HTC Wizard - wideo test zgrabne go Czarodzieja za 200-300zł

Data: 2009-09-19 21:29:22
Autor: Flo
HTC Wizard - wideo test zgrabne go Czarodzieja za 200-300zł
Jan Strybyszewski pisze:

OMAP 850 o zegarze 195MHz.

Którego to spokojnie podkręcałem za pomocą Baterry Status do 260/273 MHz.

--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2009-09-19 21:39:12
Autor: Jan Strybyszewski
Flo pisze:
Jan Strybyszewski pisze:

OMAP 850 o zegarze 195MHz.

Którego to spokojnie podkręcałem za pomocą Baterry Status do 260/273 MHz.

Kosztem baterii :) czyli cale misterny plan HTC w piz^*%*%
Inna rzecz ze ten procek to padaka co zreszta widac na filmie wystarczy porownac ze 2 lata starsza Himalaya

http://www.youtube.com/watch?v=KpK-VA1C7Ls

Data: 2009-09-20 12:21:34
Autor: Atlantis
Jan Strybyszewski pisze:

Inna rzecz ze ten procek to padaka co zreszta widac na filmie wystarczy
porownac ze 2 lata starsza Himalaya

Racja. Ale jest inny aspekt całej sprawy - 400 MHz Qualcom to padaka w
porównaniu z OMAPem z Wizarda. ;)

Data: 2009-09-20 20:44:22
Autor: Jan Strybyszewski
Atlantis pisze:
Jan Strybyszewski pisze:

Inna rzecz ze ten procek to padaka co zreszta widac na filmie wystarczy
porownac ze 2 lata starsza Himalaya

Racja. Ale jest inny aspekt całej sprawy - 400 MHz Qualcom to padaka w
porównaniu z OMAPem z Wizarda. ;)

Bo HTC od 2005r. to ciagle jakies wpadki ma. Widac nie jest dobrze gdy jakas swinia ma za duzo koryta.

HTC Wizard - wideo test zgrabne go Czarodzieja za 200-300zł