HTC s710- mrugajaca zielona dioda

Data: 2010-06-21 14:43:19
Autor: CeZ__134
HTC s710- mrugajaca zielona dioda
Witam

Otoz, posiadam HTC s710, i denerwuje mnie ta ciagle mrugajaca zielona dioda,
Niestety, nie posiadam polskiego menu i ciezko po angielsku znalesc.
Zatem,szanowni, czy mozna gdzies to wylaczyc w ustawieniach ?.. czy ten
model juz tak ma ze bedzie mrugac ?( nie wiem, ze ma zasieg ? )

pozdr.

CeZ__134

Data: 2010-06-25 02:16:44
Autor: Stefan
CeZ__134 pisze:
[...]

Jest to mozliwe - pamietam bo mialem ten telefon. Niestety nie powiem Ci gdzie.

Przy okazji - telefon bardzo fajny, ale moim zdaniem wykonany z bardzo kiepskich materialow. Po pol roku farba schodzila z kazdego cm2 powierzchni, zaczely szwankowac klawisze - wyglad tragiczny. Przestal sie wlaczac przed minieciem roku od zakupu (nowego).

--
http://www.artveo.pl/

Data: 2010-06-24 20:39:45
Autor: CeZ__134
> [...]

powierzchni, zaczely szwankowac klawisze - wyglad tragiczny. Przestal
sie wlaczac przed minieciem roku od zakupu (nowego).

No to za wiele mi nie pomogles..
A telefon fakt, calkiem fajny - tylko ze ja mam tel z niemiec i na
klawiaturze sa pozamieniane litery Z i Y i czasami gubie sie w pisaniu
sms-ow :)

CeZ__134

HTC s710- mrugajaca zielona dioda