HTC One X czy iPhone5?

Data: 2013-02-15 06:13:07
Autor: Pszemol
HTC One X czy iPhone5?
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:kckpr9$pq6$1dont-email.me...
Rozważam wymianę swego wysłużonego,
2 i 1/2 rocznego iPhone4 na coÅ› nowszego...

Pod uwagę biorę oczywiście iPhone5
ale w oko wpadł mi również HTC One X.

Zdecydowałem się jednak na czarnego iPhone5 64GB.
Zobaczymy jak siÄ™ sprawi...

Acha, z pudełka wyjąłem nieporysowany, wbrew niemiłym plotkom :-))
Na razie (jeden wieczór używania) ma wszystkie opisywane zalety:
niesamowicie szybki procesor, bardzo szybki internet LTE, duży
ładny ekran, jest ogólnie lekki, mały i zgrabny świetnie leży w ręce...
Bardzo jestem zadowolony.
Nawet Siri poprawnie rozpoznaje polskie imiona w kontaktach,
(nawet tak trudne jak Agnieszka) i poprawnie do nich wybiera numer.

HTC One X czy iPhone5?