HTC Tilt2

Data: 2010-02-04 09:21:54
Autor: Wycior
HTC Tilt2
Witam serdecznie.

Mam możliwość nabycia telefonu z okazji wymiany tatowego telefonu z sieci AT&T. Po przejrzeniu ich oferty, poza BlacBerry (do którego nie mam przekonania - może bezpodstawnie) i kilkoma dziwnymi Nokiami doszedłem do wniosku, że jedyna słuszna opcja to HTC Tilt 2.

Stad moje pytanie - czy jest to model występujący na naszym kontynencie tylko inaczej nazwany? Znajomy uważa, że jest to ichni odpowiednik naszego TyTN 2. Czy to prawda?

I tak przy okazji... Czy z telefonem z WinMobile 6.5 jest możliwość "domowego" (dla osoby z niewielkim doświadczeniem z WM) spolszczenia interface'u?

No to jak już... Jak jest z czułością ekranów dotykowych HTC? Rozumiem, że jak w iPoo nie będzię, ale chociaż porównywalnie do tych oferowanych choćby w iMate?

--
Pzdr., Wycior

Data: 2010-02-04 08:45:46
Autor: Waldek Godel
HTC Tilt2
Dnia Thu, 4 Feb 2010 09:21:54 +0100, Wycior napisał(a):

Stad moje pytanie - czy jest to model występujący na naszym kontynencie tylko inaczej nazwany? Znajomy uważa, że jest to ichni odpowiednik naszego TyTN 2. Czy to prawda?

Nie, odpowiednikiem Kaisera był Tilt.
Tilt 2 to amerykańska wersja Rhodium, czyli Touch Pro2 albo MDA Vario V
Tilt2 ma trochę inne pasma 3G - 850/1900/2100, podczas gdy Pro2 ma
900/2100. Ideałem w Polsce byłyby pasma 850/900/2100, ale 900/2100 jest
lepszą opcją niż 850/1900/2100
Tilt2 domyślnie nie ma HSUPA, ma opcję po update softu.
Brakuje mu też kamery z przodu do videopołączeń

I tak przy okazji... Czy z telefonem z WinMobile 6.5 jest możliwość "domowego" (dla osoby z niewielkim doświadczeniem z WM) spolszczenia interface'u?

da się, ale będziesz musiał poczytać, najlepiej forum pdaclub.pl albo
xda-developers.com, a najlepiej obydwa

No to jak już... Jak jest z czułością ekranów dotykowych HTC? Rozumiem, że jak w iPoo nie będzię, ale chociaż porównywalnie do tych oferowanych choćby w iMate?

a czemu ma nie być tak jak w iPoo? Działa świetnie, choć jest to ekran
rezystywny a nie pojemnościowy, co dla mnie nie jest wadą - rezystywny ma
znacznie lepszą dokładność i da się użyć piórka - jest wybór.
Dzięki temu można używać oprogramowania nie będącego niewolniczo
przystosowanego do ekranów pojemnościowych - czytaj: mieszczących znacznie
więcej na jednym ekranie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

HTC Tilt2