HTC Touch Pro, podłączenie przez D-Sub

Data: 2009-05-26 23:36:46
Autor: pbjs
HTC Touch Pro, podłączenie przez D-Sub
Witam,

Przymierzam się do zakupu HTC Touch Pro.
Wiem, że można kupić dodatkowe kabelki
do podłączenia HTC do TV.

Mnie zaś interesuje, czy da się go podłączyć
do monitora/projektora przez D-Sub?

A może jest jakiś inny phone, który mi
to będzie umożliwiał? To warunek konieczny -
chciałbym odpalać PowerPointa bezpośrednio
z telefonu na monitorze/projektorze.

Pozdrawiam,
pbjs

Data: 2009-05-27 18:39:58
Autor: Jakub Danecki
pbjs wrote:
Przymierzam się do zakupu HTC Touch Pro.
Wiem, że można kupić dodatkowe kabelki
do podłączenia HTC do TV.

Można.

Mnie zaś interesuje, czy da się go podłączyć
do monitora/projektora przez D-Sub?

Nie można. Sygnał Composite nijak się nie ma do DSUB.

A może jest jakiś inny phone, który mi
to będzie umożliwiał?

Poszukaj, było kilka modeli z wyjściem (przez przejściówkę) na monitor.

To warunek konieczny -
chciałbym odpalać PowerPointa bezpośrednio
z telefonu na monitorze/projektorze.

Jeżeli projektor, to w zasadzie większość ma composite-in, więc tpro
pójdzie.

Jakub

Data: 2009-05-28 18:54:37
Autor: pbjs
HTC Touch Pro, podłączenie przez D-Su b
Mnie zaś interesuje, czy da się go podłączyć
do monitora/projektora przez D-Sub?

Nie można. Sygnał Composite nijak się nie ma do DSUB.

Hmm, to troszkę się zmartwiłem :-(

Trudno, trzeba będzie sobie inaczej jakoś poradzić.

W każdym razie dzięki za pomoc.

pbjs

HTC Touch Pro, podłączenie przez D-Sub