HSBC sprzedaje kredyty Aliorowi

Data: 2009-09-04 12:02:36
Autor: MarekZ
HSBC sprzedaje kredyty Aliorowi
艁omatko!

Za 1 miliard z艂otych. Co to b臋dzie. Aliorowi skokowo przyb臋dzie mn贸stwo kredyt贸w.

Data: 2009-09-04 10:05:05
Autor: xbartx
HSBC sprzedaje kredyty Aliorowi
Dnia Fri, 04 Sep 2009 12:02:36 +0200, MarekZ napisa艂(a):

艁omatko!

Za 1 miliard z艂otych. Co to b臋dzie. Aliorowi skokowo przyb臋dzie mn贸stwo
kredyt贸w.

No, ale klient贸w r贸wnie偶. Ciekawe, jak na tym w og贸lnym rozrachunku wyjd膮, za jaki艣 czas.

Data: 2009-09-04 12:12:35
Autor: MarekZ
"xbartx" <bart@hashzero.net> wrote in message news:h7qood$ag7$4inews.gazeta.pl...

No, ale klient贸w r贸wnie偶. Ciekawe, jak na tym w og贸lnym rozrachunku
wyjd膮, za jaki艣 czas.

 prawie 400.000 klient贸w (w tym 330.000 to po偶yczki got贸wkowe a reszta to kredyty i karty)
150 mln z艂 karty kredytowe
900 mln z艂 po偶yczki got贸wkowe

Przeci臋tna warto艣膰 przej臋tego kredytu - nieca艂e 3000 z艂. To pozycjonuje Aliora w tej chwili chyba w okolicach Cetelem/Sygmy/GE?

HSBC Premier zostaje naturalnie w HSBC. :)

Data: 2009-09-04 13:17:13
Autor: Chandler
HSBC sprzedaje kredyty Aliorowi

HSBC Premier zostaje naturalnie w HSBC. :)
Ul偶y艂o mi ;).

--
Chandler

Data: 2009-09-04 14:46:56
Autor: MarekZ
HSBC sprzedaje kredyty Aliorowi
"Chandler" <chandler@chandler.pl> wrote in message news:h7qsvs$8pd$1inews.gazeta.pl...

Ul偶y艂o mi ;).

Niemniej jednak dla "liniowych" klient贸w HSBC ta zamiana to mo偶e by膰 szok w znaczeniu pozytywnym. No chyba 偶e Alior dor贸wna przy tej okazji do HSBC.

Data: 2009-09-04 11:18:53
Autor: szczurwa
HSBC sprzedaje kredyty Aliorowi
On 4 Wrz, 12:02, "MarekZ" <b...@adresu.pl> wrote:
matko!

Za 1 miliard z硂tych. Co to b阣zie. Aliorowi skokowo przyb阣zie mn髎two
kredyt體.

Znaczy si co ? Trafi z kart IKEA do Aliora ? Jak on to prze縴je,
przecie dla nich nie mam zdolno禼i kredytowej...;-)

Data: 2009-09-04 20:33:07
Autor: MarekZ
"szczurwa" <szczurwa@gmail.com> wrote in message news:5323451e-59b1-4037-be99-f98e4299fe44y42g2000yqb.googlegroups.com...

Znaczy si co ? Trafi z kart IKEA do Aliora ? Jak on to prze縴je,
przecie dla nich nie mam zdolno禼i kredytowej...;-)

No tak. Zaproponuj Ci wymian karty na aliorow, dop砤caj眂 za to kilka z硂tych. Mo縠sz zamieni albo zosta przy Ikei.

Data: 2009-09-04 12:20:12
Autor: xbartx
On Sep 4, 8:33爌m, "MarekZ" <b...@adresu.pl> wrote:

No tak. Zaproponuj Ci wymian karty na aliorow, dop砤caj眂 za to kilka
z硂tych. Mo縠sz zamieni albo zosta przy Ikei.

Zaproponuj mu, on si zgodzi, zastrze縠 kk ikea a A powiem, 縠
przepraszamy ale nie ma Pan zdolno禼i, magicznych zdolno禼i aby nasz
kk otrzyma ;)

--
xbartx

Data: 2009-09-04 14:17:37
Autor: szczurwa
On 4 Wrz, 21:20, xbartx <reba...@gmail.com> wrote:

Zaproponuj mu, on si zgodzi, zastrze縠 kk ikea a A powiem, 縠
przepraszamy ale nie ma Pan zdolno禼i, magicznych zdolno禼i aby nasz
kk otrzyma ;)

Tym bardziej, ze niedawno HSBC podwy縮zy硂 mi limit z 2,5 k na
6,0..;-)

Data: 2009-09-04 14:15:02
Autor: szczurwa
On 4 Wrz, 20:33, "MarekZ" <b...@adresu.pl> wrote:

No tak. Zaproponuj Ci wymian karty na aliorow, dop砤caj眂 za to kilka
z硂tych. Mo縠sz zamieni albo zosta przy Ikei.

Szkoda. Wola砮m HSBC, nawet je秎i tylko IKEA FAMILY...

Data: 2009-09-04 23:39:16
Autor: MarekZ
"szczurwa" <szczurwa@gmail.com> wrote in message news:425c227b-a123-4299-bb5b-f1cef0898efb37g2000yqm.googlegroups.com...

Szkoda. Wola砮m HSBC, nawet je秎i tylko IKEA FAMILY...

Do ko馽a wa縩o禼i plastiku b阣zie mo縩a sobie zostawi.

Data: 2009-09-05 05:34:43
Autor: szczurwa
On 4 Wrz, 23:39, "MarekZ" <b...@adresu.pl> wrote:

Do ko馽a wa縩o禼i plastiku b阣zie mo縩a sobie zostawi.

Ciekawe, jak post眕i, je秎i klient ma ju kart w Aliorze. Podobno
dw骳h miec nie mo縩a...

Data: 2009-09-05 07:17:40
Autor: xbartx
On Sep 5, 2:34爌m, szczurwa <szczu...@gmail.com> wrote:

Ciekawe, jak post眕i, je秎i klient ma ju kart w Aliorze. Podobno
dw骳h miec nie mo縩a...

Ja mam, ale tak nie do ko馽a ;) Troch隊dziwna historia, ale opisz to
w osobny w眛ku jako ciekawostk.

--
xbartx

Data: 2009-09-05 07:56:39
Autor: szczurwa
On 5 Wrz, 16:17, xbartx <reba...@gmail.com> wrote:

Ja mam, ale tak nie do ko馽a ;) Troch隊dziwna historia, ale opisz to
w osobny w眛ku jako ciekawostk.

Czekamy..;-)

Data: 2009-09-04 14:05:43
Autor: ~|_ukasz
W dniu 2009-09-04 12:02, MarekZ pisze:
艁omatko!

Za 1 miliard z艂otych. Co to b臋dzie. Aliorowi skokowo przyb臋dzie mn贸stwo kredyt贸w.

Znaczy si臋 - b臋d膮 potrzebowali depozyt贸w?

Data: 2009-09-04 05:54:59
Autor: BK
On 4 Wrz, 14:05, ~|_ukasz <lukasz_niespam...@atraNiespamic.pl> wrote:
W dniu 2009-09-04 12:02, MarekZ pisze:

> matko!

> Za 1 miliard z硂tych. Co to b阣zie. Aliorowi skokowo przyb阣zie mn髎two
> kredyt體.

Znaczy si - b阣 potrzebowali depozyt體?

Po co? ;-)  Alior mial rekordowy w polskiej bankowosci wpsolczynnik
wyplacalnosci (cos ponad 1200%) - bank dysponowal znacznie wiekszymi
srodkami przygotowanymi na wieksza akcje kredytowa. A kryzys
spowodowal, ze trzeba bylo ostroznie pozyczac kase. Teraz te wolne
srodki wpakowali w portfel HSBC.

Data: 2009-09-04 19:17:15
Autor: buraxta
BK wrote:
Po co? ;-)  Alior mial rekordowy w polskiej bankowosci wpsolczynnik
wyplacalnosci (cos ponad 1200%) - bank dysponowal znacznie wiekszymi

78% :)

--
|=> GG: 421503
|=> buraxta@gmail.com

Data: 2009-09-04 17:42:32
Autor: scholastyk
HSBC sprzedaje kredyty Aliorowi
http://gospodarka.gazeta.pl/pieniadze/1,29508,7001780,Alior_Bank_przejmie_czesc_klientow_HSBC_w_Polsce.html

Ostatnie zdanie: Wszyscy czekaj (...) na po潮czenie Noble Banku z Getin Bankiem
oraz po秗ednikiem finansowym Open Finance.

To by chyba wyja秐ia硂 dlaczego OF zwleka z kartami kredytowymi.

Pozdrawiam
scholastyk

Data: 2009-09-04 19:21:01
Autor: corner
HSBC sprzedaje kredyty Aliorowi

U縴tkownik "scholastyk" <scholastyk_WYTNIJTO@czat.onet.pl> napisa w wiadomo禼i news:33ae.000005c6.4aa13568newsgate.onet.pl...

To by chyba wyja秐ia硂 dlaczego OF zwleka z kartami kredytowymi.

W jakim sensie zwleka?

Data: 2009-09-04 19:32:01
Autor: MarekZ
HSBC sprzedaje kredyty Aliorowi
"corner" <cornerTOJESTZBEDNE@interia.TOTEZpl> wrote in message news:h7rie8$a6q$1atlantis.news.neostrada.pl...

W jakim sensie zwleka?

Zapewne w sensie nie wydawania ich.

Data: 2009-09-04 20:27:44
Autor: Micha艂 'Amra' Macierzy艅ski
On 4-09-09 19:32, MarekZ wrote:
"corner" <cornerTOJESTZBEDNE@interia.TOTEZpl> wrote in message

W jakim sensie zwleka?

Zapewne w sensie nie wydawania ich.

a ja juz ja bede mial :))) klientom lokatowym maja wydawac wczesniej. Przeszedlem nawet proces weryfikacji, w prescoringu dstalem jakis dramatycznie wysoki limit, ale da sie go zmniejszyc bez problemow. Na razie ze strony kuriera cisza

Data: 2009-09-04 20:34:08
Autor: MarekZ
"Micha艂 'Amra' Macierzy艅ski" <michal.macierzynski@prnews.pl> wrote in message news:4aa15c21$1news.home.net.pl...

[...]

Hehehe, jaki kolor wzi膮艂e艣?