandler

Data: 2009-05-05 16:08:08
Autor: MarekZ
Użytkownik "Chandler" <chandler@chandler.pl> napisał w wiadomości news:gtpgpa$81v$1inews.gazeta.pl...

Jeszcze tylko jedno pytanko uściślające do oferty HSBC, do konta wydają wypukłą kartę MasterCard?

Tak, debetowego MC z limitem gotówkowym dziennym 10k i darmowymi wypłatami wszędzie na świecie.

Data: 2009-05-05 23:54:26
Autor: sorden
MarekZ wrote:

Tak, debetowego MC z limitem gotówkowym dziennym 10k i darmowymi wypłatami
wszędzie na świecie.

Jak jest z przelicznikami na platnosci/bankomaty robiona za granicami PL ?

--
in

Data: 2009-05-06 00:09:14
Autor: MarekZ
Użytkownik "sorden" <sorden.spam@wp.pl> napisał w wiadomości news:gtqd54$2d5$1mx1.internetia.pl...

Jak jest z przelicznikami na platnosci/bankomaty robiona za granicami PL ?

Na pewno kursy są dobre. Nie ma żadnych dodatkowych marż typu "2% za przewalutowanie" dla żadnej z walut (nie tylko dla pięciu podstawowych).

Nie wiem jak tam obecnie się kształtuje spread kursowy w HSBC (bo ostatnio banki rozszerzają widełki) ale myślę, że efektywny kurs to będzie coś pomiędzy ING a Polbankiem, czyli ścisła czołówka.

Data: 2009-05-06 00:56:22
Autor: sorden
MarekZ wrote:

Nie wiem jak tam obecnie się kształtuje spread kursowy w HSBC (bo ostatnio
banki rozszerzają widełki) ale myślę, że efektywny kurs to będzie coś
pomiędzy ING a Polbankiem, czyli ścisła czołówka.

No to chyba czas sie zainteresowac tym bankiem pod wzgledem wydawanie SEK,
bo w Nordeii sie nie doszukalem debetowki do walutowego SEk ;/

--
in

Data: 2009-05-06 10:22:45
Autor: MarekZ
Użytkownik "sorden" <sorden.spam@wp.pl> napisał w wiadomości news:gtqgp7$2ls$1mx1.internetia.pl...

No to chyba czas sie zainteresowac tym bankiem pod wzgledem wydawanie SEK,
bo w Nordeii sie nie doszukalem debetowki do walutowego SEk ;/

Polbanku w tej chwili HSBC nie pobije.

Pamiętaj też, że my rozmawiamy o ofercie Premier. Standardowa karta polskiego oddziału HSBC może mieć inne zasady rozliczeń.

Ja transakcje w SEK wykonywałem kartami ING ale od czasu jak rozszerzyli spready już nie ma takiego miodku jak kiedyś.

HSBC Premier - jakość obsługi ?