Data: 2011-06-09 12:01:29 | |
Autor: Piotr Sawinski | |
HTC Desire HD - naprawa gwarancyjna | |
Minelo mniej niz 48h odkad kurier odebral ode mnie telefon i juz mam go z powrotem. Jestem pod wrazeniem, choc narazie trudno mi stwierdzic, czy wszystko jest ok (byly okresy bezawaryjnej pracy takze po zauwazeniu usterki). Wierze, ze konczy to moja przygode z serwisem HTC, jednoczenie czuje na czas obecny, ze produkt, obsluga i pomoc w razie klopotow sa warte zaplaconej ceny.
Majac na wzgledie caloksztalt sposobu zalatwienia sprawy moje zaufanie do marki HTC zdecydowanie wzroslo! Oprocz (miejmy nadzieje) naprawienia Power Button wydaje mi sie, ze wymienili rowniez obudowe, bo nie moge znalezc moich zarysowan i obic:) Nawet taki mily drobiazg jak opakowanie w ktorym odeslali (karton z logo HTC i napisem 'I'm back!') oraz dolaczona sciereczka (tani gadzet a pozytywnie wplywa) pokazuje, ze marketingowcy HTC dobrze wykonuja swoja robote. Well done! -- - Piotr Sawinski http://sawinski.org |
|
Data: 2011-06-11 09:12:17 | |
Autor: Jakub Danecki | |
HTC Desire HD - naprawa gwarancyjna | |
Piotr Sawinski wrote:
Minelo mniej niz 48h odkad kurier odebral ode mnie telefon i juz mam go To nie HTC, to regenersis. Kurcze, to mi brzmi jak kampania wizerunkowa Regenersis. Ten serwis w Jankach nigdy nie slynal z jakosci obslugi (ze wzgledu na naciski na szybkie naprawy) i o ile proste rzeczy robia bez problemu (np. sprawdzenie, czy iphone nie "zalany" i wymiana na nowego) o tyle naprawy dla HTC i innych Nokii, w któych urzadzenie trzeba rozebrac wzglednie czesto konczyly sie biadoleniem na forach (vide watek na pdaclub.pl i innych). Albo zleceniodawcy zorientowali sie i docisneli R srube, co skuktuje poprawa jakosci, albo samo regenersis postanowilo popracowac na wizerunkiem i... tylko wizerunkiem. Na szczescie nie musze nic tam naprawiac, bo moje 3 z 4 kontaktów bezposrednich konczyly sie poprawkami. rgrds, Jakub |
|
Data: 2011-06-11 12:57:24 | |
Autor: Piotr Sawinski | |
HTC Desire HD - naprawa gwarancyjna | |
Jakub Danecki wrote:
Piotr Sawinski wrote: Na pewno nie jestem z ta firma zwiazany, by robic reklame. Nie wiem na ile za to odpowiada regenersis, a na ile HTC, ale wiem, ze na kazdym kroku magiczna Pani Ania z infolinii HTC mi towarzyszyla telefonicznie lub e-mailowo (spersonyfikowane e-maile): - czy dotarl do Pana list przewozowy, - czy dotarl formularz reklamacyjny, - nim Pan da tel. kurierowi, prosze czekac az sie skontaktuje z regenersis i dowiem ile to bedzie trwalo, - bedzie to trwalo mniej niz tydzien, a jezeli wystapia jakies problemy to sie z Panem skontaktuje i podejmie Pan decyzje czy czekac, czy odebrac nienaprawiony, - czy mozna w czyms jeszcze pomoc, - prosze wyslac tylko to i to, bo cos moze zginac inaczej, - postaramy sie zalatwic sprawe priorytetowo, - serwis juz dostal Pana przesylke, - serwis ma juz przesylke gotowa do wyslania, - bardzo nam milo, ze jest Pan zadowolony z naszych uslug! Rozbijcie sobie powyzsze zdania na osobne rozmowy/e-maile i wlozcie w 3 dni (od daty zauwazenia usterki minal dzien nim kurier odebral tel). Wciaz w pozytywnym szoku;) -- Piotr Sawinski http://sawinski.org |
|
Data: 2011-06-11 17:49:39 | |
Autor: Jakub Danecki | |
HTC Desire HD - naprawa gwarancyjna | |
Piotr Sawinski wrote:
Na pewno nie jestem z ta firma zwiazany, by robic reklame. No my tego nie jestesmy w stanie potwierdzic ;P Ale i nie mamy powodu by nie wierzyc. Taki jest juz net. Nie wiem na Chyba calosc jest realizowana przez regenersis. Calosc opisanej procedury to norma w zdrowych organizacyjnie i dbajacych o klienta firmach. Serwisy HP i Della tez dzialaja dosc sprawnie pod tym wzgledem. Ale regenersis ma tak zszargana opinie, ze naprawienie tego zabierze im lata. rgrds, Jakub |
|