HSBC - czy ktoś przeszedł procedurę rejestracji w bankowości int

Data: 2010-01-10 00:37:00
Autor: MarekZ
HSBC - czy ktoś przeszedł procedurę rejestracji w bankowości int
Użytkownik "Arkadiusz Jadczak" <arek.jadczak@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hiatdg$d2b$1@inews.gazeta.pl...
Od trzech tygodni próbuję przejść procedurę rejestracji w bankowości i internetowej HSBC Business.
A to nie wspierają żadnej innej przeglądarki poza IE 6 (sic!),

Hmmm. Z tego co pamiętam rejestrowałem się przy użyciu IE 7.

Szkoda, bo zamówiłem to konto z nadzieją, że wreszcie będę miał rachunek w międzynarodowym
banku na poziomie, a nie w polskim syfie np. spod znaku Lukas Banku.

W porównaniu do polskich standardów, to co może zaproponować HSBC jest po prostu słabe. Poziom wiedzy konsultantów bardzo dobry, podejście do klienta bardzo dobre, natomiast sama oferta - bida z nędzą.

A może ktoś miał już doświadczenia z HSBC i jest w stanie opowiedzieć jak to przeszedł?

Ja to robiłem około 2-3 lata temu, więc już nie pamiętam dokładnie, ale nie było żadnych problemów. Miałem ofertę Premier. Ofertę business chyba rejestruje się tak samo.

HSBC - czy ktoś przeszedł procedurę rejestracji w bankowości int