HTC Desire HD, czy Samsung I9000 Galaxy S

Data: 2010-11-05 19:11:32
Autor: Jarek
HTC Desire HD, czy Samsung I9000 Galaxy S
Witam,
mam zamiar w niedługim czasie zakupić nowy telefon z Androidem i ty mam dylemat - HTC Desire HD, czy Samsung Galaxy S.
Do tej pory używałem różne androidowe modele HTC i prawie zdecydowałem się kupić Desire HD, ale nie ukrywam, że "kusi mnie" doskonały S-Amoledowy ekran Samsunga w przeciwieństwie do ponoć przeciętnego ekranu S-LCD HTC Desire HD. Z kolei HTC Desire HD ma lepsze parametry i chyba bardziej dopracowany software, ale wymiary trochę duże (jak to to nosić???).
Gdzie te czasy, kiedy raz na pół roku pojawiała się jakaś nowa Nokia i człowiek z wypiekami czekał na jej premierę ;).
Może macie już jakieś doświadczenie z tymi modelami, chć wiem, że HTC Desire HD to świeżynka. Będę wdzięczny za wszelkie rady i sugestie ;)

Pozdrawiam,
Jarek

Data: 2010-11-05 20:43:14
Autor: Tomi
HTC Desire HD, czy Samsung I9000 Galaxy S

Pozdrawiam,
Jarek

Też się nad tym zastanawiam, ale jak ktoś to mądrze napisał na jednym forum "desire HD to nie krok do przodu a raczej krok w bok" bardzo podobne sprzęty. Mój wybór kieruje się bardziej w stronę Samsunga - ciekawy ekran i lepsiejsza bateria...

Data: 2010-11-05 21:25:15
Autor: s@piens
Jarek wrote:
[...]

Też się zastanawiam, na razie wiecej na + ma SGS.

Polecam pod rozwagę:
<http://forum.android.com.pl/f16/htc-desire-hd-vs-samsung-galaxy-s-27984/index5.html>
http://www.gsmarena.com/samsung_i9000_galaxy_s-review-478p9.php
http://www.techradar.com/reviews/phones/mobile-phones/samsung-galaxy-s-689293/review
http://komorkomania.pl/2010/08/07/samsung-galaxy-s-i9000-test-cz-1

--
Piotr

Data: 2010-11-06 08:16:57
Autor: Jarek
[...]

Też zaczynam się coraz poważnie zastanawiać się nad przejściem na Samsunga, ale do tej pory używam HTC Desire i soft UI na tym telefonie to miodzio. Co do UI Samsunga SGS, to czytałem w necie dość mieszane odczucia użytkowników.

Pozdrawiam,
Jarek

Data: 2010-11-07 15:35:04
Autor: s@piens
Jarek wrote:
[...]

Ja się zastanawiam na ile należy przejmować się softem, skoro teraz aktualizacje pojawiają się w miarę często. Weszło FroYo i pewnei większość opini juz nieaktualna.

Będe googlał jak to z update'ami od Samsunga jak często i jak im to wychodzi.. Może też udam mi się dorwać jakiegoś SGS do "pomacania".

--
Piotr

Data: 2010-11-08 12:52:15
Autor: Jarek
HTC Desire HD, czy Samsung I9000 Galaxy S
Właśnie wczoraj miałem okazję kilka godzin "pobawić się" nowiutkim Samsungiem Galaxy S. Jedno co muszę stwierdzić, to bajeczny ekran S-Amoled.
Niestety po zainstalowaniu kilkunastu programów miałem wrażenie spowolnienia niektórych reakcji telefonu. Również po kilkugodzinnej pracy z SGS zaczęły mnie irytować trochę sztuczne, cukierkowe odtwarzane kolory oraz moim zdaniem mało intuicyjne UI.
Ta kilkugodzinna możliwość pobieżnego sprawdzenia SGS przekonała mnie, co do wyboru i będzie to HTC Desire HD, który ma moim zdaniem dużo wygodniejsze i bardziej intuicyjne Sens UI i czas jego reakcji mimo wielu zainstalowanych programów jest bardzo krótki.
Nie ukrywam, że być może moja opinia jest spowodowana tym, że do tej pory byłem użytkownikiem HTC i łatwiej jest mi poruszać się po menu HTC niż Samsunga, ale tak czy inaczej Samsung przsy HTC wypada trochę zabawkowo.

Pozdrawiam,
Jarek

HTC Desire HD, czy Samsung I9000 Galaxy S