HTC Desire 820 - Selfie - quick pomoc potrzebna

Data: 2018-11-08 22:25:52
Autor: KK
HTC Desire 820 - Selfie - quick pomoc potrzebna

Użytkownik "universis"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1f43f208-3c84-419e-b65a-034681454262@googlegroups.com...

Ten patyk zakończony jest wtyczką typu "mini Jack

Trzeba w ustawieniach aparatu znaleźć pozycję "przycisk głośności" i wybrać opcję - migawka (może to trochę inaczej wyglądać zależnie od modelu czy wersji androida). I już przycisk na kijku powinien działać. Ewentualnie można kupić kijek z bluetoothem, wtedy nie trzeba podłączać kabelka.

Pzdr
Krzych

Data: 2018-11-09 12:19:48
Autor: universis
HTC Desire 820 - Selfie - quick pomoc potrzebna
W dniu czwartek, 8 listopada 2018 21:25:03 UTC użytkownik KK napisał:
[..]
[...]

U mnie pod pozycją "Opcje przycisku głośności" są trzy punkty do wyboru :
Głośność , Nagrywanie i Powiększenie. Stawiałem "kropkę" na każdej z tych pozycji - ale fotek to niestety nie robi.

Data: 2018-11-09 22:54:52
Autor: KK

Użytkownik "universis"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:fe7ffbeb-3d6d-496d-9f89-ed5651a84e9b@googlegroups.com...

U mnie pod pozycją "Opcje przycisku głośności" są trzy punkty do wyboru :
Głośność , Nagrywanie i Powiększenie. Stawiałem "kropkę" na każdej z tych pozycji - ale fotek to niestety nie robi.

A sprawdzałeś przyciskiem głośności czy robi zdjęcia/zaczyna kręcić film jak ustawisz opcję na "nagrywanie"?

Data: 2018-11-09 16:13:52
Autor: universis
HTC Desire 820 - Selfie - quick pomoc potrzebna
W dniu piątek, 9 listopada 2018 21:54:00 UTC użytkownik KK napisał:
[..]
A sprawdzałeś przyciskiem głośności czy robi zdjęcia/zaczyna kręcić film jak ustawisz opcję na "nagrywanie"?

Tak - tym przyciskiem robi fotki ( filmów nie sprawdzałem, ale one mnie nie interesują) - da radę przejść na kija ?

Data: 2018-11-10 20:36:54
Autor: KK

Użytkownik "universis"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:a5140918-1f2f-4d99-bbaf-d368ae58cfdc@googlegroups.com...

[...]

No to podłącz kijek i sprawdź. Jeśli po podłączeniu kabelka do wyjścia słuchawkowego apka aparatu nie robi zdjęć gdy wciskasz przycisk na kijku to coś jest nie tak z kijkiem lub kablem.  Sprawdź jeszcze czy po wyjściu z apki aparatu jak wciskasz guzik na kijku, czy zwiększa się głośność w telefonie?  Jak nie to wina kabla/kijka.

HTC Desire 820 - Selfie - quick pomoc potrzebna