HTC S740 - Czy ktoś używa, warto?

Data: 2009-09-03 07:28:24
Autor: Jeremiasz
HTC S740 - Czy ktoś używa, warto?
Troszkę mały ekran, ale to juz jedyny smartphone HTC bez dotyku i z klawiaturą numeryczną, toteż chyba się na niego zdecyduję.
Byłbym bardzo wdzięczny za wszelkie spostrzeżenia od jego aktualnych użytkowników:-)

Pozdrawiam,
ja

Data: 2009-09-03 09:01:18
Autor: Waldek Godel

http://www.pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=15807:htc-s740-bardziej-jako-telefon&catid=33:sprzet&Itemid=89

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-09-03 08:31:39
Autor: K
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał(a):
> [...]

http://www.pdaclub.pl/index.php?
option=com_content&view=article&id=15807:htc-s7
40-bardziej-jako-telefon&catid=33:sprzet&Itemid=89

nie zapominaj o samsungu i600, on jest jak wino.... --

Data: 2009-09-03 11:49:44
Autor: Jeremiasz

Użytkownik " K" <kurt76.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7nutb$fcl$1inews.gazeta.pl...
> [...]

40-bardziej-jako-telefon&catid=33:sprzet&Itemid=89

nie zapominaj o samsungu i600, on jest jak wino....

Tak, ale dla mnie qwerty na wierzchu to tylko niepotrzebnie zajeta powierzchnia. A ekran chyba teaki sam duż..tzn taki sam mały:-) jak w S740.

JA

Data: 2009-09-03 11:50:05
Autor: Jeremiasz
HTC S740 - Czy ktoś używa, warto?
http://www.pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=15807:htc-s740-bardziej-jako-telefon&catid=33:sprzet&Itemid=89

O, dzięki!

JA

Data: 2009-09-03 10:59:00
Autor: Jakub Danecki
Jeremiasz wrote:
> http://www.pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=158
> 07:htc-s740-bardziej-jako-telefon&catid=33:sprzet&Itemid=89
O, dzięki!

Dodatkowo polecam dyskusje na forum PDAClubu:
http://pdaclub.pl/forum/index.php?board=242.0

Oraz dział na XDA-Developers:
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=457

Ja właśnie bawię się S740 jako dodatkowym telefonem i muszę powiedzieć,
że wygląda super, ale funkcjonalność typowa dla Windows Mobie Smartphone.
Przy podobnej złożoności i nieintuicyjności interfejsu więcej funkcji ma
głupia Nokia E75 (i jest mniejsza), ale po uzupełnieniu odpowiednim
oprogramowaniem staje się całkiem zgrabnym kawałkiem sprzętu.

Najlepiej jednak spotkać się z kimś kto to ma i pomacac osobiście. Na
spotkanaich PDAClubu w różnych miastach można się pobawić (ja będę w
Siedlcach w ten weekend i w Wwie w następny).

Jakub

Data: 2009-09-03 15:29:37
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 3 Sep 2009 10:59:00 +0000 (UTC), Jakub Danecki napisał(a):

[...]

Windows Mobile Standard (bo tak sie to teraz nazywa) jest nieintuicyjny
tylko dla kogoś kto ma odciśnięte piętno Nokii. Większość rzeczy jest
bardzo prosto rozwiązana, rozwiązanie Homescreena jest kopiowane od lat
przez Nokię (i wciąż im się jeszcze nie udało) a wyszukiwanie w książce
jest najgenialniejszym rozwiązaniem jakie kiedykolwiek zastosowano w
telefonie (i tu też Nokia w kolejnych przybliżeniach usiłuje to zerżnąć,
ale wciąż jeszcze im się do końca nie udało)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-09-03 15:41:08
Autor: Jakub Danecki
Waldek Godel wrote:
Windows Mobile Standard (bo tak sie to teraz nazywa) jest nieintuicyjny
tylko dla kogoś kto ma odciśnięte piętno Nokii.

Nie, jest nieitunicyjna dla każdego, kto ma podejście "to ma działać", a
do tego przychodzi ze świata dotykowego. Nokia (a zwłaszcza Sy(m)bian ma
tak porąbany interfejs, że gorzej być nie może. To właśnie Windows Mobile
Standard dogania go już prawie prawie. Osobiście Nokii nie znoszę, ale
postanowiłem (latach przerwy od 5110) zobaczyć to coś z bliska. Zarównmo
WMS, jak i S60.

Większość rzeczy jest
bardzo prosto rozwiązana,

Taaaa, np. opcje ustawiania wykrywalności Bluetooh. Genialnie schowane.
I do tego zupełnie w innym miejsc, niż w zwykłym Windows Mobile.

rozwiązanie Homescreena jest kopiowane od lat
przez Nokię (i wciąż im się jeszcze nie udało)

Zauważ, że w HTC Rose jest HomeScreen własny HTC, który przypomina nieco
nowy interfejs Windows Mobile 6.5. Stary dekstop jest jakiś taki... stary
- ale przyznać trzeba, działa.

a wyszukiwanie w książce
jest najgenialniejszym rozwiązaniem jakie kiedykolwiek zastosowano w
telefonie

A co dokładnie jest tutaj takiego fajnego, czego nie ma w Windows Mobile
Pro, Sony Ericssonie (k810 np.) czy głupiej symbianowej nokii?

Jakub

Data: 2009-09-03 16:54:05
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 3 Sep 2009 15:41:08 +0000 (UTC), Jakub Danecki napisał(a):

[...]

Wyjaśnij proszę, jak coś wypuszczone w 2002 roku może doganiać coś
wypuszczone w 2009 roku? Tak jakoś prosto, zebym zrozumiał.

Taaaa, np. opcje ustawiania wykrywalności Bluetooh. Genialnie schowane.
I do tego zupełnie w innym miejsc, niż w zwykłym Windows Mobile.

W paneliu kontrolnym, tak, to zupełnie niezwykłe miejsce, kto by się tego
spodziewał. Oczywiście możliwość umieszczenia stosownego przełącznika w
homescreenie tylko zaciemnia całość, zapewne dla zmylenia przeciwnika

Zauważ, że w HTC Rose jest HomeScreen własny HTC, który przypomina nieco
nowy interfejs Windows Mobile 6.5. Stary dekstop jest jakiś taki... stary
- ale przyznać trzeba, działa.

Że co???? Widziałeś ty kiedykolwiek to o czym piszesz? Weź przestań się
ośmieszać, bo to żenada jest.
Homescreen w MS Smartrphone/Windows Mobile for Smartphone/Windows Mobile
Standard to strona napisana w XML która może być w zasadzie dowolnie
konfigurowalna, znacznie prościej niż Today w WM Professional. Jest tysiące
różnych tematów Homescreena dowolnie zmieniających jego funkcjonalność i
wygląd. Można też sobie napisać własny temat. Z windows mobile professional czymś nieco podobnym jest Wisbar Advance
Desktop.

A co dokładnie jest tutaj takiego fajnego, czego nie ma w Windows Mobile
Pro, Sony Ericssonie (k810 np.) czy głupiej symbianowej nokii?

Wyszukiwanie nie tylko po pierwszym wyrazie (to już ma od paru lat Nokia)
oraz wyszukiwanie również po wystąpieniach szukanego zestawu znaków również
w środku wyrazów (tego się wciąż jeszcze Nokii nie udało skopiować, ani też
nikomu z konkurentów). Do tego dochodzi też rozpoznawanie kontaktów po
wpisanym numerze - też mało kto to ma, Nokia na pewno nie ma.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-09-03 20:38:23
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:
[...]

Po co sie ograniczasz WIndows Mobile nie zmienil sie od Pocket PC z 2000r.  Fajne muzeum

Data: 2009-09-03 21:56:56
Autor: Jakub Danecki
Waldek Godel wrote:
Wyjaśnij proszę, jak coś wypuszczone w 2002 roku może doganiać coś
wypuszczone w 2009 roku? Tak jakoś prosto, zebym zrozumiał.

No właśnie nie wiem - zupełnie nie eksluzywne ani rzadkie coś, jak Push
Mail w żadnej normalnej formie nie ma ciągle w Windows. A w Nokii jest -
lewą noga za prawe ucho, ale z każdą nową nokią jest. A Windows wymaga
użycia serwera Exchange lub zewnętrznego oprogramowania.
Nokia potrafi wyświetlać informacje na ekranie uśpionego systemu - chyba
jako jedyna z pełnym systemem operacyjnym (ja sobie wyświetlam godzinę,
datę i pogodę). Do tego całkiem udana opcja podglądu czasu -
przytrzymujesz środkwoy przycisk i masz na chwilkę podświetloną godzinę i
datę. Ultra wygodne.
Inne przykłady: przypisane dwóch funkcji pod klawisz (naciśnięcie lub
przytrzymanie).
Przez delikatność nie porównam działania wbudowanych przeglądarek, bo aż
się przykro robi. Tak wiem, są alternatywy. Opera 8.65 - troszkę leciwa.
Ciekawe, czy cokolwiek więcej powstanie.

Tak, nie musisz nic mówić, logika, intuicyjność i wygoda interfejsu S60
jest do dupy.

Aha, i a propos dat: S60 wywodzi się w zasadzie EPOC32, czyli 1997.
Interfejs oraz jądro Psion 5mx to prawie arcydzieło.

> [...]
> taki... stary - ale przyznać trzeba, działa.
Że co???? Widziałeś ty kiedykolwiek to o czym piszesz? Weź przestań się

Przepraszam, WMS widzę na oczy po raz pierwszy, bawię się tym 2 dni.
Wybacz mi o Wielki, że nie raczyłem wykonać pełnego przeszukania i
przeszkolenia z zakresu tworzenia kodu XML dla interfejsu WMS, którego...
w S740 na dzień dobry nie ma, bo został zakryty przez producenta (i
któego nie zamierzam używać). Idę posypać głowę popiołem i na czworakach
do Redmond pójdę waląc się nokią w czoło ;P

Homescreen w MS Smartrphone/Windows Mobile for Smartphone/Windows Mobile
Standard to strona napisana w XML która może być w zasadzie dowolnie
konfigurowalna, znacznie prościej niż Today w WM Professional.

No toś pojechał. XML jest elastyczniejszy niż kod wtyczek w postaci
DLLi? Czy może łatwiejszy do obsługi dla użytkownika, który nie odróżnia
komputera od monitora, czy PDA od komórki?

Jest
tysiące różnych tematów Homescreena dowolnie zmieniających jego
funkcjonalność i wygląd. Można też sobie napisać własny temat.

No proszę, to sobie poczytam w ten weekend. Ciekawe, czy to się potrafi
inteligetnie dogadac jeszcze jakoś z RedFly - póki co dopiero na S740
zobaczyłem, jak przydatny może być taki extender.

Z windows mobile professional czymś nieco podobnym jest Wisbar Advance
Desktop.

Jakoś jestem leniwy i absolutnie wystarcza mi badziewie w postaci Monili
3D z TouchPro. Z obowiązkowym przełącznikiem na standardowy Today
(SecondToday, polecam).

> [...]
znaków również w środku wyrazów (tego się wciąż jeszcze Nokii nie udało
skopiować, ani też nikomu z konkurentów).

Windowsowi też się nie udało zaimplementować - w S740 nie działa.
Zrobiłem tak: Wpis: Jan Kowalski
Szukam: 526 - znajduje Jan; 569 - znajduje Kow; Wpisuję owa/692 - nie
znajduje.
Na Nokii E75 i S740 działa identycznie.

Do tego dochodzi też
rozpoznawanie kontaktów po wpisanym numerze - też mało kto to ma, Nokia
na pewno nie ma.

W Nokii nie ma. W S740 działa tylko, jeżeli wpiszesz CAŁY numer - czyli
w przypadku mojej książki: z plusem i kodem kierunkowym kraju. BARDZO
przydatne.

Jakub

Data: 2009-09-03 23:10:26
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 3 Sep 2009 21:56:56 +0000 (UTC), Jakub Danecki napisał(a):

[...]

Że co???????? Proszę... nie bredź takich bajek, bo jeszcze ktoś uwierzy.
Otóż zdradzę ci, że nokia też wymaga Exchange albo Nokia Mail, który został
stworzony tylko po to, żeby nazywało się, że coś umieją. Wcześniej nokia
używała protokołu Blackberry który wymagał drogiego serwera BES albo BIS
ORAZ Exchange albo serwera pocztowego.
Przez delikatność nie porównam działania wbudowanych przeglądarek, bo aż
się przykro robi. Tak wiem, są alternatywy. Opera 8.65 - troszkę leciwa.
Ciekawe, czy cokolwiek więcej powstanie.

Oprócz tych kilkunastu które są na rynku?

Aha, i a propos dat: S60 wywodzi się w zasadzie EPOC32, czyli 1997.
Interfejs oraz jądro Psion 5mx to prawie arcydzieło.

Takie arcydzieło, że najpierw SonyEricsson to olał, a teraz olewa to Nokia

[...]

Po raz kolejny - dowiedz się o czym się z takim przekonaniem wypowiadasz,
bo aż żal to czytać

No toś pojechał. XML jest elastyczniejszy niż kod wtyczek w postaci
DLLi? Czy może łatwiejszy do obsługi dla użytkownika, który nie odróżnia
komputera od monitora, czy PDA od komórki?

A gruszki są elastyczniejsze od kukurydzy? Dobrze się czujesz? XML w
homescreen pozwala sobie zrobić w zasadzie dowolne graficzne wodotryski i
podpiąć pod to funkcje z plików DLL, również samodzielnie pisane

[...]

Do WM2003 znajdowało również w środku. Nie mam pod ręką żadnego modelu z
WM5 albo WM6, najnowszy mam z WM2003SE i bardzo ładnie znajduje

W Nokii nie ma. W S740 działa tylko, jeżeli wpiszesz CAŁY numer - czyli
w przypadku mojej książki: z plusem i kodem kierunkowym kraju. BARDZO
przydatne.

Również jeżeli wpiszesz początek numeru.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-09-04 07:45:38
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:
[...]

Phi a Android Google Mail :) Zasadniczo by było push to po drugie stronie musi byc cos co push obsluguje. Cudy to w erze

[...]

SYmbian obsluguje dotykowe ekrany WM bedzie za rok buahahhaha, tak wiem rysiki to najlepszy pomysl na swiecie. I folia na ekranie a wlasciwie dwie jedna dotykowa druga bo sie foliowy ekranik rysuje

Po raz kolejny - dowiedz się o czym się z takim przekonaniem wypowiadasz,
bo aż żal to czytać

A ciebie za to smiesznie ....

A gruszki są elastyczniejsze od kukurydzy? Dobrze się czujesz? XML w
homescreen pozwala sobie zrobić w zasadzie dowolne graficzne wodotryski i
podpiąć pod to funkcje z plików DLL, również samodzielnie pisane

No tak uzytkownik musi sam sobie napisac w Visual C++ wtyczne inaczejs ie panie nie da.  Zalosne

Do WM2003 znajdowało również w środku. Nie mam pod ręką żadnego modelu z
WM5 albo WM6, najnowszy mam z WM2003SE i bardzo ładnie znajduje

Muzeum ... pietro wyzej.

Data: 2009-09-04 09:02:49
Autor: Jakub Danecki
Jan Strybyszewski wrote:
Phi a Android Google Mail :) Zasadniczo by było push to po drugie
stronie musi byc cos co push obsluguje. Cudy to w erze

No właśnie nie - wystarczy skuteczny serwer pośredniczący - jak w Nokii.
Ja oczywiście wolę natywne i sprawdzone rozwiązania (IMAP IDLE), ale jak
nie ma, to można pośrednio.

SYmbian obsluguje dotykowe ekrany WM bedzie za rok buahahhaha, tak wiem
rysiki to najlepszy pomysl na swiecie. I folia na ekranie a wlasciwie
dwie jedna dotykowa druga bo sie foliowy ekranik rysuje

Symbian dotykowy już jest. Ale czy to jest wygodne, to nie wiem.

Jakub

Data: 2009-09-04 09:00:15
Autor: Jakub Danecki
Waldek Godel wrote:
Że co???????? Proszę... nie bredź takich bajek, bo jeszcze ktoś uwierzy.
Otóż zdradzę ci, że nokia też wymaga Exchange albo Nokia Mail, który
został stworzony tylko po to, żeby nazywało się, że coś umieją.

To teraz ja ci zdradzę tajemnicę: Dostęp do serwera pośredniczącego
Nokii między DOWOLNYM kontem (POP3 i IMAP takoż) a twoim telefonem masz w
pakiecie z telefonem. Za darmo.

Wcześniej nokia używała protokołu Blackberry który wymagał drogiego
serwera BES albo BIS ORAZ Exchange albo serwera pocztowego.

Tak, to bolało.

> [...]
> troszkę leciwa.  Ciekawe, czy cokolwiek więcej powstanie.
Oprócz tych kilkunastu które są na rynku?

DLa WMS są dwie: Zabytkowa Opera 8.65 oraz SkyFire, który jest w
zasadzie rozwiązaniem podobnym do Opery Mini - obie korzystają z serwerów
proxy, więc to nie jest to.
Coś pominąłem?

> [...]
> Interfejs oraz jądro Psion 5mx to prawie arcydzieło.
Takie arcydzieło, że najpierw SonyEricsson to olał, a teraz olewa to

Tylko dziwnym trafem udział w rynku ma... ciągle jeszcze największy? i
BA: zapowiadane jest kolejne, przeprojektowywane od zera wcielenie. Nie
bardzo mnie wciąga co dalej, bo sam nie widzę przyszłości przez Nokią, a
co dopiero Symbianem. Już bardziej mnie ciekawi maemo.

Po raz kolejny - dowiedz się o czym się z takim przekonaniem
wypowiadasz, bo aż żal to czytać

I tak wiem już więcej od większości użytkowników WMS. I uczę się. Ale
widzę, że do zabaw z XML wielu nie dotrze.

A gruszki są elastyczniejsze od kukurydzy? Dobrze się czujesz? XML w
homescreen pozwala sobie zrobić w zasadzie dowolne graficzne wodotryski
i podpiąć pod to funkcje z plików DLL, również samodzielnie pisane

No tośmy sobie pogadali. XML i DLL to jednak tylko narzędzia. Czy
zrobisz to w języku kompilowanym, czy ten kod wykonywalny wystawisz na
koniec XMLem, to i tak właściwa część wykonania kodu odbędzie się w DLL -
tych czy innych.

Do WM2003 znajdowało również w środku. Nie mam pod ręką żadnego modelu z
WM5 albo WM6, najnowszy mam z WM2003SE i bardzo ładnie znajduje

Regres w M$ też idzie. Być może jakaś opcja jest w tym nieszczęsnym
panelu zdenerwowania - tylko trudno go ugryźć :)

> W Nokii nie ma. W S740 działa tylko, jeżeli wpiszesz CAŁY numer -
> czyli w przypadku mojej książki: z plusem i kodem kierunkowym kraju.
> BARDZO przydatne.
Również jeżeli wpiszesz początek numeru.

Dobra, niejasno napisałem: Jezeli w książce jest +48666778899, to
wpisane 666 nie znajdzie numeru. Tylko jak wpiszesz +48666.

Jakub

Data: 2009-09-04 10:34:56
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 4 Sep 2009 09:00:15 +0000 (UTC), Jakub Danecki napisał(a):

DLa WMS są dwie: Zabytkowa Opera 8.65 oraz SkyFire, który jest w
zasadzie rozwiązaniem podobnym do Opery Mini - obie korzystają z serwerów
proxy, więc to nie jest to.
Coś pominąłem?

Opera Mobile, Opera Mini, Iris Browser plus parę jeszcze których nie pomnę

I tak wiem już więcej od większości użytkowników WMS. I uczę się. Ale
widzę, że do zabaw z XML wielu nie dotrze.

A po co ma docierać? Są setki już zrobionych tematów, tu jest tylko drobny
przykład:
http://wm-themes.com/load/7

[...]

Owszem, nie, bo wcale nie trzeba ich pisać, w większości homescreenów
wystarczy podpiąć wywołania istniejących systemowych funkcji, tak jak w
oryginalnym homescreenie. Można też sciągnąć już napisane

Dobra, niejasno napisałem: Jezeli w książce jest +48666778899, to
wpisane 666 nie znajdzie numeru. Tylko jak wpiszesz +48666.

dokładnie. A Nokia nie znajdzie wcale, bo nawet nie zacznie szukać

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-09-04 10:05:29
Autor: Jakub Danecki
Waldek Godel wrote:
Opera Mobile, Opera Mini, Iris Browser plus parę jeszcze których nie
pomnę

Opera Mobile jak wspomniałem: 8.65 sprzed dwóch lat, Mini korzysta z
proxy i jest MIDP, a więc nie jest pełnoprawną przeglądarką (do banku się
tym nigdy nie zaloguję), a Iris Browser został kupiony przez RIM i nie ma
go - poza tym nie wiem, czy był na wersję bezdotykową Windows.

A po co ma docierać? Są setki już zrobionych tematów, tu jest tylko
drobny przykład:
http://wm-themes.com/load/7

Wreszcie jakiś konkret :) Zabieram się za oglądanie :)

Owszem, nie, bo wcale nie trzeba ich pisać, w większości homescreenów
wystarczy podpiąć wywołania istniejących systemowych funkcji, tak jak w
oryginalnym homescreenie. Można też sciągnąć już napisane

No chyba, że producent ukrył przed tobą tego Home'a za pomocą własnego
rozwiązania - podobnie bardzo mnie ciekawi, ilu użytkowników nowych HTC
wie, że istnieje coś takiego, jak Today - Manila 3D pięknie go ukrywa.

> Dobra, niejasno napisałem: Jezeli w książce jest +48666778899, to
> wpisane 666 nie znajdzie numeru. Tylko jak wpiszesz +48666.
dokładnie. A Nokia nie znajdzie wcale, bo nawet nie zacznie szukać

I tu się zgadzam :)

Jakub

Data: 2009-09-04 11:15:49
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 4 Sep 2009 10:05:29 +0000 (UTC), Jakub Danecki napisał(a):

No chyba, że producent ukrył przed tobą tego Home'a za pomocą własnego
rozwiązania - podobnie bardzo mnie ciekawi, ilu użytkowników nowych HTC
wie, że istnieje coś takiego, jak Today - Manila 3D pięknie go ukrywa.

Że co???? Skąd ty bierzesz te brednie, z bravo girl??? Przecież to jeden z
tematów, można sobie włączyć inny...
Manila to też jeden z pluginów todaya, tyle, że wymaga pełnego ekranu,
czyli automatycznie wyklucza inne wtyczki w tym samym czasie.
Wcześniejszy plugin HTC Home wymagał jego połowy, no taka specyfika wtyczki
i tyle.

Oprócz tego każdy telefon z dowolnym touchflo ma taki sam narząd
konfiguracyjny jak poprzednie z defaultowo włączonym today.
I nie jest to nowy wymysł - wszystkie smarfony od Orange od prawie zawsze
przychodziły z tym badziewiastym ekranem orange, który również zajmował
cały ekran - jak ty to piszesz - zasłaniał.
Co więcej - Orange menu jest zainspirowane defaultowym homescreenem w
pierwszym komercyjnym telefonie z MS Smartphone czyli HTC Canary
--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-09-03 20:36:48
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:
[...]

Tak oczywiscie bo 10 letni system przystaje do swiata wspolczesnego nniczym Mojzesz ze swoimi tablicami.

[...]

I pewnie dlatego udzial Wm w rynku 9% i spada :) Mozesz tupac skakac wyzywac od idiotow a rynek i tak zasadniczo oszoloma z polski ma gdzies

Data: 2009-09-04 23:36:51
Autor: cpt. Nemo

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości

Mozesz tupac skakac
wyzywac od idiotow a rynek i tak zasadniczo oszoloma z polski ma
gdzies

Ev tam, bez przesady nie wszyscy na Zachodzie to idioci, jest tam i
troszke rozsadnych ludzi ktorzy bez reklam wiedza co im smakuje.

pozdrawiam,

Data: 2009-09-05 13:33:26
Autor: Jan Strybyszewski
cpt. Nemo pisze:
[...]

No nawet wasze ukochane HTC porzucilo Windows Mobile we wlagowym HTC Touch HD2, jak dla mnie jest to taki mega kop ... ze wiekszego nie trzeba

pozdrawiam,

Data: 2009-09-05 15:38:27
Autor: cpt. Nemo

No nawet wasze ukochane HTC porzucilo Windows Mobile we wlagowym HTC
Touch HD2, jak dla mnie jest to taki mega kop ... ze wiekszego nie
trzeba

Jaki on tam flagowy jak nie obsluguje programow ktore ja uzywam ?
Pewnie kolejna zabawka jak ostatnie HTC przeznaczone dla mniej
wyrobionego uzytkownika :)
( a takich jest wiekszosc ) czyli cos pod masowe gusta :)

pozdrawiam, Leszek

Data: 2009-09-05 20:53:45
Autor: Jan Strybyszewski
cpt. Nemo pisze:
[...]

Dawaj wiec nazwe modelu lepszego technicznie od HTC Touch HD2?

Mozesz nawet tupnac ze zlosci ale WM jest trupem i gnije

Data: 2009-09-06 00:55:03
Autor: cpt. Nemo

Dawaj wiec nazwe modelu lepszego technicznie od HTC Touch HD2?

Mozesz nawet tupnac ze zlosci ale WM jest trupem i gnije

A czemu dorosly czlowiek mialby tupac ze zlosci ?
Moze w Twoim wieku to normalne :)
Dla mnie narazie ostatnim sensownym modelem jest SPV M650 i gorzej ze
nie widze nastepcy :( bo za bardzo ida  w zabawki, doslownie jak Nokia
kiedys :(  Widocznie produkcja zabawek dla dzieciakow jest daleko
bardziej oplacalna. Na razie nie spotkalem czegos czego bym potrzebowal
i nie mogl zrobic wiec gnicia nie zauwazam :)

Wiecej optymizmu i zyczliwosci dla ludzi zycze :)

pozdrawiam,

Data: 2009-09-07 07:09:01
Autor: Jan Strybyszewski
cpt. Nemo pisze:
[...]

Alez naprawde nie ma co tupac ze zlosci.  Widze swoja droga ze WMiarze zapomnieli jak zachowywali sie Palmowcy gdy ich system smierdzial trupem   a ci WMowcy  pili szampana na pogrzebie PalmOS.  Teraz jest dokladnie tak samo wystarczy stanac z boku i popatrzec.

[...]

Alez to oczywiste, jestes nieprzystosowanym klientem do nowoczesnosci :)
Znaczy starzejesz sie. Dzisiaj PDA nie musi miec kalendarza ale musi obslugiwac OpenGL 2.0 i miec pogode za oknem na ekranie :)

Wiecej optymizmu i zyczliwosci dla ludzi zycze :)

Wiecej dystansu do internetu i "trolingu" zycze :)

HTC S740 - Czy ktoś używa, warto?