HTC Desire jako wi-fi hot spot

Data: 2011-03-09 15:25:06
Autor: Pszemol
HTC Desire jako wi-fi hot spot
Mój małotechniczny kumpel ma HTC Desire z Androidem...
Chce dziecku kupić iPada lub inn± tabliczkę, np. z Androidem.
Chce dzielić się z dzieckiem internetem przez wifi w telefonie.

Nie mogę znaleĽć tej funkcji z podręczniku użytkownika...
Czy da się użyć HTC Desire w roli hotspot? Jak to zrobić?
Gdybym mógł wzi±ć ten telefon do ręki to pewnie bym znalazł
ale niestety kumpel jest daleko z telefonem i nie mam okazji
się pobawić...

Data: 2011-03-09 23:13:23
Autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Wed, 9 Mar 2011 15:25:06 -0600, Pszemol napisał(a):

Mój małotechniczny kumpel ma HTC Desire z Androidem...
Chce dziecku kupić iPada lub inną tabliczkę, np. z Androidem.
Chce dzielić się z dzieckiem internetem przez wifi w telefonie.

Nie mogę znaleźć tej funkcji z podręczniku użytkownika...

Podręcznik opisuje oprogramowanie w wersji 2.1.

Czy da się użyć HTC Desire w roli hotspot? Jak to zrobić?

Wziąć Desire z oprogramowaniem w wersji 2.2, uruchomić funkcję Hotspot
WiFi, ustawić nazwę, typ zabezpieczenia i hasło, potwierdzić uruchomienie.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem

Data: 2011-03-09 23:14:05
Autor: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
Pszemol wrote:

[...]

ponieważ podręcznik był pisany dla telefonu ze starsz±
wersj± systemu operacyjnego..

Czy da się użyć HTC Desire w roli hotspot? Jak to zrobić?
Gdybym mógł wzi±ć ten telefon do ręki to pewnie bym znalazł
ale niestety kumpel jest daleko z telefonem i nie mam okazji
się pobawić...

... za¶ ta funkcja została dodana wraz z aktualizacj± do
wersji 2.2, i jest opisana tu:
http://dl4.htc.com/web_materials/Manual/HTC_Desire/100825_HTC_Desire_Froyo_MR_Whats_New_Guide_WWE.pdf
na stronie 8, w punkcie 6

Tak więc to co planujecie zrobić będzie możliwie, o ile
telefon o którym piszemy dostał aktualizacje do v2.2

Albert Einstein (1879-1955)

Data: 2011-03-09 16:22:11
Autor: Pszemol
"Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <noenunz2x@cbpmgn.barg.cy> wrote in message news:il8u3n$9fo$1news.onet.pl...

[...]