HTC Desire X vs Samsung Galaxy Ace 2

Data: 2012-11-01 17:10:19
Autor: rendziq
HTC Desire X vs Samsung Galaxy Ace 2
Witam szanownych grupowiczów.

Mój operator przedstawił mi ofertę przedłużenia umowy, i w odpowiadaj±cych mi parametrach cenowych mam te dwa telefony:
HTC Desire X
Samsung Galaxy Ace 2

Od kilku godzin grzebie w sieci, i nic m±drego z tego nie wynika niestety.. Różne strony podaj± różne, czasem sprzeczne informacje. Do tej pory używałem zwykłych telefonów (k510i, e51, e52) ale tym razem nie ma nic "normalnego" co spełnia moje wymagania (albo C5-00 bez Wifi, albo Asha 302 bez GPS), więc będzie smartfon.

I tutaj pro¶ba do was o wszelakie sugestie, opinie i informacje które mog± ułatwić mi ¶wiadomy wybór między tymi dwoma telefonami.

Z tego, co ustaliłem, za HTC przemawia jako¶ć wykonania, i nowszy android, za Samsungiem lepszy interface, lepszy ekran, i (dla mnie czasem ważny) kompas (i tu pytanie dodatkowe - czy to jest jaki¶ oddzielny mechanizm, którego HTC nie ma i nic  z tym nie zrobię, czy może raczej kwestia doinstalowania odpowiedniej aplikacji?)

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam,

HTC Desire X vs Samsung Galaxy Ace 2