HSBC - czy ktoś przeszedł procedurę rejestracji w bankowości int

Data: 2010-01-09 21:45:20
Autor: Arkadiusz Jadczak
HSBC - czy ktoś przeszedł procedurę rejestracji w bankowości int
Od trzech tygodni próbuję przejść procedurę rejestracji w bankowości i internetowej HSBC Business. A to nie wspierają żadnej innej przeglądarki poza IE 6 (sic!), a to ich system nie działa, a to jest błąd, a to podejrzenie, że token jest zepsuty, a to trzeba na nowo wysłać PIN, itd. Szkoda, bo zamówiłem to konto z nadzieją, że wreszcie będę miał rachunek w międzynarodowym banku na poziomie, a nie w polskim syfie np. spod znaku Lukas Banku. Niestety proces aktywacji (w HSBC nazywa się rejestracją w bankowości internetowej) to pięta Achillesowa naszych banków. Nikt nie kuma jakie to jest ważne (pierwsze doświadczenie Klienta z bankiem), w przypadku HSBC niespójna jest instrukcja przekazywana przez kuriera z tym, co jest na stronie oraz  tym, co mówią  w call center.
A może ktoś miał już doświadczenia z HSBC i jest w stanie opowiedzieć jak to przeszedł? Nie chodzi mi o kolejność kroków, tylko ominięcie szeregu bugów po stronie HSBC, metody nacisku na nich, aby to się zadziało. Będę wdzięczny, bo nóż się w kieszeni otwiera. Panowie Angole! To się trochę inaczej robi...

Data: 2010-01-09 22:25:50
Autor: pmlb
[...]

A co anglole maja do tego?
HSBC Polska ma Polski zarzad i Polskie wladze.
Poza tym HSBC wcale nie jest angieskim bankiem tylko korporacyjnym bankiem z centrala w Londynie:)
Tak samo jak City, w kazdym kraju swoje.
A co do HSBC Polska to przypadkiem  to nie dawny Kredyt Bank SA?:))) Naturalnie z tym samym zarzadem:)

Data: 2010-01-09 23:47:55
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
HSBC - czy ktośprzeszedłprocedurę rejestracji w bankowości int
A co do HSBC Polska to przypadkiem  to nie dawny Kredyt Bank SA?:))) Naturalnie z tym samym zarzadem:)

napewno Kredyt Bank SA istnieje nadal, niezaleznie od HSBC
napewno KB SA jest członkiem grupy KBC a nie jest własnościa HSBC

Data: 2010-01-10 00:39:11
Autor: MarekZ
Użytkownik "pmlb" <pmlb@domino.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:Pn72n.22296$t15.17187@newsfe11.ams2...

A co do HSBC Polska to przypadkiem  to nie dawny Kredyt Bank SA?:))) Naturalnie z tym samym zarzadem:)

Nie. Polski oddział HSBC nie ma nic wspólnego z polskim Kredyt Bankiem.

Data: 2010-01-09 23:31:42
Autor: BK
On 10 Sty, 00:39, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:
Użytkownik "pmlb" <p...@domino.com> napisał w wiadomości grup

> A co do HSBC Polska to przypadkiem  to nie dawny Kredyt Bank SA?:)))
> Naturalnie z tym samym zarzadem:)

Nie. Polski oddział HSBC nie ma nic wspólnego z polskim Kredyt Bankiem.

I tak i nie moi drodzy.

W Polsce byly dwa kredyt banki.

Kredyt Bank S.A. ktory wraz z Warta S.A. jest czescia belgijskiej
grupy KBC.

Polski Kredyt Bank S.A. ktory zostal kupiony przez HSBC i jego
licencja zostala wykorzystana do budowy HSBC Polska S.A. jednak co do
zarzadu pmbl sie myli bo oczywiscie w HSBC Polska S.A. nie zostalo nic
po PKB S.A. ;)

Data: 2010-01-10 09:50:42
Autor: xbartx
Dnia Sat, 09 Jan 2010 22:25:50 +0000, pmlb napisał(a):

A co anglole maja do tego?
HSBC Polska ma Polski zarzad i Polskie wladze. Poza tym HSBC wcale nie
jest angieskim bankiem tylko korporacyjnym bankiem z centrala w
Londynie:)

Zarząd i władze, może i są polskie, ale serwery stoją w krainie szczęścia i miodem płynącej

terror@hellcartel:~$ host www.hsbc.pl
www.hsbc.pl has address 193.108.75.244

terror@hellcartel:~$ whois 193.108.75.244 |grep address
address:      Data Networks,
address:      HSBC Bank plc, UK
address:      Griffin House,
address:      41 Silver Street Head,
address:      Sheffield,
address:      S1 3GG,
address:      UK.
address:        HSBC Bank Plc
address:        Data Networks
address:        Griffin House 3/05
address:        41 Silver Street Head
address:        Sheffield
address:        S1 3GG
address:        UK

PS za wiki http://pl.wikipedia.org/wiki/HSBC
Holding został założony w 1865 r. pod nazwą Hongkong and Shanghai Banking Corporation jako brytyjski bank w Chinach. W 1991 bank przeniósł swoją siedzibę do Londynu.

--
xbartx

Data: 2010-01-10 03:08:11
Autor: BK
On 10 Sty, 10:50, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
> [...]

Holding został założony w 1865 r. pod nazwą Hongkong and Shanghai Banking
Corporation jako brytyjski bank w Chinach. W 1991 bank przeniósł swoją

Tak bankowosc internetowa w HSBC jest dosc scentralizowana i chyba
wszystkie kraje obsluguje ten sam system.

Data: 2010-01-10 10:56:36
Autor: pmlb

"xbartx" <bart@hashzero.net> wrote in message news:hic7ti$3r2$2inews.gazeta.pl...
[...]

To niech pisze do serwerow...

Data: 2010-01-10 00:37:00
Autor: MarekZ
Użytkownik "Arkadiusz Jadczak" <arek.jadczak@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hiatdg$d2b$1@inews.gazeta.pl...
Od trzech tygodni próbuję przejść procedurę rejestracji w bankowości i internetowej HSBC Business.
A to nie wspierają żadnej innej przeglądarki poza IE 6 (sic!),

Hmmm. Z tego co pamiętam rejestrowałem się przy użyciu IE 7.

Szkoda, bo zamówiłem to konto z nadzieją, że wreszcie będę miał rachunek w międzynarodowym
banku na poziomie, a nie w polskim syfie np. spod znaku Lukas Banku.

W porównaniu do polskich standardów, to co może zaproponować HSBC jest po prostu słabe. Poziom wiedzy konsultantów bardzo dobry, podejście do klienta bardzo dobre, natomiast sama oferta - bida z nędzą.

A może ktoś miał już doświadczenia z HSBC i jest w stanie opowiedzieć jak to przeszedł?

Ja to robiłem około 2-3 lata temu, więc już nie pamiętam dokładnie, ale nie było żadnych problemów. Miałem ofertę Premier. Ofertę business chyba rejestruje się tak samo.

HSBC - czy ktoś przeszedł procedurę rejestracji w bankowości int