HTC Touch2 czy Samsung Omnia Lite B7300 - pomoc w yborzew

Data: 2011-05-05 12:10:15
Autor: Adam Czajka
HTC Touch2 czy Samsung Omnia Lite B7300 - pomoc w yborzew
hey

Rozważam wybór telefonu z pomiędzy tych 2. Priorytety dla mnie:
1. Wąska obudowa
2. Funkcja telefonu
3. Praca jako nawigacja samochodowa, tylko tomtom navigator 7 oraz obsługa UMP mapy i innych map .img
4. Kalendarz/organizer
5. Czułość i stabilność WiFi
6. Przyjazność i szybkość interfejsu
7. Odtwarzacz muzyki

Rzadko: piszę SMSy - 3-5 tygodniowo, przeglądam internet.
Bardzo rzadko: wysyłam pliki przez BT, gram.

Proszę o pomoc w wyborze i o opinie o tych telefonach od osób mających z nimi doświadczenie.

A może jednak jeszcze jakiś inny wziąć pod uwagę?

Czy TT7 zadziała i da się go sprawnie używać na telefonie bez dotykowego ekranu?

Adam Czajka

Data: 2011-05-07 21:36:57
Autor: ToMasz
HTC Touch2 czy Samsung Omnia Lite B7300 - pomoc w yborzew
porównaj:
http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=2837&idPhone2=2924#results
1. Wąska obudowa
no to kiszka
2. Funkcja telefonu
podobne
3. Praca jako nawigacja samochodowa, tylko tomtom navigator 7 oraz
obsługa UMP mapy i innych map .img
każdy piksel na wagę złota, każdy 1mm2 ekranu również.
4. Kalendarz/organizer
5. Czułość i stabilność WiFi
6. Przyjazność i szybkość interfejsu
7. Odtwarzacz muzyki
to samo.
A może jednak jeszcze jakiś inny wziąć pod uwagę?
omnia jeden. Chyba ze w lite coś poprawiono, co Tobie sie przyda,
bardziej niż wiekszy ekran i myszka optyczna
Czy TT7 zadziała i da się go sprawnie używać na telefonie bez dotykowego
ekranu?
to na stronie lub formum TT

ToMasz

HTC Touch2 czy Samsung Omnia Lite B7300 - pomoc w yborzew