HTC Desire Z - tez tak macie?

Data: 2011-10-22 21:34:53
Autor: venioo
HTC Desire Z - tez tak macie?
Mam w/w smartfon od tygodnia. Android sam sie zaktualizowal do wersji najnowszej, reszta aktualizowana na biezaco.
  Bylem teraz na wyjezdzie, i zapragnalem nagrac krotki filmik oraz zrobic kilka fotek. Po przyjezdzie do domu okazalo sie, ze nie ma ani fotek ani filmiku. Wszystkie wczesniejsze sa. Jakas wada softu? Bo nic innego mi nie przychodzi do glowy.
--
venioo
GG:198909

Data: 2011-10-22 23:45:22
Autor: AL
HTC Desire Z - tez tak macie?
W dniu 2011-10-22 21:34, venioo pisze:
[...]

tez mam Desire Z
Zauwazylem podobny problem (po aktualizacji) - podejrzewam wade programu Galeria (nie odswieza czasami wszystkich zdjec - choc one sa na karcie).
Pomaga reskan multimediow (aparat zrobi to sam jak wlaczysz i wylaczysz karte) - w menu aparatu.  Ale po pewnym czasie zauwazylem, ze wybiorczo znowu nie pokazuje niektorych zdjec.

Remedium jest zainstalowac sobie programik zastepujacy oryginalna galerie - ja uzywam QuickPic (market - darmowy) i jestem z tego zadowolony: dziala szybciej/plynniej od Galerii wbudowanej, ma wieksza funkcjonalnosc i jest stabilny no i jeszcze nie zdarzylo sie by czegos nie chcial wyswietlic.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-10-23 15:21:11
Autor: venioo
HTC Desire Z - tez tak macie?
W dniu 2011-10-22 23:45, AL pisze:
[...]

Problem rozwiazany:
wyglada na to, ze po aktualizacji zmieniono strukture katalogow i teraz zdjecia zapisuja sie nie w:
  /mnt/sdcard/DCIM
a w katalogu:
  /mnt/sdcard/DCIM/100MEDIA

i tak jak piszesz wbudowana "Galeria" nie potrafi prawidlowo odswiezyc zawartosci.

Za pomoca Astro FileManager-a znalazlem wszystkie, ktorych mi brakowalo ;) Zarowno zdjecia jak i filmiki.

Pzdr

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-10-25 09:34:25
Autor: Pszemol
HTC Desire Z - tez tak macie?
"venioo" <p.wienke@onet.eu> wrote in message news:j814c6$kee$1news.onet.pl...
[...]

Hi, hi... Fajne macie rozrywki z tym Androidem :-))

Data: 2011-10-26 15:21:18
Autor: Irek N.
HTC Desire Z - tez tak macie?
Hi, hi... Fajne macie rozrywki z tym Androidem :-))

Ale przynajmniej nie potrzebujemy kompa, żeby uruchomić telefon :)

Miłego.
Irek.N.

Data: 2011-10-26 09:16:07
Autor: Pszemol
HTC Desire Z - tez tak macie?
"Irek N." <jakis@taki.tajny.jest> wrote in message news:j891g5$42d$1news.dialog.net.pl...
Hi, hi... Fajne macie rozrywki z tym Androidem :-))

Ale przynajmniej nie potrzebujemy kompa, żeby uruchomić telefon :)

Wolę to (zwłaszcza że uruchamia się w sklepie i potem komputera już
nie potrzebujesz) niż strach że właśnie zniknęły mi zdjęcia z wycieczki.
Poza tym, tak jak atm napisał obok, już jest to nieaktualne.

Data: 2011-10-26 15:32:42
Autor: atm
HTC Desire Z - tez tak macie?
On 2011-10-26 15:21, Irek N. wrote:
Hi, hi... Fajne macie rozrywki z tym Androidem :-))

Ale przynajmniej nie potrzebujemy kompa, żeby uruchomić telefon :)

Miłego.
Irek.N.

Ciiii, to juz nieaktualne ;]

Data: 2011-10-26 21:32:37
Autor: AL
HTC Desire Z - tez tak macie?
W dniu 2011-10-25 16:34, Pszemol pisze:
[...]

a gdzie widzisz problem?

na komputerze tez korzystasz tylko z Painta (bo w systemie go dolozyl producent wiec jest najlepszy) ?

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-10-27 21:22:39
Autor: J.F.
HTC Desire Z - tez tak macie?
Dnia Wed, 26 Oct 2011 21:32:37 +0200, AL napisał(a):
[...]

No ale zaraz - wbudowana galera powinna z wbudowana kamera wspoldzialac.

J.

Data: 2011-10-27 22:38:32
Autor: AL
HTC Desire Z - tez tak macie?
W dniu 2011-10-27 21:22, J.F. pisze:
[...]

wspoldziala - ale miedzy kolejnymi aktualizacjami znalazlem ciekawszy zamiennik - ktora to informacja podzielilem sie z pytajacym.

Przewaga w tym momencie nad 'wszystkomajacym' ugryzionym jablkiem jest fakt, ze dowolnym programem do _obslugi plikow_ mozesz przeczesac sobie pamiec w telefonie i przekopiowac pliki tam gdzie chcesz :-o

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-10-27 23:15:09
Autor: venioo
HTC Desire Z - tez tak macie?
W dniu 2011-10-27 22:38, AL pisze:
wspoldziala - ale miedzy kolejnymi aktualizacjami znalazlem ciekawszy
zamiennik - ktora to informacja podzielilem sie z pytajacym.

a propos - ja po prostu uzywam tej przegladarki z astro file managera. a ze w tej materii nie mam zbyt wygorowanych potrzeb, to mi w zupelnosci wystarcza :)

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-10-27 00:43:12
Autor: venioo
HTC Desire Z - tez tak macie?
W dniu 2011-10-25 16:34, Pszemol pisze:

Za pomoca Astro FileManager-a znalazlem wszystkie, ktorych mi
brakowalo ;) Zarowno zdjecia jak i filmiki.

Hi, hi... Fajne macie rozrywki z tym Androidem :-))

Dla mnie normalna sprawa eksploatacyjna, wynikajaca z nowosci, ale przecietny amerykanin nie potrafi nawet pokazac USA na mapie swiata, wiec nie dziwota, ze z czyms innym niz gajfon sobie nie radzi.
--
venioo
GG:198909

Data: 2011-10-27 17:01:03
Autor: Pszemol
HTC Desire Z - tez tak macie?
"venioo" <p.wienke@onet.eu> wrote in message news:j8a2e0$fep$4news.onet.pl...
przecietny amerykanin nie potrafi nawet pokazac USA na mapie swiata, wiec nie dziwota, ze z czyms innym niz gajfon sobie nie radzi.

Naprawdę? Skąd to wiesz? Poza tym, popraw ortografię: Amerykanin...

Data: 2011-10-28 20:41:55
Autor: venioo
HTC Desire Z - tez tak macie?
W dniu 2011-10-28 00:01, Pszemol pisze:
[...]

http://www.youtube.com/watch?v=gQMP4gHURnY&feature=related

a poza tym, to niewiele przesadzilem:
http://tnij.org/nz7e

Pisanie z wielkiej litery swiadczy o szacunku, ktorym nie darze w/w, wiec mnie nie pouczaj, bo napisalem tak specjalnie.
--
venioo
GG:198909

Data: 2011-10-28 22:49:04
Autor: Pszemol
HTC Desire Z - tez tak macie?
"venioo" <p.wienke@onet.eu> wrote in message news:j8et1j$qei$1news.onet.pl...
[...]

Chciałbym zobaczyć podobną ankietę przeprowadzoną gdzieś
na ulicy na Mokotowie czy Nowej Hucie...

Pisanie z wielkiej litery swiadczy o szacunku, ktorym nie darze w/w, wiec mnie nie pouczaj, bo napisalem tak specjalnie.

Pisanie z wielkiej litery nazw własnych świadczy o znajomości
ortografii a nie o szacunku.

Data: 2011-10-30 10:46:44
Autor: venioo
HTC Desire Z - tez tak macie?
W dniu 2011-10-29 05:49, Pszemol pisze:
[...]

Przeprowadź, co Ci szkodzi?

Pisanie z wielkiej litery swiadczy o szacunku, ktorym nie darze w/w,
wiec mnie nie pouczaj, bo napisalem tak specjalnie.

Pisanie z wielkiej litery nazw własnych świadczy o znajomości
ortografii a nie o szacunku.

O moją znajomość ortografii możesz być spokojny.

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-10-31 21:44:18
Autor: Pszemol
HTC Desire Z - tez tak macie?
"venioo" <p.wienke@onet.eu> wrote in message news:j8j6e2$n9a$3news.onet.pl...
[...]

Choćby to, że nie mam motywacji - wiem, że poziom wiedzy byłby
podobny w każdym kraju.

[...]

Masz rację - raczej z głową u Ciebie nie tak.

Data: 2011-11-01 20:07:42
Autor: venioo
HTC Desire Z - tez tak macie?
W dniu 2011-11-01 03:44, Pszemol pisze:
[...]

A ja wiem ze nie.

[...]

Chyba z Twoja, skoro wyciagasz niczym nie poparte, daleko idące i w dodatku błędne wnioski, nie poparte żadnymi przesłankami merytorycznymi.

--
venioo
GG:198909

HTC Desire Z - tez tak macie?