HTC HD2 i win7?

Data: 2010-08-26 08:32:20
Autor: Jakub Danecki
HTC HD2 i win7?
slawek75  wrote:
Tylko w
jednym miejscu znalazłem info, że jest to "Windows 7 upgrade na PC za 1
zł", ale w pierwszym momencie (wg mnie) można odnieść wrażenie, że
upgrade dotyczy systemu w telefonie.

Chodzi o akutalizację do Windows 7 dla dowolnego komputera PC. Bez
związku z systemem na telefonie. Win7mobile ciągle nie ma i nie będzie
jeszcze przez kilka miesięcy, poza tym HD2 nie spełnia wymagań (m.in. 3
klawisze pod ekranem) więc oficjalnego WM7 nie będzie na HD2.

co sądzicie o tym telefonie? bo czytałem bardzo
wiele pochlebnych opinii na jego temat na www, ale może ktoś z Was ma
przeciwne zdanie?

Ja mam tylko jedno "przeciw" - za duży na telefon, za mały na nawigację
:)

Jakub

Data: 2010-08-26 09:29:28
Autor: slawek75
HTC HD2 i win7?
Jakub Danecki <jak_wytnijto@danecki.net> napisał(a):

Ja mam tylko jedno "przeciw" - za duży na telefon, za mały na nawigację
:)

no tak, ale czy do nawigacji jakikolwiek telefon jest wystarczająco duży?
S.

Data: 2010-08-26 10:37:04
Autor: Waldek Godel
HTC HD2 i win7?
Dnia Thu, 26 Aug 2010 09:29:28 +0000 (UTC), slawek75 napisał(a):

no tak, ale czy do nawigacji jakikolwiek telefon jest wystarczająco duży?

pytanie jest źle zadane - nalezy uwzględnić używane oprogramowanie.
Do TomToma w zupełności wystarcza ekranik 2.8", do popularnej Ałtomałpy
nawet 10" będzie za mało.

"narazie wszystkie Androidy razem wziete to blad statystyczny"- Paweł
"robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-08-26 12:08:40
Autor: Czabu
HTC HD2 i win7?

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:1xqeazofopo55.dlglepper.institute.com...

Do TomToma w zupełności wystarcza ekranik 2.8", do popularnej Ałtomałpy
nawet 10" będzie za mało.

Co masz na myśli? Zdarza mi się używać AM i o ile można jej wiele zarzucić, to twierdzenie, że 10" to dla niej za mało, wydaje mi się lekko naciągane ;-)

Pozdrawiam
Czabu

Data: 2010-08-26 11:16:56
Autor: Waldek Godel
HTC HD2 i win7?
Dnia Thu, 26 Aug 2010 12:08:40 +0200, Czabu napisał(a):

Co masz na myśli? Zdarza mi się używać AM i o ile można jej wiele zarzucić, to twierdzenie, że 10" to dla niej za mało, wydaje mi się lekko naciągane ;-)

jak zamiast "zdarzać" będziesz używał na codzień innych programów które nie
mają tak naćkane wszystkiego na ekranie to wtedy zrozumiesz.

"Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam
racje)" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-08-26 17:14:24
Autor: radekp@konto.pl
HTC HD2 i win7?
Thu, 26 Aug 2010 11:16:56 +0100, w <1t670xcscuf0p$.dlg@lepper.institute.com>,
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał(-a):

jak zamiast "zdarzać" będziesz używał na codzień innych programów które nie
mają tak naćkane wszystkiego na ekranie to wtedy zrozumiesz.

A co tam jest naćkane?

HTC HD2 i win7?