HTC Desire czy SAMSUNG Galaxy S

Data: 2011-08-10 17:56:11
Autor: Swierszcz
HTC Desire czy SAMSUNG Galaxy S
Czesc,

zastanawiam sie nad jednym z w/w telefonow.
Sluchawka ma mi sluzyc glownie do telefonowania, smsow, ciaglego przegladania poczty i surfowania w wolnym czasie po internecie.
Bawilem sie troche HTC, fajnie dziala dotyk, swietny wyswietlacz na amoledach, jednak przy wlaczonym GPS, przegladaniu zdjec i wlaczonych kilku aplikacjach potrafil sie zawiesic. Bateria do ladowania na kazda noc. Potrafil sie grzac.
Z Samsungiem nie mialem do czynienia.
Jaka jest wasza opinia na temat tych telefonow?
Ktory byscie wybrali w kwocie do 800zl? Moze jakis inny?

Pozdrawiam

Data: 2011-08-10 19:39:59
Autor: atm
HTC Desire czy SAMSUNG Galaxy S

Jaka jest wasza opinia na temat tych telefonow?
Ktory byscie wybrali w kwocie do 800zl? Moze jakis inny?

Pozdrawiam

Juz nie raz pisalem o malej ilosci pamieci w Desire na aplikacje. To skreslilo dla mnie Desire (sa roznej masci kombinacje aby cos na to zaradzic, ale nie po to kupuje sie telefon, zeby na dzien dobry kombinowac).

Data: 2011-08-11 08:34:35
Autor: majk3l
W dniu 2011-08-10 17:56, Swierszcz pisze:
Czesc,

zastanawiam sie nad jednym z w/w telefonow.

miałem do czynienia z obiema tymi słuchawkami i zdecydowanie wybrałbym Samsunga - ale wcześniej dobrze i tak dobrze obejrzeć jak każdy planowany zakup, czy będzie Ci odpowiadał, bo niektórych może wkurzać na przykład malutki umieszczony z boku przycisk blokady.

Data: 2011-08-11 12:03:51
Autor: AL
[...]

Z tych dwoch wybralbym chyba jednak Galaxy S (jesli w tej samej cenie).

Gdyby jednak Desire bylo wykonane tak jak DesireZ (ktorego niedawno kupilem) to wybralbym produkt HTC (ze wzgl na jakosc wykonania i ogolne wrazenia z uzytkowania - pomijam w tym porownaniu klawiature qwerty).

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-08-11 21:05:54
Autor: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
Swierszcz wrote:

[...]

Witaj.

Z tych dwóch (mimo sympatii do SenseUI w HTC), Samsung.

Poważną wadą HTC Desire "bez ekstra dopisków" jest hm
wybitnie maÅ‚a ilość pamieci na aplikacje.  Poza tym telefon
jest OK.

Zakładam że o istnieniu Desire S wiesz, ale jest poza Twoim
zainteresowaniem z jakiÅ› przyczyn.

Albert Einstein (1879-1955)

Data: 2011-08-11 23:40:09
Autor: G Nowak
HTC Desire czy SAMSUNG Galaxy S
Zakładam że o istnieniu Desire S wiesz, ale jest poza Twoim
zainteresowaniem z jakiÅ› przyczyn.

A tych trzech wybralbym Desire HD ;)

--
Pozdr

Data: 2011-08-12 01:42:30
Autor: Swierszcz
W dniu 2011-08-11 21:05, Maciej 'AbrahaM' Piotrowski pisze:

Zakładam że o istnieniu Desire S wiesz, ale jest poza Twoim
zainteresowaniem z jakiÅ› przyczyn.

jak narazie jestem nakrecony na ekran amoled / super amoled.
Takiej wyrazistosci jeszcze nie widzialem w telefonach.
Desire S i Desire HD widze, ze sa na super lcd

Data: 2011-08-12 05:56:31
Autor: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
Swierszcz wrote:

jak narazie jestem nakrecony na ekran amoled / super amoled.
Takiej wyrazistosci jeszcze nie widzialem w telefonach.
Desire S i Desire HD widze, ze sa na super lcd

Zrób "replay" oglądania ekranu telefonu na słońcu, jeśli to dla
Ciebie istotne, dopiero po tym będziesz miał względnie pełny
obraz jakości obrazu.

Albert Einstein (1879-1955)

Data: 2011-08-13 09:50:37
Autor: Swierszcz
[...]

kupilem ostatecznie Desire. Dwumiesieczny z papierami i gwarancja za 500zl ;)

HTC Desire czy SAMSUNG Galaxy S