HSBC sprzedaje kredyty Aliorowi

Data: 2009-09-04 17:42:32
Autor: scholastyk
HSBC sprzedaje kredyty Aliorowi
http://gospodarka.gazeta.pl/pieniadze/1,29508,7001780,Alior_Bank_przejmie_czesc_klientow_HSBC_w_Polsce.html

Ostatnie zdanie: Wszyscy czekają (...) na połączenie Noble Banku z Getin Bankiem
oraz pośrednikiem finansowym Open Finance.

To by chyba wyjaśniało dlaczego OF zwleka z kartami kredytowymi.

Pozdrawiam
scholastyk

Data: 2009-09-04 19:21:01
Autor: corner

Użytkownik "scholastyk" <scholastyk_WYTNIJTO@czat.onet.pl> napisał w wiadomości news:33ae.000005c6.4aa13568newsgate.onet.pl...

To by chyba wyjaśniało dlaczego OF zwleka z kartami kredytowymi.

W jakim sensie zwleka?

Data: 2009-09-04 19:32:01
Autor: MarekZ
HSBC sprzedaje kredyty Aliorowi
"corner" <cornerTOJESTZBEDNE@interia.TOTEZpl> wrote in message news:h7rie8$a6q$1atlantis.news.neostrada.pl...

W jakim sensie zwleka?

Zapewne w sensie nie wydawania ich.

Data: 2009-09-04 20:27:44
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
On 4-09-09 19:32, MarekZ wrote:
"corner" <cornerTOJESTZBEDNE@interia.TOTEZpl> wrote in message

W jakim sensie zwleka?

Zapewne w sensie nie wydawania ich.

a ja juz ja bede mial :))) klientom lokatowym maja wydawac wczesniej. Przeszedlem nawet proces weryfikacji, w prescoringu dstalem jakis dramatycznie wysoki limit, ale da sie go zmniejszyc bez problemow. Na razie ze strony kuriera cisza

Data: 2009-09-04 20:34:08
Autor: MarekZ
"Michał 'Amra' Macierzyński" <michal.macierzynski@prnews.pl> wrote in message news:4aa15c21$1news.home.net.pl...

[...]

Hehehe, jaki kolor wziąłeś?