HTC One X czy iPhone5?

Data: 2013-01-11 11:53:12
Autor: Chris
HTC One X czy iPhone5?
Pszemol nabazgrał(a):

Rozważam wymianę swego wysłużonego, 2 i 1/2 rocznego iPhone4 na coś
nowszego...

Powiedział bym ci że SGS 3 ale ty chyba masz na niego uczulenie :)

Tel rewelacyjny, nic się nie tnie, dobry ekran, chyba wszystkie najnowsze bajery technologiczne jakie można włożyć do telefonu.
Wada ... nie wiem czy byś się przyzwyczaił do dużego ekranu choć od HTC jest niewiele większy, szerokość ta sama, tylko jest min dłuższy ale za to lżejszy i ma slot SD w razie czego.

www.automo.pl - SprawdĹş VIN, wyposaĹĽenie, przebieg, historiÄ™ wypadkowÄ….

Data: 2013-01-11 07:22:11
Autor: Pszemol
HTC One X czy iPhone5?
"Chris" <chris@spam.pl> wrote in message news:kcoquo$7rb$1node1.news.atman.pl...
[...]

Nie mam uczulenia ale jest na oko wyraźnie większy - może przez tą
grubszą ramkę wokół w sumie LCD o podobnych rozmiarach do tego w HTC.
SGS3 wygląda niestety jak dachówka i do tego jest obrzydliwie obły ;-)

Data: 2013-01-11 15:03:36
Autor: Chris
HTC One X czy iPhone5?
Pszemol nabazgrał(a):

[...]
Tel rewelacyjny, nic siÄ™ nie tnie, dobry ekran, chyba wszystkie
najnowsze  bajery technologiczne jakie moĹĽna wĹ‚oĹĽyć do telefonu.
Wada ... nie wiem czy byś się przyzwyczaił do dużego ekranu choć od HTC jest niewiele większy, szerokość ta sama, tylko jest min dłuższy ale
za to  lĹĽejszy i ma slot SD w razie czego.
Nie mam uczulenia ale jest na oko wyraźnie większy - może przez tą
grubszą ramkę wokół w sumie LCD o podobnych rozmiarach do tego w HTC.
SGS3 wygląda niestety jak dachówka i do tego jest obrzydliwie obły ;-)

No własnie wizualnie wydaje się sporo większy ale jak się przyłoży jeden do drugiego to już jest zupełnie inaczej, tylko w pionie się różnią.

Mam HTC DHD ale ostatnio sporo działałem na SGS3 i zauroczył mnie ten telefon mimo wcześniejszych obaw właśnie o wielkość. Szkoda że nie możesz pożyczyć od kogoś na parę dni i potestować, z nowych tel polecam też popatrzeć na ofertę Sony mają całkiem fajne modele.

www.automo.pl - SprawdĹş VIN, wyposaĹĽenie, przebieg, historiÄ™ wypadkowÄ….

Data: 2013-01-11 15:25:16
Autor: Pszemol
HTC One X czy iPhone5?
"Chris" <chris@spam.pl> wrote:
Pszemol nabazgrał(a):

> [...]

pożyczyć od kogoś na parę dni i potestować, z nowych tel polecam też
popatrzeć na ofertę Sony mają całkiem fajne modele.

Dzięki za rekomendację, popatrzę się bliżej, może się oswoję ;-)

Data: 2013-01-11 19:25:43
Autor: ToMasz
HTC One X czy iPhone5?
  Mam HTC DHD ale ostatnio sporo dziaĹ‚aĹ‚em na SGS3 i zauroczyĹ‚ mnie ten
telefon mimo wcześniejszych obaw właśnie o wielkość. (...)

Dzięki za rekomendację, popatrzę się bliżej, może się oswoję ;-)

wytnij kawałek kartonu o wielości i grubości telefonu, potem go złap jedną ręką i spróbuj wybrać numer telefonu kciukiem. jak dasz radę - to nie musisz się martwić o rozmiar. jeśli jednak tak czy siak używasz telefonu dwoma rękami, kup sobie Note!
ToMasz

Data: 2013-01-11 20:21:23
Autor: atm
HTC One X czy iPhone5?

[...]

Wez tez pod uwage SGS2. W SGS3 przy typowych zastosowaniach ciezko wykorzystac dodatkowa moc, jak sam zauwazyles jest wiekszy a ficzery wystepujace w SGS3 sa wg mnie malo praktyczne, poza tym i tak zawitaja przy najblizszej aktualizacji w SGS2. Telefon ten jest mniejszy, latwiejszy zasiegowo ekran, wyswietlacz samoled PLUS itd. Podsumowujac - nie widze wyraznych czynnikow zachecajacych do zakupu SGS3 (jakosc foto tez zblizona).

Data: 2013-01-11 22:15:54
Autor: Filip
HTC One X czy iPhone5?
On 11-01-2013 20:21, atm wrote:

[...]

Sgs 3 miałem w ręce i Xperię S i wyobraźcie sobie, że przez kształt
 telefonu, bardziej przeszkadzaĹ‚y mi rozmiary Eski. Z drugiej strony Sony ma
 lepszÄ… jakość i mojÄ… ulubionÄ… zakĹ‚adkÄ™.

-- -- -- -- -- –-- -- -- -- -- -–—–—–———
Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl

Filip454 = Filip dla nieuświadomionych

Data: 2013-01-12 19:20:03
Autor: Michal Tyrala
HTC One X czy iPhone5?
On Fri, 11 Jan 2013 15:03:36 +0100, Chris wrote:
 No własnie wizualnie wydaje się sporo większy ale jak się przyłoży jeden do  drugiego to już jest zupełnie inaczej, tylko w pionie się różni±.

Galaxy S* ogolnie wygladaja duze, ostatnio w robocie kumpel mial SGS2
lezec na stole i pierwszy moj komentarz -- ,,o jakie wielkie''. Po
przylozeniu do Sensation -- 1:1 :-)

Nie wiem skad się bierze to zludzenie, ale cos na rzeczy jest...
--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-01-12 10:18:08
Autor: Wojciech \"Spook\" Sura
HTC One X czy iPhone5?
W dniu 11.01.2013 o 14:22 Pszemol <Pszemol@polbox.com> pisze:
Tel rewelacyjny, nic się nie tnie, dobry ekran, chyba wszystkie  najnowsze bajery technologiczne jakie można włożyć do telefonu.
Wada ... nie wiem czy by¶ się przyzwyczaił do dużego ekranu choć od HTC  jest niewiele większy, szeroko¶ć ta sama, tylko jest min dłuższy ale za  to lżejszy i ma slot SD w razie czego.

Nie mam uczulenia ale jest na oko wyraĽnie większy - może przez t±
grubsz± ramkę wokół w sumie LCD o podobnych rozmiarach do tego w HTC.
SGS3 wygl±da niestety jak dachówka i do tego jest obrzydliwie obły ;-)

Kiedy zastanawiałem się ostatnio nad zmian± telefonu, też brałem pod uwagę  HTC One X, ale przegrał w dużej mierze z uwagi na brak slotu kart SD..  Zdecydowałem się w końcu na SGSa i, szczerze mówi±c, to jest najlepszy  telefon, jaki miałem do tej pory w rękach. Przył±czam się do opinii  przedmówcy - nic się nie tnie, rewelacyjny ekran (niestety piksle s±  ułożone bodaj w jodełkę, co mnie najpierw martwiło, ale szczerze mówi±c w  tej chwili nawet nie zwracam na to uwagi), bardzo wydajny procesor (z  ciekawo¶ci zainstalowałem sobie Novę 3, to już jest mniej więcej o rz±d do  góry licz±c od engine'a Q3), rewelacyjnie ogl±da się filmy (przejdĽ się do  jakiego¶ salonu z wystawionym SGSem i obejrzyj sobie filmik prezentacyjny,  bodaj "Wonders of nature"), nie ma zbyt wielu rzeczy, do których można  byłoby się przyczepić.

Do minusów należy oczywi¶cie bateria - przy normalnym (w sensie:  smartfonowym) cyklu używania, czyli sieć komórkowa, wifi, gry, rozmowy,  wiadomo¶ci, email - masz baterię na 12-24 godziny. Kwesti± może być też  rozmiar - Note to nie jest, ale i tak jest już dosyć duży - pytanie, czy  nie będzie zawadzał Ci w kieszeni. Chyba tylko tyle przychodzi mi do głowy.

Pozdrawiam -- Spook.

--
! ._______. Warning: Lucida Console sig!    //)    !
! || spk ||    www.spook.freshsite.pl      / _ """*!

Data: 2013-01-15 22:22:51
Autor: Pszemol
HTC One X czy iPhone5?
"Wojciech "Spook" Sura" <spook.no@spam.op.pl> wrote in message news:op.wqsj4is135fkj7stacjonarny.asus...
[...]

Dzięki za obszern± recenzję... Porównam sobie te słuchawki w sklepie.

Data: 2013-01-16 08:31:01
Autor: Chris
HTC One X czy iPhone5?
Wojciech "Spook" Sura nabazgrał(a):

Do minusów należy oczywi¶cie bateria - przy normalnym (w sensie: smartfonowym) cyklu używania, czyli sieć komórkowa, wifi, gry, rozmowy, wiadomo¶ci, email - masz baterię na 12-24 godziny.

Na dziach powinna być nowa sporo większa bateria od samsunga o ile już nie je ma na rynku.

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdĽ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkow±.

Data: 2013-01-16 07:07:00
Autor: Pszemol
HTC One X czy iPhone5?
"Chris" <chris@spam.pl> wrote in message news:kd5kvm$fvj$1node2.news.atman.pl...
[...]

Sk±d o tym wiesz? Podasz jakie¶ Ľródła?
Jak odróżnić słuchawkę z tak± pojemniejsz± bateri±?

Data: 2013-01-16 14:16:49
Autor: atm
HTC One X czy iPhone5?

http://symbiane.pl/oficjalna-powiekszona-bateria-dla-galaxy-s3-vt38832.htm

Data: 2013-01-16 17:35:50
Autor: Pszemol
HTC One X czy iPhone5?
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:kd6981$mlc$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ale to wygl±da mi na to, że dodatkowa klapka jest doł±czana
bo telefon z większ± bateri± staje się dużo grubszy... niedobrze :-)

HTC One X czy iPhone5?