HTC Desire Z - załaczniki zamiast obrazków w mms

Data: 2013-01-02 18:03:18
Autor: me-how
HTC Desire Z - załaczniki zamiast obrazków w mms
Witam, coś mi się popsuło w mmsach. Zamiast obrazka jak wczesniej widze
ikonke załacznik, ktora ma wielkosc ale sie nie otwiera. Nie mozna jej zapisać, czy podejrzeć. APN poprawiałem, reserowałem tel, skrzynka nie jest przepełniona jakoś szczegolnie. Nic w ustawieniach nie było zmieniane, ot tak coś padło. Może jakiś pomysł?

pozdro
M.

HTC Desire Z - załaczniki zamiast obrazków w mms