HTC One X czy iPhone5?

Data: 2013-01-09 22:09:46
Autor: Pszemol
HTC One X czy iPhone5?
Rozważam wymianę swego wysłużonego, 2 i 1/2 rocznego iPhone4 na coś
nowszego...

Pod uwagę biorę oczywiście iPhone5 ale w oko wpadł mi również HTC One X.

Czy ktoś z użytkujących te słuchawki zechciałby się podzielić wrażeniami z
pierwszej ręki i ewentualnie zachęcić/zniechęcić mnie do wyboru jednego lub
drugiego?

Zakup połączony jest z wzięciem dwuletniej umowy na abonament, więc to na
co się zdecyduję będzie ze mną kolejne dwa lata i będzie mieć SIMlocka...

Ktoś się może również orientuje czy zapowiadane są jakieś inne fajne
słuchawki od Google/Motoroli, Microsoftu (czy innych większych producentów)
na które warto poczekać? Specjalnie mi się z wymianą nie spieszy...

Data: 2013-01-10 15:16:41
Autor: Pszemol
HTC One X czy iPhone5?
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> wrote:
[...]

http://www.phonearena.com/reviews/Apple-iPhone-5-vs-HTC-One-X_id3144/page/2
Co mi się w tym artykule rzuca w oczy jesli chodzi o opinie porównujących
te słuchawki:
- zdecydowanie większy ekran w HTC
- nienaturalnie ciepłe odcienie barw w HTC
- tylko jakas wersja miedzynarodowa HTC ma 4-rdzeniowy CPU Tegra,
amerykanska ma 2-rdzeniowy Qualcomm, i się im to HTC przy testach zacinało
czkawką a iPhone5 pracował płynnie
- iPhone można kupić w drozszej wersji z wieksza iloscia pamieci (32GB,
64GB) HTC oferuje tylko 16GB bez gniazda na sd card
- wedlug oceny autorów artykulu iPhone5 wypada lepiej w kwestii
przegladania stron www
- HTC ma NFC, iPhone5 tego nie ma
- przy ocenie aparatu foto HTC znowu wypada ciutkÄ™ gorzej w sytuacjach
niższego natężenia oświetlenia, natomiast w ocenie kamery video
zdecydowanie wygrywa iPhone5
- iPhone5 ma lepsze wbudowane głośniki
- HTC wygrywa w konkurencji oglądania filmów ze względu na większy ekran
- w iPhone lepiej słychać rozmowy telefoniczne, zwłaszcza w warunkach
otaczającego nas hałasu oraz posiada mikrofon kasujący szumy co sprawia ze
również rozmówca słyszy nas lepiej gdy użyjemy iPhone5

W podsumowaniu autora iPhone5 dostał lepszą ocenę ogólną.

Pytanie tylko czy nie ma czegoś nowego na horyzoncie co mogłoby obie te
słuchawki przysłonić swym cieniem :-)

Data: 2013-01-10 16:18:24
Autor: atm
HTC One X czy iPhone5?

W podsumowaniu autora iPhone5 dostał lepszą ocenę ogólną.

Pytanie tylko czy nie ma czegoś nowego na horyzoncie co mogłoby obie te
słuchawki przysłonić swym cieniem :-)

Nie bierzesz pod uwage Lumii 920?

Data: 2013-01-10 17:20:36
Autor: Pszemol
HTC One X czy iPhone5?
atm <_@vp.pl> wrote:

W podsumowaniu autora iPhone5 dostał lepszą ocenę ogólną.

Pytanie tylko czy nie ma czegoś nowego na horyzoncie co mogłoby obie te
słuchawki przysłonić swym cieniem :-)

Nie bierzesz pod uwage Lumii 920?

Popatrzę sobie też na Lumnię...
Uważasz że jest lepsza od HTC One X czy od iPhone5?

Data: 2013-01-10 18:40:01
Autor: atm
HTC One X czy iPhone5?

Nie bierzesz pod uwage Lumii 920?

Popatrzę sobie też na Lumnię...
Uważasz że jest lepsza od HTC One X czy od iPhone5?

Nie mialem jeszcze okazji jej przetestowac. Mysle, ze glowna role bedzie odgrywal sposob korzystania z telefonu - jesli wymagane beda specyficzne aplikacje to zapewne sie ich nie znajdzie (np. Androzic).
Dostajesz gratis sensowna nawigacje offline, swietny aparat, bardzo dobry wyswietlacz itd. Pozostaje kwestia systemu...

Data: 2013-01-10 18:43:11
Autor: atm
HTC One X czy iPhone5?
On 2013-01-10 18:40, atm wrote:

Nie bierzesz pod uwage Lumii 920?

Popatrzę sobie też na Lumnię...
Uważasz że jest lepsza od HTC One X czy od iPhone5?

Duzo jest lepszych lub gorszych zestawien:
http://www.wpcentral.com/iphone5-versus-lumia-920

Co do HTC, telefony tej marki nigdy nie byly do przodu z jakoscia zdjec,
do niedawna nakladka byla czyms pozytywnie wyrozniajacym, teraz niekoniecznie. Design jest fajny, ale jak sam zauwazyles wykasowali slot mSD. W Europie daja 32GB a w One X+ bodajze 64GB co jest w zupelnosci wystarczajaca iloscia.

Data: 2013-01-12 08:54:22
Autor: kakmar
HTC One X czy iPhone5?
On 2013-01-10 18:40, atm wrote:

[...]

A nie zwróciłeś uwagi że Przemol "pyta" u nas o model, który jest inny w US
i inny w EU, wsparty testem w którym ten HTC( nie najlepszy zresztą) wypada gorzej od IP5?
Ale z Lumią to jest niezły pomysł, dawno nie było (od premiery L800), dobrego
trollingu o WP.
Przemol kup Lumię, będziesz zadowolony.

--
kakmarathmaildotcom

Data: 2013-01-15 22:21:15
Autor: Pszemol
HTC One X czy iPhone5?
"kakmar" <kakmar+sp@gmail.com> wrote in message news:kcr8bt$42g$1dont-email.me...
[...]

I co z tego dla Ciebie wynika?
Czyżbyś coś może insynuował?

Ale z Lumią to jest niezły pomysł, dawno nie było (od premiery L800),
dobrego trollingu o WP.
Przemol kup Lumię, będziesz zadowolony.

Zdaje się, że jaja sobie robisz, a ja pytam całkiem poważnie.

Data: 2013-01-17 12:04:08
Autor: kakmar
HTC One X czy iPhone5?
Dnia 16.01.2013 Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał/a:
[...]

Nie no skądże znowu? Dziwię się tylko że pytasz tutaj o sprzęt w wersji na rynek US.
Ale z Lumią to jest niezły pomysł, dawno nie było (od premiery L800),
dobrego trollingu o WP.
Przemol kup Lumię, będziesz zadowolony.

Zdaje się, że jaja sobie robisz, a ja pytam całkiem poważnie.
Ja też całkiem poważnie polecam _Ci_ Lumię, dałeś radę z iP, dasz radę z Lumią. Przynajmniej mam taką nadzieję.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2013-02-01 17:36:57
Autor: Pszemol
HTC One X czy iPhone5?
"kakmar" <kakmar+sp@gmail.com> wrote in message news:kd8pbo$fni$1dont-email.me...
[...]

To, że są dwie wersje było dla mnie zaskoczeniem... bo niby po co robić dwie?

[...]

z LumiÄ…. Przynajmniej mam takÄ… nadziejÄ™.

Dać radę nie znaczy być zadowolonym.

Data: 2013-02-17 16:16:28
Autor: the_foe
HTC One X czy iPhone5?
W dniu 2013-01-10 16:16, Pszemol pisze:
W podsumowaniu autora iPhone5 dostał lepszą ocenę ogólną.

wychodzi no to ze iphone5 to cud malina, tylko czemu w takim razie jest tyle rozgoryczenia fanów apple'a: mówią, że wzgledem "czwórki" to tylko skok na kase?

--
the_foe

Data: 2013-02-17 11:48:23
Autor: Pszemol
HTC One X czy iPhone5?
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> wrote in message news:kfqs89$6tj$1news.dialog.net.pl...
[...]

Może dlatego, że 4-ka to też cuda malina jest.
Więc przesiadasz się z cud malina na cud malina :-)

Jak wypuszczą w tym roku coś nowego (iPhone6?) to będę żałował, ale
na razie mam iPhone5 i jestem zadowolony - telefon jest wyraźnie
szybszy i internet wyraźnie szybszy. Szyszy nawet niż mój DSL w domu :-)

Data: 2013-01-10 19:08:03
Autor: ToMasz
HTC One X czy iPhone5?
W dniu 09.01.2013 23:09, Pszemol pisze:
Rozważam wymianę swego wysłużonego, 2 i 1/2 rocznego iPhone4 na coś
nowszego...
naprawdę nie chcę Ciebie urazić, ale po cholere zmieniasz urządzenie? zastanowiłeś się?

Pod uwagę biorę oczywiście iPhone5 ale w oko wpadł mi również HTC One X.

Tylko że telefon w w.w urządzeniach to mniej niż 10% wartości. chcesz nowy telefon, czy urządzenie o możliwościach zbliżonych do netbooka? Jeśli bardziej to drugie, to sam wiesz ze niema porównania. Doskonale wiesz jakie są zalety i wady iPhona, także wady androida. jakbyś wybierał któregoś androida, albo któregoś iPhona to można dyskutować. Te opcje które wypisałeś pachną trolowaniem. Jeszcze wstaw do porównania jakiś topowy model z windowsem i wtedy jak blondynki możemy zapomnieć o OSach i porównywać ile pamięci i Mpix mają urządzenia. Brawo

ToMasz

Data: 2013-01-10 18:49:27
Autor: Pszemol
HTC One X czy iPhone5?
ToMasz <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> wrote:
[...]

Tak, zastanawiałem się :-)
Wymieniam bo czemu nie? Stara zabawka mi się znudziła i potrzebuję nową :-)

A tak poważniej - mam plan rodzinny, w niej trzy słuchawki. Dwa iPhone4 i
Blackberry Torch. Ten ostatni jest na etapie agonii, trzeba go wymienić na
coÅ› nowego - to spowoduje odnowienie kontraktu na dwa lata dla wszystkich
trzech sluchawek więc można skorzystac z oferty wymiany wszystkich trzech
naraz. Przy okazji zostana dwa sprawne iPhone4 do rozdania w rodzinie lub
do uzywania za granica...

[...]

Mysle ze iOS i Android są w przybliżeniu podobne jesli chodzi o ilosc
aplikacji i to co mozna z urzadzeniem zrobic w sieci...
Dwa lata temu Android mial mniej aplikacji ale dawal flash. Teraz sie to
wyrownalo i w 4.2 nie ma juz tez flasha... :-)
Co do Windows to niestety wciaz jest bardzo kiepsko z aplikacjami.

Data: 2013-01-10 19:44:06
Autor: Mr Misio
HTC One X czy iPhone5?
Użytkownik Pszemol napisał:
Rozważam wymianę swego wysłużonego, 2 i 1/2 rocznego iPhone4 na coś
nowszego...

Pod uwagę biorę oczywiście iPhone5 ale w oko wpadł mi również HTC One X.

Wszedzie (W reklamach i artykulach "sponsorowanych")
chwalÄ… Sony Xperia Bond Z ;)

Data: 2013-01-10 16:49:32
Autor: Pszemol
HTC One X czy iPhone5?
"Mr Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> wrote in message news:kcn25b$fon$1node1.news.atman.pl...
[...]

Wygląda nieźle, ale 5" ekran może być zbyt wielki... zobaczymy jak
będzie można go wziąć do ręki poza wystawą w Las Vegas :-)

Czy to ma być z Androidem na pokładzie czy WM8?

Data: 2013-01-11 11:53:12
Autor: Chris
HTC One X czy iPhone5?
Pszemol nabazgrał(a):

Rozważam wymianę swego wysłużonego, 2 i 1/2 rocznego iPhone4 na coś
nowszego...

Powiedział bym ci że SGS 3 ale ty chyba masz na niego uczulenie :)

Tel rewelacyjny, nic się nie tnie, dobry ekran, chyba wszystkie najnowsze bajery technologiczne jakie można włożyć do telefonu.
Wada ... nie wiem czy byś się przyzwyczaił do dużego ekranu choć od HTC jest niewiele większy, szerokość ta sama, tylko jest min dłuższy ale za to lżejszy i ma slot SD w razie czego.

Data: 2013-01-11 07:22:11
Autor: Pszemol
HTC One X czy iPhone5?
"Chris" <chris@spam.pl> wrote in message news:kcoquo$7rb$1node1.news.atman.pl...
Pszemol nabazgrał(a):

[...]

Nie mam uczulenia ale jest na oko wyraźnie większy - może przez tą
grubszą ramkę wokół w sumie LCD o podobnych rozmiarach do tego w HTC.
SGS3 wygląda niestety jak dachówka i do tego jest obrzydliwie obły ;-)

Data: 2013-01-11 15:03:36
Autor: Chris
HTC One X czy iPhone5?
Pszemol nabazgrał(a):

[...]
Tel rewelacyjny, nic siÄ™ nie tnie, dobry ekran, chyba wszystkie
najnowsze  bajery technologiczne jakie można wÅ‚ożyć do telefonu.
[...]

No własnie wizualnie wydaje się sporo większy ale jak się przyłoży jeden do drugiego to już jest zupełnie inaczej, tylko w pionie się różnią.

Mam HTC DHD ale ostatnio sporo działałem na SGS3 i zauroczył mnie ten telefon mimo wcześniejszych obaw właśnie o wielkość. Szkoda że nie możesz pożyczyć od kogoś na parę dni i potestować, z nowych tel polecam też popatrzeć na ofertę Sony mają całkiem fajne modele.

Data: 2013-01-11 15:25:16
Autor: Pszemol
HTC One X czy iPhone5?
"Chris" <chris@spam.pl> wrote:
Pszemol nabazgrał(a):

> [...]

pożyczyć od kogoś na parę dni i potestować, z nowych tel polecam też
popatrzeć na ofertę Sony mają całkiem fajne modele.

Dzięki za rekomendację, popatrzę się bliżej, może się oswoję ;-)

Data: 2013-01-11 19:25:43
Autor: ToMasz
HTC One X czy iPhone5?
  Mam HTC DHD ale ostatnio sporo dziaÅ‚aÅ‚em na SGS3 i zauroczyÅ‚ mnie ten
telefon mimo wcześniejszych obaw właśnie o wielkość. (...)

Dzięki za rekomendację, popatrzę się bliżej, może się oswoję ;-)

wytnij kawałek kartonu o wielości i grubości telefonu, potem go złap jedną ręką i spróbuj wybrać numer telefonu kciukiem. jak dasz radę - to nie musisz się martwić o rozmiar. jeśli jednak tak czy siak używasz telefonu dwoma rękami, kup sobie Note!
ToMasz

Data: 2013-01-11 20:21:23
Autor: atm
HTC One X czy iPhone5?

[...]

Wez tez pod uwage SGS2. W SGS3 przy typowych zastosowaniach ciezko wykorzystac dodatkowa moc, jak sam zauwazyles jest wiekszy a ficzery wystepujace w SGS3 sa wg mnie malo praktyczne, poza tym i tak zawitaja przy najblizszej aktualizacji w SGS2. Telefon ten jest mniejszy, latwiejszy zasiegowo ekran, wyswietlacz samoled PLUS itd. Podsumowujac - nie widze wyraznych czynnikow zachecajacych do zakupu SGS3 (jakosc foto tez zblizona).

Data: 2013-01-11 22:15:54
Autor: Filip
HTC One X czy iPhone5?
On 11-01-2013 20:21, atm wrote:

[...]

Sgs 3 miałem w ręce i Xperię S i wyobraźcie sobie, że przez kształt
 telefonu, bardziej przeszkadzaÅ‚y mi rozmiary Eski. Z drugiej strony Sony ma
 lepszÄ… jakość i mojÄ… ulubionÄ… zakÅ‚adkÄ™.

-- -- -- -- -- –-- -- -- -- -- -–—–—–———
Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl

Filip454 = Filip dla nieuświadomionych

Data: 2013-01-12 19:20:03
Autor: Michal Tyrala
HTC One X czy iPhone5?
On Fri, 11 Jan 2013 15:03:36 +0100, Chris wrote:
 No w³asnie wizualnie wydaje siê sporo wiêkszy ale jak siê przy³o¿y jeden do  drugiego to ju¿ jest zupe³nie inaczej, tylko w pionie siê ró¿ni±.

Galaxy S* ogolnie wygladaja duze, ostatnio w robocie kumpel mial SGS2
lezec na stole i pierwszy moj komentarz -- ,,o jakie wielkie''. Po
przylozeniu do Sensation -- 1:1 :-)

Nie wiem skad siê bierze to zludzenie, ale cos na rzeczy jest...
--
Micha³

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-01-12 10:18:08
Autor: Wojciech \"Spook\" Sura
HTC One X czy iPhone5?
W dniu 11.01.2013 o 14:22 Pszemol <Pszemol@polbox.com> pisze:
Tel rewelacyjny, nic siê nie tnie, dobry ekran, chyba wszystkie  najnowsze bajery technologiczne jakie mo¿na w³o¿yæ do telefonu.
Wada ... nie wiem czy by¶ siê przyzwyczai³ do du¿ego ekranu choæ od HTC  jest niewiele wiêkszy, szeroko¶æ ta sama, tylko jest min d³u¿szy ale za  to l¿ejszy i ma slot SD w razie czego.

Nie mam uczulenia ale jest na oko wyra¼nie wiêkszy - mo¿e przez t±
grubsz± ramkê wokó³ w sumie LCD o podobnych rozmiarach do tego w HTC.
SGS3 wygl±da niestety jak dachówka i do tego jest obrzydliwie ob³y ;-)

Kiedy zastanawia³em siê ostatnio nad zmian± telefonu, te¿ bra³em pod uwagê  HTC One X, ale przegra³ w du¿ej mierze z uwagi na brak slotu kart SD..  Zdecydowa³em siê w koñcu na SGSa i, szczerze mówi±c, to jest najlepszy  telefon, jaki mia³em do tej pory w rêkach. Przy³±czam siê do opinii  przedmówcy - nic siê nie tnie, rewelacyjny ekran (niestety piksle s±  u³o¿one bodaj w jode³kê, co mnie najpierw martwi³o, ale szczerze mówi±c w  tej chwili nawet nie zwracam na to uwagi), bardzo wydajny procesor (z  ciekawo¶ci zainstalowa³em sobie Novê 3, to ju¿ jest mniej wiêcej o rz±d do  góry licz±c od engine'a Q3), rewelacyjnie ogl±da siê filmy (przejd¼ siê do  jakiego¶ salonu z wystawionym SGSem i obejrzyj sobie filmik prezentacyjny,  bodaj "Wonders of nature"), nie ma zbyt wielu rzeczy, do których mo¿na  by³oby siê przyczepiæ.

Do minusów nale¿y oczywi¶cie bateria - przy normalnym (w sensie:  smartfonowym) cyklu u¿ywania, czyli sieæ komórkowa, wifi, gry, rozmowy,  wiadomo¶ci, email - masz bateriê na 12-24 godziny. Kwesti± mo¿e byæ te¿  rozmiar - Note to nie jest, ale i tak jest ju¿ dosyæ du¿y - pytanie, czy  nie bêdzie zawadza³ Ci w kieszeni. Chyba tylko tyle przychodzi mi do g³owy.

Pozdrawiam -- Spook.

--
! ._______. Warning: Lucida Console sig!    //)    !
! || spk ||    www.spook.freshsite.pl      / _ """*!

Data: 2013-01-15 22:22:51
Autor: Pszemol
HTC One X czy iPhone5?
"Wojciech "Spook" Sura" <spook.no@spam.op.pl> wrote in message news:op.wqsj4is135fkj7stacjonarny.asus...
[...]

Dziêki za obszern± recenzjê... Porównam sobie te s³uchawki w sklepie.

Data: 2013-01-16 08:31:01
Autor: Chris
HTC One X czy iPhone5?
Wojciech "Spook" Sura nabazgra³(a):

Do minusów nale¿y oczywi¶cie bateria - przy normalnym (w sensie: smartfonowym) cyklu u¿ywania, czyli sieæ komórkowa, wifi, gry, rozmowy, wiadomo¶ci, email - masz bateriê na 12-24 godziny.

Na dziach powinna byæ nowa sporo wiêksza bateria od samsunga o ile ju¿ nie je ma na rynku.

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawd¼ historiê auta i zobacz czy nie by³o wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd¼ VIN, wyposa¿enie, przebieg, historiê wypadkow±.

Data: 2013-01-16 07:07:00
Autor: Pszemol
HTC One X czy iPhone5?
"Chris" <chris@spam.pl> wrote in message news:kd5kvm$fvj$1node2.news.atman.pl...
[...]

Sk±d o tym wiesz? Podasz jakie¶ ¼ród³a?
Jak odró¿niæ s³uchawkê z tak± pojemniejsz± bateri±?

Data: 2013-01-16 14:16:49
Autor: atm
HTC One X czy iPhone5?

http://symbiane.pl/oficjalna-powiekszona-bateria-dla-galaxy-s3-vt38832.htm

Data: 2013-01-16 17:35:50
Autor: Pszemol
HTC One X czy iPhone5?
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:kd6981$mlc$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ale to wygl±da mi na to, ¿e dodatkowa klapka jest do³±czana
bo telefon z wiêksz± bateri± staje siê du¿o grubszy... niedobrze :-)

Data: 2013-02-15 06:13:07
Autor: Pszemol
HTC One X czy iPhone5?
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:kckpr9$pq6$1dont-email.me...
Rozważam wymianę swego wysłużonego,
2 i 1/2 rocznego iPhone4 na coÅ› nowszego...

Pod uwagę biorę oczywiście iPhone5
ale w oko wpadł mi również HTC One X.

Zdecydowałem się jednak na czarnego iPhone5 64GB.
Zobaczymy jak siÄ™ sprawi...

Acha, z pudełka wyjąłem nieporysowany, wbrew niemiłym plotkom :-))
Na razie (jeden wieczór używania) ma wszystkie opisywane zalety:
niesamowicie szybki procesor, bardzo szybki internet LTE, duży
ładny ekran, jest ogólnie lekki, mały i zgrabny świetnie leży w ręce...
Bardzo jestem zadowolony.
Nawet Siri poprawnie rozpoznaje polskie imiona w kontaktach,
(nawet tak trudne jak Agnieszka) i poprawnie do nich wybiera numer.

HTC One X czy iPhone5?