HTC Desire HD - naprawa gwarancyjna

Data: 2011-06-08 20:11:06
Autor: niusy.pl
HTC Desire HD - naprawa gwarancyjna

Uzytkownik "Piotr Sawinski" <newsgroup@sawinski.org>

opisze po krotce sytuacje, gdyz moze sie komus przydac.

Telefon HTC Desire HD, kupiony w sklepie (nie zwiazany z zadna siecia tel.). Po pol roku uzytkowania, przedwczoraj, zauwazylem, ze Power Button dziala od czasu do czasu. Wiazalo sie to z trudnosciami, gdy robilem lock/unlock. Dodatkowo z jednej strony Power Button jakby byl wcisniety. Efekt braku odzewu na przycisniecie potegowal sie tuz po rozmowach (telefon nagrzany, czesto pot na telefonie).
Zadzwonilem do HTC zeby sie dowiedziec jak wyglada reklamacja, z nadzieja, ze we Wroclawiu maja jakis punkt serwisowy. Okazalo sie, ze jedyny punkt pod Warszawa (www.regenersis.pl), ale przysla kuriera. Wczoraj kurier odebral telefon, dzisiaj rano dostarczyl do Regenersis, jakies 3 godziny temu byl status (cos w rodzaju), ze serwisowany, a obecnie jest, ze gotowy do wyslania. Nie mam pojecia, czy naprawili usterke (ba, czy nawet zauwazyli, gdyz byly momenty, ze button dzialal poprawnie!), ale jesli status na ich stronie nie klamie, to wyjatkowo szybko uporali sie!

Na ten czas jestem pozytywnie zaskoczony! Po odebraniu telefonu zamieszcze w watku info jak wygladalo uznanie reklamacji.

Przeczytaj sobie na xdadev jak sie rozbiera telefon

HTC Desire HD - naprawa gwarancyjna