HUAWEI E-160 i micro SD HC

Data: 2009-03-13 13:55:27
Autor: Titus Atomicus
HUAWEI E-160 i micro SD HC
Witam,
Czy ten 'modem' obsluguje takze microSD HC (do jakiej wielkosci) czy tylko microSD?
TA

Data: 2009-03-13 16:29:25
Autor: ...J...
HUAWEI E-160 i micro SD HC

<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> wrote in message news:Titus_Atomicus-C11DE7.13552713032009news.onet.pl...
Witam,
Czy ten 'modem' obsluguje takze microSD HC (do jakiej wielkosci) czy
tylko microSD?
TA

Kupilem 2 GB micro SD HC i dziala....

Data: 2009-03-13 19:51:00
Autor: Titus Atomicus
HUAWEI E-160 i micro SD HC
In article <gpdu4o$qq$1@inews.gazeta.pl>, "...J..." <j...@....net> wrote:

> [...]
> Witam,
> Czy ten 'modem' obsluguje takze microSD HC (do jakiej wielkosci) czy

O, dzieki. A jaka to karta i jakie ma parametry?
I ciekawe jk z 4GB?

I czy z kolei jak powszechnie karty SD HC sa rozpoznawane przez starsze telefony...

TA

Data: 2009-03-16 12:02:28
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
HUAWEI E-160 i micro SD HC
On Fri, 13 Mar 2009 19:51:00 +0100,

> [...]

> tylko microSD?

Kupilem 2 GB micro SD HC i dziala....

O, dzieki. A jaka to karta i jakie ma parametry?

4GB SDHC - nawet nei wiem jakiej firmy bo wydłubany z aparatu kumpla -
nie jest rozpoznawany.

Zdrówko

Data: 2009-03-16 13:18:09
Autor: ...J...
HUAWEI E-160 i micro SD HC

wrote:

> [...]

I ciekawe jk z 4GB?

4GB SDHC - nawet nei wiem jakiej firmy bo wydłubany z aparatu kumpla -

Jak juz pisalem wyzej Kingston 4GB SD HC jest od razu rozpoznawany i dziala w E-160

Data: 2009-03-16 14:10:41
Autor: Titus Atomicus
HUAWEI E-160 i micro SD HC
In article <gplg26$g86$1@inews.gazeta.pl>, "...J..." <j...@....net> wrote:

Jak juz pisalem wyzej Kingston 4GB SD HC jest od razu rozpoznawany i dziala w E-160

I na prawde zadnych efektow ubocznych?
A jaka masz wersje firmwaru?
Dashboard vesion/Software version/Hardware version?
(co to w ogole oznacza tak przy okazji?)
TA

Data: 2009-03-16 15:24:02
Autor: ...J...
HUAWEI E-160 i micro SD HC

wrote:

[...]

A gdzie to sprawdzic ten firmaware? to jak wroce do domu to napisze
Nie ma zadnych efektow ubocznych...Nawet nie wiedzialem, ze sa jakies problemy z kartami...Ja swoj modem kupilem w Play, usunalem simlocka za 15EU i nie zmienialem nawet tego firmware z Playa z tym ich softem Play Online bo to jest dobry programik i uzywam go do kart Simdata oraz Heyah i Play ....I za kazdym razem jak wloze karte to mi pokazuje te micro SD jako oddzielny drive na dysku....Transfer jest identyczny z karta i bez...W zaleznosci od polozenia (nadajnika) ale na Simdata mam najlepiej okolo 3 mega....

Data: 2009-03-16 16:41:32
Autor: Titus Atomicus
HUAWEI E-160 i micro SD HC
In article <gplne7$jvd$1@inews.gazeta.pl>, "...J..." <j...@....net> wrote:

A gdzie to sprawdzic ten firmaware?
U mnie w tym programie, w zakladce About. Tylko, ze ja mam makowa wersje. Nie wiem jak wygladaj inne wersje. Ale to prosty programik. Na pewno znajdziesz.

usunalem simlocka za 15EU
Chyba drogo.
A gdzie?

TA

Data: 2009-03-16 20:54:00
Autor: ...J...
HUAWEI E-160 i micro SD HC

wrote:

A gdzie to sprawdzic ten firmaware?
U mnie w tym programie, w zakladce About. Tylko, ze ja mam makowa
wersje. Nie wiem jak wygladaj inne wersje. Ale to prosty programik. Na
pewno znajdziesz.

11.604.18.00.264

usunalem simlocka za 15EU
Chyba drogo.
A gdzie?

http://www.dc-unlocker.com/

Data: 2009-03-16 23:52:36
Autor: Titus Atomicus
HUAWEI E-160 i micro SD HC
In article <gpmb5t$mks$1@inews.gazeta.pl>, "...J..." <j...@....net> wrote:

> [...]
> U mnie w tym programie, w zakladce About. Tylko, ze ja mam makowa
> wersje. Nie wiem jak wygladaj inne wersje. Ale to prosty programik. Na

11.604.18.00.264
Aha. Chyba to samo.
A u mnie jest jeszcze dashboard version: 11.201.02.01.264
i hardware version: CD25TCPU
Tylko - co to moze znaczyc?

> Chyba drogo.
> A gdzie?

http://www.dc-unlocker.com/

OK, dzieki. Choc mowiono mi ze 'na miescie' okolo 50zl to kosztuje...

TA

Data: 2009-03-13 21:47:49
Autor: qwerty
HUAWEI E-160 i micro SD HC
Użytkownik "...J..." <j...@....net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:gpdu4o$qq$1@inews.gazeta.pl...
Kupilem 2 GB micro SD HC i dziala....

Nie może być. Gdzie kupiłeś, bo nie wieżę.

Data: 2009-03-14 02:04:47
Autor: Titus Atomicus
HUAWEI E-160 i micro SD HC
In article <gpegq1$ppp$1@achot.icm.edu.pl>,
 "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> wrote:

Użytkownik "...J..." <j...@....net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:gpdu4o$qq$1@inews.gazeta.pl...
> Kupilem 2 GB micro SD HC i dziala....

Nie może być. Gdzie kupiłeś, bo nie wieżę.

W pierwszym rzedzie radzilbym zakupic slownik ortograficzny.

TA

Data: 2009-03-14 17:54:53
Autor: qwerty
HUAWEI E-160 i micro SD HC
Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:Titus_Atomicus-D12C3F.02044714032009@news.onet.pl...
> [...]

> Kupilem 2 GB micro SD HC i dziala....

Nie może być. Gdzie kupiłeś, bo nie wieżę.

W pierwszym rzedzie radzilbym zakupic slownik ortograficzny.

miało być nie wierzę.

Data: 2009-03-15 01:03:49
Autor: Titus Atomicus
HUAWEI E-160 i micro SD HC
Witam,
No i bylem w Playu.
Odpowiedz na pytanie: jaka najwiejsza karta SD bedzie dzialala byla:
 '2GB na pewno. Ale wieksza pewnie tez...'
Na prawde nikt nie przerobil tego empirycznie?

TA

Data: 2009-03-15 01:45:25
Autor: Titus Atomicus
HUAWEI E-160 i micro SD HC
In article <Titus_Atomicus-5320B8.01034915032009@news.onet.pl>,

Witam,
No i bylem w Playu.
Odpowiedz na pytanie: jaka najwiejsza karta SD bedzie dzialala byla:
 '2GB na pewno. Ale wieksza pewnie tez...'

Ale chyba nie:
http://forum.huawei.com/jive4/thread.jspa?threadID=324344&tstart=0&orderS
tr=33

Z kolei na innym forum ktos sie chwalil, ze wlozyl karte microSDHC 4GB i dzialalo, ale za to obnizalo predkosci tranferow.

TA

Data: 2009-03-15 11:54:43
Autor: Titus Atomicus
HUAWEI E-160 i micro SD HC
In article <Titus_Atomicus-112799.01452515032009@news.onet.pl>,

> [...]

Z kolei na innym forum ktos sie chwalil, ze wlozyl karte microSDHC 4GB i dzialalo, ale za to obnizalo predkosci tranferow.

Ale z trzeciej strony - na allegro i innych e-bayach, a nawet w sklpeach internetowych sprzedawane sa te E160 z opisem, ze obslugiwane sa karty do 4GB.

TA

Data: 2009-03-15 19:19:34
Autor: ...J...
HUAWEI E-160 i micro SD HC

<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> wrote in message news:Titus_Atomicus-112799.01452515032009news.onet.pl...
[...]

To bzdura...Mam wlozona 4GB SD HC Kingston i tak bez jak i z karta transfer jest identyczny...

Data: 2009-03-15 20:15:46
Autor: Titus Atomicus
HUAWEI E-160 i micro SD HC
In article <gpjgrr$pak$2@inews.gazeta.pl>, "...J..." <j...@....net> wrote:

> [...]
>
> Z kolei na innym forum ktos sie chwalil, ze wlozyl karte microSDHC 4GB i
> dzialalo, ale za to obnizalo predkosci tranferow.

To bzdura...
Dlaczego bzdura? Komus nie dzialalo.

Mam wlozona 4GB SD HC Kingston i tak bez jak i z karta transfer jest identyczny...
Tzn. jaki?

TA

Data: 2009-03-16 12:39:09
Autor: Titus Atomicus
HUAWEI E-160 i micro SD HC
In article <Titus_Atomicus-01AEA1.20154615032009@news.onet.pl>,

> To bzdura...
Dlaczego bzdura? Komus nie dzialalo.

O, tutaj:
http://forums.whirlpool.net.au/forum-replies-archive.cfm/1024805.html
Wypowiedz niejakiego Miraga, chyba druga od dolu...

TA

Data: 2009-03-27 14:26:31
Autor: Titus Atomicus
HUAWEI E-160 i micro SD HC
Witam,
OK. Kupilem Kingstona 4GB SDHC.
Dziala. Ale strasznie wolno sie montuje. Jakos 4-5 minut.

TA

Data: 2009-03-15 19:17:52
Autor: ...J...
HUAWEI E-160 i micro SD HC

"qwerty" <qwerty01@poczta.fm> wrote in message news:gpegq1$ppp$1achot.icm.edu.pl...
Użytkownik "...J..." <j...@....net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:gpdu4o$qq$1@inews.gazeta.pl...
Kupilem 2 GB micro SD HC i dziala....

Nie może być. Gdzie kupiłeś, bo nie wieżę.

Kupilem w Auchan....Kingston Micro SD HC i pomylka...4GB a nie jak pisalem 2GB....Dziala wysmienicie

HUAWEI E-160 i micro SD HC