HTC EVO 3D vs Samsung Galaxy S2

Data: 2012-05-31 19:49:30
Autor: Kernel Panic
HTC EVO 3D vs Samsung Galaxy S2
W dniu 2012-05-30 23:05, Kernel Panic pisze:
Witam
Jak w temacie :)
Moje spostrzeżenia

Samsung
+ amoled
+ 0,2 cala większy ekran
+ NFC

- plastikowa obudowa

HTC
+ lepsza jakość wykonania?
+ wyższa rozdzielczość ekranu
+ 3D (w sumie zbędny bajer)

Odpowiem sam sobie, kupiłem w końcu HTC. W wymienionych powyżej punktach popełniłem błąd pisząc o większym ekranie u Samsunga, jest taki sam, trafiłem na specyfikację jakiejś lekko zmodyfikowanej wersji. Może komuś się przyda moje zestawienie zebrane nt informacji podanych w sieci:

HTC EVO 3D SGS2
qHD AMOLED
3D NFC
lepsza obudowa szybsze cpu (w praktyce, MHz te same)
aparat 3d więcej MPx
przycisk aparatu 8GB storage
voice 65db voice 70db
7:45 talk 8:40h talk
umts 14 mbps umts 21mbps
8gb w zestawie lepszy dotyk?
video 3d 720p video full hd
wyższa jasność ekranu dłuższa praca na baterii
wyższy kontrast
szybsze usb
szybszy gps(fix)

Pozdrawiam!