HTC TouchPro II - klawiatura

Data: 2009-09-20 23:04:30
Autor: Usjwo
HTC TouchPro II - klawiatura
W moim telefonie zostala (podczas instalacji???) ustawiona klawiatura
nieiecka ("z" zamienione z "y" itp.). Teraz w zadnych ustawieniach nie
ma mozliwosci zmiany layout klawiatury. Wie ktos jak to zmienic? Touch
screenowa klawiatura jest poprawna, tylko qwerty nie :(

Data: 2009-09-21 09:18:48
Autor: Waldek Godel
HTC TouchPro II - klawiatura
Dnia Sun, 20 Sep 2009 23:04:30 -0700 (PDT), Usjwo napisał(a):

[...]

Zmień ustawienia regionalne na prawidłowe. Jak nie pomoże, to być może
będziesz musiał wgrać wersję WWE firmware.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-09-21 01:37:07
Autor: Usjwo
HTC TouchPro II - klawiatura
On 21 Wrz, 16:18, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
> [...]

> screenowa klawiatura jest poprawna, tylko qwerty nie :(

Zmień ustawienia regionalne na prawidłowe.

W ustawieniach regionalnych mam "english"

Jak nie pomoże, to być może
będziesz musiał wgrać wersję WWE firmware.

a mozesz cos wiecej na ten temat, tak prosto laikowi :))

Data: 2009-09-21 09:43:34
Autor: Waldek Godel
HTC TouchPro II - klawiatura

http://pdaclub.pl/forum/index.php?board=232.0
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=490

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-09-21 02:04:31
Autor: Usjwo
HTC TouchPro II - klawiatura
On 21 Wrz, 16:43, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:

> a mozesz cos wiecej na ten temat, tak prosto laikowi :))

http://pdaclub.pl/forum/index.php?board=232.0http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=490

Dzieki!!

Data: 2009-09-21 15:26:16
Autor: Jakub Danecki
HTC TouchPro II - klawiatura
Usjwo wrote:
[...]

Uklad klawiatury zmienia sie w rejestrze Windows. Ale jak to PDA od
kogos obcego, to ja bym zrobil jednak na starcie Hard Reset (z panelu
sterowania albo sprzetowo wg instrukcji) - przy okazji bedziesz mógl
(jezeli to z polskiej dystrybucji) wybrac jezyk.

rgrds,
Jakub

Data: 2009-09-21 22:25:07
Autor: Usjwo
HTC TouchPro II - klawiatura
On 21 Wrz, 23:26, "Jakub Danecki" <jak_wytni...@danecki.net> wrote:

        Uklad klawiatury zmienia sie w rejestrze Windows.

Czy to ten rejestr:?
HKEY_LOCAL_MACHINE\HARDWARE\DEVICEMAP\KEYBD\LayoutID = 166

Jaki powinien byc dla angielskiego?

[...]

Nie jest z dystrybucji polskiej, raczej szwajcarskiej bo wszedzie ma
Swisscom. Hard Reset to jeszcze zbyt hard jak dla mnie, czy cos wtedy
moge zepsuc?

Pozdrawiam

Data: 2009-09-22 08:14:58
Autor: Waldek Godel
HTC TouchPro II - klawiatura
Dnia Mon, 21 Sep 2009 22:25:07 -0700 (PDT), Usjwo napisał(a):

Nie jest z dystrybucji polskiej, raczej szwajcarskiej bo wszedzie ma
Swisscom. Hard Reset to jeszcze zbyt hard jak dla mnie, czy cos wtedy
moge zepsuc?

Nie, ale to wykasuje wszystkie dane z telefonu.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-09-22 10:20:49
Autor: Jakub Danecki
HTC TouchPro II - klawiatura
Usjwo wrote:
Czy to ten rejestr:?
HKEY_LOCAL_MACHINE\HARDWARE\DEVICEMAP\KEYBD\LayoutID = 166

Nie dam glowy, a Hermesie bylo tutaj:
HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Keybd

Liste identyfikatorów masz tutaj:
http://msdn.microsoft.com/en-us/goglobal/bb895996.aspx

Ale skad masz ten 166 to nie wiem, pewnie to nie ta pozycja rejestru.

Jakub

PS: HardReset to przywrócenie stanu fabrycznego.

HTC TouchPro II - klawiatura