HTC Sensation xe

Data: 2011-12-20 12:33:35
Autor: Andrzej Bogacki
HTC Sensation xe
Czy obecni tu fachowcy i inni "biegli w piśmie", nie orientują sie przypadkiem czy w Plusie pojawi sie w najbliższym czasie HTC sensation xe??

Zastanawiam sie nad wyborem tego telefonu albo SE Xperia Arc S. Ten drugi pojawił sie własnie ale moze warto poczekać tym bardziej że w mojej taryfie 120 zł/m-c kosztuje blisko 500 zł
A moze słyszeliście coś o plana Wielkiej Wyprz.... bedą jakieś porządne wyprzedaże i obnizki cen?? Mam akurat koniec umowy i... mogę zrobic w zasadzie co chce ale jak zwykle w takich przypadkach - "troche sie wohom..."

HTC Sensation xe