HTC HD2 & WM - czy cos najnowszego z Androidem?

Data: 2012-08-23 05:59:40
Autor: Yerine Ictimai
HTC HD2 & WM - czy cos najnowszego z Androidem?
Ostatnio na allegro widuje duzo propozycji sprzedazy tego Leo i duzo
czytuje o nim niesamowicie pochlebnych informacji. Jak dla mnie to
najabardziej przekonuje mnie mozliwosc postawienia na nim
WindowsMobile 6.5 (plus dodatkowo Androida na karcie SD jako dual-
boot).

Pytanie: czy warto i co lepiej kupic tego Leo i czy uzywac go z WM czy
wgrac jakiegos najnowszego Androida? Czy moze jest cos najnowszego
lepszego z lepszym Androidem nowego za cene ponizej 800 zlotych?
Ostatnio w Play do mnie wydzwaniaja i staraja sie namowic na abo
oferujac szereg najnowszych smartfonow typu Galaxy S Plus, Galaxy S II
itp...

Tu na tej grupie ktos wczesniej juz polecal HD2 wskazujac na korzysci
plynace z WM - tzn. ze zarowno WP jak i Androidy szpieguja beszczelnie
(czy to dotyczy TYLKO stock'owych dystrybucji?)
Takze i to, ze Androidy marnuja sporo energii CPU na maszyne wirtualna
Dalvik.

Tak wiec jesli ktos nie chce najnowszych gier to WM jest
najodpowiedniejszy?

Data: 2012-08-23 13:29:58
Autor: kakmar
Dnia 23.08.2012 Yerine Ictimai <yerine.ictimai@gmail.com> napisał/a:
[...]

A znasz WM? Masz na to jakiś soft którego potrzebujesz? Bo WM się zmarło jakiś czas temu i nie będzie z nim nic lepiej.
Co do szpiegowania, to jak zainstalujesz sobie odpowiednie apki i będziesz ich używał, to też będą Cię szpiegować, nawet na WM.
System nie robi wielkiej różnicy. Za ~800 masz sporo słuchawek do wyboru, większość ma jakieś zalety
wszystkie mają wady, podobnie jak systemy mobilne. Trzeba znaleźć jakiś kompromis, wybierając to co najważniejsze.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-08-23 17:08:46
Autor: John Kołalsky
HTC HD2 & WM - czy cos najnowszego z Androidem?

Użytkownik "kakmar" <kakmar+sp@gmail.com>

[...]

No więc ... powiedziałbym, że gdyby nie to, że większość programów wymaga uprawnień do wszystkiego, robiłoby zasadniczą różnicę korzystanie z systemów, które to kontrolują (WP, A.) i które tego nie kontrolują (WM).

Za ~800 masz sporo słuchawek do wyboru, większość ma jakieś zalety
wszystkie mają wady, podobnie jak systemy mobilne. Trzeba znaleźć
jakiś kompromis, wybierając to co najważniejsze.

No i właśnie o to chodzi co jest najważniejsze. Ja zaczynam skłaniać się ku jakiemuś nieistniejącemu systemowi bo żaden z istniejących nie ma tego najważniejszego :-)

Data: 2012-08-23 17:11:38
Autor: John Kołalsky
HTC HD2 & WM - czy cos najnowszego z Androidem?

Użytkownik "John Kołalsky" <john@kowal.invalid>

O taki artykuł http://net-security.org/secworld.php?id=13470

Data: 2012-08-23 17:14:18
Autor: John Kołalsky
[...]

Dla równowagi ... oprogramowanie tej firmy "zabijało" laptopy firmowe :-)

Data: 2012-08-23 16:59:01
Autor: John Kołalsky
HTC HD2 & WM - czy cos najnowszego z Androidem?

Użytkownik "Yerine Ictimai" <yerine.ictimai@gmail.com>

Tu na tej grupie ktos wczesniej juz polecal HD2 wskazujac na korzysci
plynace z WM - tzn. ze zarowno WP jak i Androidy szpieguja beszczelnie
(czy to dotyczy TYLKO stock'owych dystrybucji?)

Hmm... szpiegowanie w WM chyba faktycznie nie rozwinęło się tak dobrze jak w WP i Androidach, ale same możliwości szpiegowania są większe bo nie ma kontroli uprawnień jak w WP i A.

Takze i to, ze Androidy marnuja sporo energii CPU na maszyne wirtualna
Dalvik.

Pierdoły. Poza tym na WM też będziesz uruchamiał programy w kodzie pośrednim.

Zalety WM są w otwartości systemu na nowe oprogramowanie, tj każdy może sobie pyknąć jaki bądź programik bez konieczności odblokowywania swojego urządzenia czy dystrybucji w sklepach producentów systemów. Jest także profil Serial na BT. Ale to w porównaniu z WP a nie A. który raczej przebija wszystko z wyjątkiem ...ego języka programowania. I to wszystko dotyczy programistów a nie zwykłych użytkowników.

HTC HD2 & WM - czy cos najnowszego z Androidem?