HTC E650 / SPV S710 poszukuję instrukcji w języku pols kim

Data: 2009-03-18 17:36:17
Autor: Krzysiek
HTC E650 / SPV S710 poszukuję instrukcji w języku pols kim
Czy ktoś z Grupowiczów mógłby mi napisać czy na płycie CD dołączanej do tego telefonu w PL Orange jest instrukcja po polsku? Po angielsku mam, jednakże potrzebuje jej w języku polskim.
Byłoby mi miło jeśli ktos mógłby mi to podesłac na maila  - mariusz66666 małpa o2 kropka pl, ewentualnie wskazać skąd można pobrać (szukałem i bezskutecznie)

Dzięki, pozdrawiam

HTC E650 / SPV S710 poszukuję instrukcji w języku pols kim