HTC s 710

Data: 2009-03-03 17:53:02
Autor: CeZ__134
HTC s 710
Witam

Dostalem dzis to co w topicu:) jednakze mam dwa pytania .. gdzie w necie dostane oprogramowanie  aby umozliwic komunikacje samrta z PC ?strona producenta biedna jest :(.... i drugie..wyczytalem gdzies, ze mozna podlaczyc do niego sluchawki,tylko nie widze zadnego ( poza usb ) wyjsciem na sluchawki ?... wiec gdzie je podlaczyc skoro tylko jest usb ?

pozdrawiam

CeZ__134

Data: 2009-03-03 18:41:52
Autor: cpt. Nemo
HTC s 710

Użytkownik "CeZ__134" <Nuniez__22@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

wyczytalem gdzies, ze mozna
podlaczyc do niego sluchawki,tylko nie widze zadnego ( poza usb )
wyjsciem
na sluchawki ?... wiec gdzie je podlaczyc skoro tylko jest usb ?

No wlasnie do USB w tym przypadku.

pozdrawiam, leszek

Data: 2009-03-03 20:50:37
Autor: ToMasz
HTC s 710
CeZ__134 pisze:
Witam

Dostalem dzis to co w topicu:) jednakze mam dwa pytania .. gdzie w necie dostane oprogramowanie  aby umozliwic komunikacje samrta z PC
raz active sync - ze strony microsoftu
dwa sciagnij na htc program wm storage (uruchom) wtedy bedziesz miał zamiast htc - karte pamieci. ( o ile z automatu tak niejest)
trzy jeśli masz wifi w domu, sciagnij na htc - mocha FTP (uruchom) bedziesz miał mozliwość grzebania w pamieci i na karcie przez klienta ftp (np total commander)

PdaClub.pl źródłem informacji.

ToMasz

Data: 2009-03-03 21:05:04
Autor: Waldek Godel
HTC s 710
Dnia Tue, 3 Mar 2009 17:53:02 +0100, CeZ__134 napisał(a):

Dostalem dzis to co w topicu:) jednakze mam dwa pytania .. gdzie w necie dostane oprogramowanie  aby umozliwic komunikacje samrta z PC ?strona producenta biedna jest :(.... i drugie..wyczytalem gdzies, ze mozna

www.microsoft.com -> activesync.
Albo Windows Vista

podlaczyc do niego sluchawki,tylko nie widze zadnego ( poza usb ) wyjsciem na sluchawki ?... wiec gdzie je podlaczyc skoro tylko jest usb ?

To usb pogania też słuchawki, są w pudełku. Albo trzeba kupić przejściówkę
na normalne gniazdko.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

Data: 2009-03-03 22:18:15
Autor: CeZ__134
HTC s 710

Dzieki slicznie za pomoc :)

pozdrawiam

CeZ__134

Data: 2009-03-04 13:05:27
Autor: Jakub Danecki
HTC s 710
CeZ__134 wrote:
Dostalem dzis to co w topicu:) jednakze mam dwa pytania .. gdzie w
necie dostane oprogramowanie  aby umozliwic komunikacje samrta z PC
?strona producenta biedna jest :(....

System operacyjny jest Microsoft. Potrzebujesz więc... strony Microsoft.
A ta do biednych nie należy. Ba - i jest po polsku. Ponieważ nie wiem
jaki masz system operacyjny, trudno mi powiedzieć, jakiego oprogramowania
potrzebuejsz: Active Sync, czy WMDC.

i drugie..wyczytalem gdzies, ze
mozna podlaczyc do niego sluchawki,tylko nie widze zadnego ( poza usb )
wyjsciem na sluchawki ?... wiec gdzie je podlaczyc skoro tylko jest usb

To jest ExtUSB, a nie USB. Potrzebujesz firmowe słuchawki, albo
przejściówkę.

Jakub

Data: 2009-03-04 18:36:52
Autor: CeZ__134
HTC s 710

[...]

Podlaczylem,ustawilem wi-fi dziala-znaczy sie jest polaczony z AP,ale.. po otwarciu explorera w telefonie wiesza sie i widze jedynie bialy ekran:( nie mam jak sprawdzic nawet jak wyglada polaczenie )..i jeszcze jedno.. jak sprawdzic jakie IP ma telefonik ?..
i drugie .. niech mi ktos wyjasni bo juz durny jestem :)jak to mozliwe ze majac telefon ze szwajcarii,na moj nr dostaje emaile ze spamem szwajcarskim ?:)

CeZ__134

Data: 2009-03-04 19:19:23
Autor: ToMasz
HTC s 710
CeZ__134 pisze:
[...]

wiec w AP sprawdź jaki dostaje IP. Tak wogóle jeśli chcesz korzystac z mochaFTP to sugeruje nadać Twojemu HTC stały numer IP, bo za każdym razem bedziesz musiał go sprawdzać.

ale.. po otwarciu explorera w telefonie wiesza sie i widze jedynie bialy ekran:(

włóż polską karte sim, która umożliwia korzystanie z gprs i sprawdż czy też będą problemy

i drugie .. niech mi ktos wyjasni bo juz durny jestem :)jak to mozliwe ze majac telefon ze szwajcarii,na moj nr dostaje emaile ze spamem szwajcarskim

Za duży skrót myślowy. jak masz twój szwajcarski telefon jesteś w szwajcarii  i masz Twoją szwajcarską karte, to spam masz dostawac po rumuńsku?

ToMasz

Data: 2009-03-04 21:34:24
Autor: CeZ__134
HTC s 710

[...]

Moj blad:) moglem dopisac ze jestem w Pl  i mam Polska karte sim -sam aparat jest ze szwajcarii:)

Data: 2009-03-04 20:14:36
Autor: Tomek C
HTC s 710
"CeZ__134", dnia 03-03-2009 o godzinie 17:53:02 w wiadomości
<news:gojn97$d8s$1news.onet.pl> napisał/a:

Witam

Dostalem dzis to co w topicu:) jednakze mam dwa pytania .. gdzie w necie dostane oprogramowanie  aby umozliwic komunikacje samrta z PC ?

Active Sync plus wtyczka WinCE do Total Commandera:
http://totalcmd.pl/download/wfx/ext/WinCE IMHO nie ma nic lepszego

--
Tomek C.         tomciu|at|post.pl         GG: 356802 "Nawet jeżeli jesteś idiotą staraj się nie być głupi"
Twój komputer nudzi się?  http://www.foldingpl.prv.pl

Data: 2009-03-04 20:42:18
Autor: ToMasz
HTC s 710
Tomek C pisze:
[...]

zakładamy ze masz windowsa

Active Sync plus wtyczka WinCE do Total Commandera:
http://totalcmd.pl/download/wfx/ext/WinCE IMHO nie ma nic lepszego

tylko ze totalcmd kosztuje 139zł netto (teraz wszyscy buchnęli śmiechem - kto ma TC zarejestrowane na siebie) Sam moge potwierdizc ze TC jest best, ale poco do zabicia muchy używac armaty. Bo wygodna? na taki argument nic nie poradze...

ToMasz

Data: 2009-03-04 20:02:13
Autor: Jakub Danecki
HTC s 710
ToMasz wrote:
tylko ze totalcmd kosztuje 139zł netto (teraz wszyscy buchnęli śmiechem
- kto ma TC zarejestrowane na siebie)

Ja mam ;P

Sam moge potwierdizc ze TC jest
best, ale poco do zabicia muchy używac armaty. Bo wygodna? na taki
argument nic nie poradze...

Ba, i wygodna jest tylko dla tych, co wywodzą się z DOSa i epoki Nortona
commandera, albo Unix i Midnight Commandera. Większość współczesnych
naumiała się jednak Explorera i... ja ich nie rozumiem, ale dają sobie
dobrze radę.

Jakub

Data: 2009-03-04 21:18:07
Autor: Tomek C
HTC s 710
"ToMasz", dnia 04-03-2009 o godzinie 20:42:18 w wiadomości
<news:gomko2$fbb$1news.interia.pl> napisał/a:

[...]

Był czas, że kosztował 80 zł :). Co do wygody to każdy ma swoje
przyzwyczajenia i dla mnie tak jest najszybciej, ale ja to na norton
commanderze się wychowałem :)

Data: 2009-03-04 23:02:39
Autor: ToMasz
HTC s 710
Tomek C pisze:
[...]

a ja sie wychowałem na dOpusie, a teraz mam Krusadera (mocha ftp na WM) i niemam active synca!!!! :)

Data: 2009-03-05 15:18:08
Autor: Toworek
HTC s 710
Tomek C pisze:
Active Sync plus wtyczka WinCE do Total Commandera:
http://totalcmd.pl/download/wfx/ext/WinCE IMHO nie ma nic lepszego

jest lepszy, darmowy FAR Manader z pluginem do obsługi activesynca. Ale FAR jest dla ludzi, którzy pamietają co to był norton commander i potrafią obsłużyć komputer bez użycia myszki, więc nie każdemu sięspodoba.

Data: 2009-03-05 23:50:52
Autor: cpt. Nemo
HTC s 710

Użytkownik "Toworek" <Toworek@0net.com> napisał w wiadomości

potrafią obsłużyć komputer bez użycia
myszki, więc nie każdemu sięspodoba.

Troszke sie pomylisles :)
Nie potrafia obsluzyc, tylko potrafia sie posluzyc komputerem bez uzycia
myszki :)

Jakos te nowe myszkowe pokolenia chcialy by nadmiernie sluzyc blaszanemu
bostwu ktore w zalozeniu mialo sluzyc nam :)

pozdrawiam, leszek

Data: 2009-03-07 16:40:05
Autor: JohnyK
HTC s 710
Dnia 2009-03-03, o godz. 17:53:02
"CeZ__134" <Nuniez__22@poczta.onet.pl> napisał(a):

[...]

ActiveSync ze strony MS
,
ze mozna podlaczyc do niego sluchawki,tylko nie widze zadnego ( poza
usb ) wyjsciem na sluchawki ?... wiec gdzie je podlaczyc skoro tylko
jest usb ?
Do USB
--
JohnyK