HTC HD2 pytanie o manual

Data: 2010-03-09 09:36:23
Autor: Kenjiro
HTC HD2 pytanie o manual
Witam

Kupiłem wczoraj HTC HD2, tel się na razie ładuje, przeczytałem sobie do podusi skrócon± instrukcję i często jest tam odwołanie do instrukcji w PDF. W pudełku nie ma żadnej płytki, na stronie HTC też nie widzę manuali. Sk±d to wzi±ć? Gdzie tego szukać?

Dzięki

Data: 2010-03-09 10:03:37
Autor: Tomasz Sałajczyk
HTC HD2 pytanie o manual
W dniu 2010-03-09 09:36, Kenjiro pisze:
Witam

Kupiłem wczoraj HTC HD2, tel się na razie ładuje, przeczytałem sobie do
podusi skróconą instrukcję i często jest tam odwołanie do instrukcji w
PDF. W pudełku nie ma żadnej płytki, na stronie HTC też nie widzę
manuali. Skąd to wziąć? Gdzie tego szukać?

30 sekund na stronie HTC...
http://www.htc.com/pl/userguide.aspx?p_id=297

--
Serwery są przeciążone…
Prosimy spróbować ponownie za chwilę…

Data: 2010-03-09 10:34:05
Autor: Kenjiro
HTC HD2 pytanie o manual
30 sekund na stronie HTC...
http://www.htc.com/pl/userguide.aspx?p_id=297

Mea culpa, kolego, mea culpa. Po prostu nie zajrzałem w... SZKOLENIA :/

Data: 2010-03-09 10:46:45
Autor: Arti
HTC HD2 pytanie o manual
Użytkownik "Kenjiro" <kenjiro@satoris.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:hn51a9$sah$1@sunflower.man.poznan.pl...
[...]

sprawdĽ kartę pamięci - w htc tattoo mojej żony instrukcja jest na karcie SD

Arti

Data: 2010-03-12 07:08:57
Autor: MAG
HTC HD2 pytanie o manual
a za ile kupiłe¶ i gdzie?

Data: 2010-03-12 10:09:34
Autor: Borafu
HTC HD2 pytanie o manual
W dniu 2010-03-12 07:08, MAG pisze:
a za ile kupiłe¶ i gdzie?

[...]

Ciekawe jak szukałe¶?
Bo ja wszedłem na www.htc.com, wpisałem w okienku szukania HD2, wcisn±łem Enter i pierwsza pozycja w kategorii wsparcie miała napis "HTC HD2 User Manual".

Pozdro
--
Borafu

Data: 2010-03-12 10:11:33
Autor: Borafu
HTC HD2 pytanie o manual
W dniu 2010-03-12 10:09, Borafu pisze:
[...]

A jak nie lubisz po angielsku to możesz wpisać "HD2 instrukcja"

Pozdro
--
Borafu

HTC HD2 pytanie o manual