HUAWEI smartfon U8500

Data: 2011-10-22 16:50:26
Autor: Titus Atomicus
HUAWEI smartfon U8500
Witam,
W ramach akcji testowanie smartfona wzialem tego HUAWEIA U8500 (android 2.2)
Po pierwszym dniu testow - porazka.
Wyjatkowo niergonomiczna obsluga, do tego powolnosc ujawniajaca sie glownie przy starcie/gaszeniu.
Byc moze jest to jakas zabawka/substut dla dzieci rodzicow, ktorych nie stac na jakis funkcjonalny produkt.
:-(
Test przekonal mnie, ze zostaje przt telefonie tradycyjnym. No chyba ze bede mial z 1,5 k zl do wydania i zobacze co tamta polka ma do zaoferowania.
TA

Data: 2011-10-22 18:49:06
Autor: ToMasz
HUAWEI smartfon U8500
W dniu 22.10.2011 16:50, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]
dalej dalej!
NApisz coś wiecej! Jak piszą zwolennicy androida to ciężko uwierzyć w wiarygodność. NApisz czy jest możliwa obsługa jedną ręką, jak reaguje, czy są i jakie przydatne programy....

ToMasz

Data: 2011-10-22 19:52:30
Autor: JoteR
HUAWEI smartfon U8500
"ToMasz" napisał:

dalej dalej!

Ale czym się podniecasz, recenzją jednego z najsłabszych na rynku aparatów z Androidem? Masz zamiar na tym budować jakieś nowe teorie lub umacniać swoje aktualne fobie?

NApisz coś wiecej! Jak piszą zwolennicy androida to ciężko uwierzyć
w wiarygodność.

A co piszą "zwolennicy Androida"?
Bo to, co wypisują przeciwnicy nie tyle Androida, co w ogóle ekranów dotykowych, to mocno powtarzalne jest i już poniekąd nudne. Zaskocz nas czymś nowym, poza umiejętnością dodawania zadań do harmonogramu podczas dwupedałowania.

NApisz czy jest możliwa obsługa jedną ręką,

Oczywiście, nawet bez wsiadania na rower. Dodatkowym ułatwieniem jest optyczne miziadełko. Zaskoczony?

jak reaguje,

Dość mułowato, jeśli się obarczy go większą liczbą zadań. Podobnie jak inne telefony o nienachalnej wydajności.

czy są i jakie przydatne programy....

Takie, jak na większość telefonów z Androidem.
Idiotyczne pytanie w świetle istnienia Android Market.

JoteR

Data: 2011-10-22 22:49:05
Autor: ToMasz
HUAWEI smartfon U8500
W dniu 22.10.2011 19:52, JoteR pisze:
"ToMasz" napisał:

[...]

żę jest bosko i łał.

[...]
ja mam zaskoczyć czy TA? Bo coś czuje ze moje pytania Ciebe zdenerwowały, albo masz coś do mnie a nie wiesz za co mi walnąć
NApisz czy jest możliwa obsługa jedną ręką,

Oczywiście, nawet bez wsiadania na rower. Dodatkowym ułatwieniem jest
optyczne miziadełko. Zaskoczony?
tak. zaskoczony. wziąłęm teraz omnie1 do ręki i spróbowałem czy mam kciukiem zasieg do każdego punktu ekranu. niemam. wyjaśnisz mi jak ponad3calowy ekran(nei koniecnzie w tym modelu) obsługuje się jedną ręką?

[...]

tak. wiem. i każdy kto ma androida napisze ze jest jakiś czytnik eboków jakaś nawigacja jakiś... itd. tyle ze wbudowany czytnik pdf to nie alreader, a jakiś ekspoloator plików  - to nie total commander. (akurat jest w wersji beta)
Stąd moje pytania o programy, kogoś kto nie jest związany.... nie musi przez parę lat go używać lub tanio sprzedać. może nie potrafie tego jasno wyrazić, ale inaczej opowiada o samochodzie kia właściciel a inaczej ktoś kto dostał kie na 2 tygodnie.
Wracając do androida. 2 tygodnie temu jakiś kolega i ja pytaliśmy o andriody z kalawiaturą. ja doprecyzowałem ze chciałbym przytrzymaniem kalwisza coś uruchomić. Siemensy to miały jako dodatek, symbian też, WM - także a android? To nie chodzi ze niema, jeszcze niem, ludzie normalnie z całej siły nie wiedzą o "co kaman"? My tu głaszczemy te ekraniki, klawiatura tam sie gdzieś pasie pod spodem i co gościu chce? Terminarz chce na 3/4 ekranu(a nie pogodę czy zegarek), słownik, mapę UMP...

ToMasz

Data: 2011-10-23 01:02:49
Autor: JoteR
HUAWEI smartfon U8500
"ToMasz" napisał:

[...]

Bo podnieciłeś się jak ćwierćgramotny dres do dziury w płocie.

[...]

A ja wziąłem do ręki Omnię Pro i spróbowałem, czy mam kciukiem zasięg do każdego klawisza. Nie mam.

wyjaśnisz mi jak ponad3calowy ekran(nei koniecnzie w tym modelu) obsługuje się jedną ręką?

Po co, skoro znów zignorujesz informację o miziadełku?
Zresztą najczęściej paluchem operuje się w dolnej połowie ekranu, więc problem jest poniekąd wydumany.

[...]

To zapytaj o konkretne programy, a nie o to, czy w ogóle są.
I tak, w Markecie znalazłem kilka *dla mnie* przydatnych programów, ale nie od dzisiaj wiadomo, że pochodzimy od innej maupy.

Stąd moje pytania o programy, kogoś kto nie jest związany.... [ciach wytrysk fobii antydotykowej]

Ale ja nie jestem nijak związany z Androidem, więc strzelasz kulą w płot.
Za to jestem przywiązany do dotykowców, w których zwiększono powierzchnię ekranu kosztem średnio potrzebnej klawiatury mechanicznej, dając czytelność niedostępną dla tradycyjnych "klawiszowców" (sprawdzić, czy nie slider), więc szamani usilnie wciskający maść na szczury w postaci jakichś hybryd typu Samsung i780 mogą liczyć na moją "życzliwość".

JoteR

Data: 2011-10-23 09:07:45
Autor: Wojtek
HUAWEI smartfon U8500
JoteR wystukał, co następuje:

[...]

Masz wybitnie małe ręce (mam i780 o analogicznym układzie klawiszy) i bez problem każdego sięgam, za to ekran wymaga już większej ekwilibrystyki...

wyjaśnisz mi jak ponad3calowy ekran(nei koniecnzie w tym modelu)
obsługuje się jedną ręką?

Po co, skoro znów zignorujesz informację o miziadełku?

Rajt - to na uja wafla Ci ekran dotykowy skoro używsz mazidełka?

Zresztą najczęściej paluchem operuje się w dolnej połowie ekranu, więc problem jest poniekąd wydumany.

No, chyba że chodzi o tak prozaiczną rzecz jak dostęp do powiadomień, które.. ulala, są na górnej belce...

Zapytał, problemy z czytaniem?

Data: 2011-10-23 11:29:12
Autor: JoteR
HUAWEI smartfon U8500
"Wojtek" napisał:

[...]

To ciekawe, czemu macie problemy ze znacznie węższą Omnią.
Tym bardziej, że do muśnięcia ekranu wystarczy właśnie muśnięcie końcem palucha, natomiast do wciśnięcia klawisza potrzeba poniekąd trochę siły.

za to ekran wymaga już większej ekwilibrystyki...

Masz wybitnie małe ręce.
Ja nie mam problemu z obsługą ekranu ani w Omnii, ani w tytułowym Huawei.

[...]

Na uja wafla ci moje wyjaśnienia, skoro niczego z nich nie rozumiesz?
"Dodatkowym ułatwieniem.." - za trudne do przetrawienia?
W odwracanie kota ogonem pobaw się razem z Pszemolem.

Zresztą najczęściej paluchem operuje się w dolnej połowie ekranu, więc
problem jest poniekąd wydumany.

No, chyba że chodzi o tak prozaiczną rzecz jak dostęp do powiadomień,
które.. ulala, są na górnej belce...

Powieś się z rozpaczy, albo się oflaguj.

To zapytaj o konkretne programy, a nie o to, czy w ogóle są.

Zapytał, problemy z czytaniem?

Zapytał, cytuję: "czy są i jakie przydatne programy...."
Problemy z czytaniem? Bo ze zrozumieniem zdań prostych na pewno.

JoteR

Data: 2011-10-23 15:32:48
Autor: venioo
HUAWEI smartfon U8500
W dniu 2011-10-23 11:07, Wojtek pisze:
Masz wybitnie małe ręce (mam i780 o analogicznym układzie klawiszy) i bez
problem każdego sięgam, za to ekran wymaga już większej ekwilibrystyki...

Poprzednim moim telefonem byl wlasnie i780 i bylem bardzo zadowolony przez 3 lata, niestety w koncu digitizer nie wytrzymal i sie cos w nim rozwarstwilo. Ale klawiaturka swietna byla - wszedzie kciukiem sie siegnelo, bez problemu piszac bezwzrokowo smsy jadac samochodem :)

Z drugiej strony - kwadratowy wyswietlacz powodowal problemy z niektorymi aplikacjami (albo sie nie uruchamialy, albo cos bylo obciete - najczesciej menu na dole - przez co stawaly sie bezuzyteczne)
Ogladanie multimediow nie nalezalo do najwygodniejszych, bo ekranik nieco maly, do tego jeszcze filmy 16:9 byly rozciagane z czarnym paskiem na dole i u gory, co powodowalo dodatkowe pomniejszenie.

Reszta ficzerow - bez zastrzezen - spelniala bardzo moje potrzeby przez 3 lata.

--
venioo
od tygodnia posiadacz HTC Desire Z

Data: 2011-10-23 12:23:29
Autor: ToMasz
HUAWEI smartfon U8500
[...]

Ale teraz to wygląda jak zachęta do bijatyki. mogę chwycić tak omnie 1 zeby siegać w wiekszość punktów ekranu poczynając od lewego górnego rogu, albo tak aby siegac większość ektanu poczyjanąc od prawego dolengo. lewa góra - prawy dół - nieda rady
natomiast same kalwisze w omni pro zajmują połowę powierzchni i są szerzej rozłożone - czyli wygodniej dla kciuka
wyjaśnisz mi jak ponad3calowy ekran(nei koniecnzie w tym modelu)
obsługuje się jedną ręką?

Po co, skoro znów zignorujesz informację o miziadełku?
nie ignoruje. ale czy możesz potwierdzić że "miziadełko" steruje strzałką? Tak jak w omni1? bo w wiekszości telefonów czujnik optyczny rozumie suwanie w 4 kierunkach i koniec. działa jak 4 kawisze a nie jak myszka
Zresztą najczęściej paluchem operuje się w dolnej połowie ekranu, więc
problem jest poniekąd wydumany.
na to bym niewpadł. ale teraz to już niewiem czy to wada czy zaleta.
ToMasz

PS starasz mi sie dowalić, ale nie wiem poco. nie wiem co Ci zrobiłem w poprzednim życiu, albo czym w tym zawiniłem. Zastanawiam się nad zakupem telfonu z Androidem, ale o informacje naprawdę trudno. Tak, wiem jest forum na pdaclub, jest android market, ale osób które naprawdę _wykorzystywały_ WM/symbiana i teraz _wykorzystują_ wieksze możliwości androida - jakoś brak. Są za to tysiące które _męczyły_ sie z _telefonem_ który przez przypadek miał WM/symbiana, a teraz mają androida i chwalą go pod niebiosy. Za co? za prostote i szybkość? FAjnie, ale to ja mam siemnsa s55 a nie zabawkę za 500-1000zł.
Uważasz ze robię błąd pozyskując informacje? Nie podoba Ci sie sposób? PRzykro mi, napisz co jest nie teges, może sie zmienie, albo dodaj do ignorowanych

Data: 2011-10-23 12:41:04
Autor: atm
HUAWEI smartfon U8500
On 2011-10-23 12:23, ToMasz wrote:
[...]

HTC ma miziadelko, inne urzadzenia nie ciezko wiec generalizowac.

Zresztą najczęściej paluchem operuje się w dolnej połowie ekranu, więc
problem jest poniekąd wydumany.
na to bym niewpadł. ale teraz to już niewiem czy to wada czy zaleta.
ToMasz

Mam SGS2, potwierdzam, ze operowanie kciukiem w gornej czesci ekranu (rozsuwana belka, na niej przelaczniki wifi itd) jest dosc malo ergonomiczne (lapy mam spore) Producenci popdadaja ze skrajnosci w skrajnosc: najpier tlukli wszystko 3.5-3.7" a nastepnie odkryli, ze telefon moze miec rozmiar A4....rewelacja ;/ Spora czesc sztandarowych produktow glownych producentow to wlasnie 4.3 wzwyz. Fajnie gdyby w pudelku dawali tez odpowiednie spodnie do noszenia tego. Nie narzekalbym gdyby pojawialy sie takze wersje mini: te same bebechy w mniejszej obudowie z mniejszym ekranem, np. SGS2 mini: 3.9". Stosujac odpowiednio mniejsza odudowe wyszloby fajne kieszonkowe urzadznienie (grubosc pewnie zostalaby ta sama ale w tym wypadku to nie problem).
Jak pisalem w innym watku 3.5" w MOIM odczuciu to zbyt malo, fajnie lezy w kieszeni ale do korzystania ze wszystkich smartfonowych dobrodziejstw slabo sie nadaje.

[...]

Nie jestem ekspertem, moj zakres korzustania z tego typu urzadzen w duzej mierze skupia sie na sensownym terminarzu, notatniku, czytniku ksiazek, www, mp3. Przypomnij o co Ci chodzilo jesli bede w stanie to pomoge. Sugeruje jednak pogooglac "android musthave apps" dowiesz sie czego mozesz oczekiwac po topowych, rekomendowanych aplikacjach. Robiac tak rzed zakupem N8 dowiedzialem sie... ze  wiele nie moge oczekiwac i nie bylo rozczarowania ;]

Data: 2011-10-23 13:48:47
Autor: JoteR
HUAWEI smartfon U8500
"ToMasz" napisał:

Ale teraz to wygląda jak zachęta do bijatyki.

ToMaszu - z Tobą? W życiu. Ja poczekam, pięć lat zajęło, zanim nawróciłeś się na abonament, za kolejne pięć staniesz się gorliwym wyznawcą dotykowców.

mogę chwycić tak omnie 1 zeby siegać w wiekszość punktów ekranu
poczynając od lewego górnego rogu, albo tak aby siegac większość
ektanu poczyjanąc od prawego dolengo. lewa góra - prawy dół - nieda rady

Ale przecież aparat nie jest przyklejony do dłoni i o ile nie wprowadza się zadań do harmonogramu jadąc na rowerze po wybojach, to spokojnie da się nim tak operować, aby tym kciukiem sięgnąć, gdzie trzeba. Zwłaszcza w stosunkowo smukłej Omnii i niemal identycznym gabarytowo Huaweiu.

natomiast same kalwisze w omni pro zajmują połowę powierzchni i są szerzej rozłożone - czyli wygodniej dla kciuka

Ale ów klawisz trzeba wcisnąć, czyli przyłożyć trochę siły, a tego się nie zrobić końcem opuszka. Ale ja to mam przecież małe ręce.

[...]

No ale w Omnii masz prawdziwą windzianą strzałeczkę przecież.
Nią też nie sięgasz w lewy górny róg? Sięgasz? Czyli da się jedną ręką.
W owym Huaweiu jest tak, jak piszesz poniżej i co było już na grupie omawiane.

bo w wiekszości telefonów czujnik optyczny rozumie suwanie w 4 kierunkach
i koniec. działa jak 4 kawisze a nie jak myszka

Owszem, chociaż przy androidowej ikonografii strzałeczka jest średnio przydatna. Przynajmniej w omawianym Huaweiu.

Zresztą najczęściej paluchem operuje się w dolnej połowie ekranu, więc
problem jest poniekąd wydumany.

na to bym niewpadł. ale teraz to już niewiem czy to wada czy zaleta.

Co dla jednego jest wadą, dyskwalifikującą dane urządzenie, dla innych może być możliwą do przyjęcia niedogodnością. Dla mnie owe niedogodności nie przesłaniają korzyści z dużego, czytelnego ekranu.

PS starasz mi sie dowalić, ale nie wiem poco. nie wiem co Ci zrobiłem w poprzednim życiu, albo czym w tym zawiniłem.

Ależ niczym szczególnym, wręcz przeciwnie - lubię czytać Twoje posty. Po prostu wkładasz tyle wysiłku w rozmaite krucjaty - niegdyś antyabonentowe, aktualnie antywindziane i antydotykowe - że czasami riposta sama ciśnie się pod palce.

Zastanawiam się nad zakupem telfonu z Androidem, ale o informacje naprawdę trudno.

Ale co można konstruktywnego odpowiedzieć komuś, kto obudowuje niemal każde pytanie w antydotykową fobię? Z grubsza ujmując: Android = telefon dotykowy i chcąc nie chcąc, trzeba się przyzwyczaić smyrać paluchem. Upieranie się przy klawiaturze mechanicznej skazuje Cię na bądź to okrojenie ekranu, bądź to na ceglastość urządzenia.
Co do tematu tej dyskusji - w odróżnieniu od wiadra pomyj wylanych również w tym wątku, potrafię dostrzec też zalety tytułowego urządzenia. I chociaż z pewnością go nie kupię na przedłużenie umowy, to doceniam: router Wi-Fi i USB, owe "miziadełko", w miarę kompaktowy (w porównaniu do ceglastych Nokii czy rozjechanych walcem Samsungów) rozmiar, nienajgorszej rozdzielczości ekran, ustandaryzowane złącza. Nie przysłonią one jednak dyskwalifikujących moim zdaniem wad: fatalnej responsywności, dziadowskiego aparatu, schowanego pod tylną klapką gniazda kart pamięci, krótko trzymającej baterii. Owe zabawy nie przekonały mnie też do systemu Android i to bynajmniej nie z winy samego telefonu - po prostu nie znajduję w nim niczego lepszego, czego nie oferował mi stary WM, a nawet wręcz przeciwnie. Chyba jednak przeproszę się ze starą Omnią ;-)

JoteR

Data: 2011-10-23 16:05:25
Autor: ToMasz
HUAWEI smartfon U8500

[...]
Zdaję sobie sprawę z tego ze czeka mnie macanie ekranu - dam radę. już z motorolą a925 jakoś mi to szło. Sęk w tym, ze po przejściu przez dotykowce odkryłem zalety klawiatury.... Teraz boje się ze bez niej będzie ciężko. jednak najbardziej boję się ze jak osioł będę upierał sie przy klawiszach(W androidzie), których po 2 tygodniach nie dotknę... Stąd taka dociekliwość.
ToMasz

Data: 2011-10-23 11:20:51
Autor: TGor
HUAWEI smartfon U8500
On 2011-10-22 22:49, ToMasz wrote:

żę jest bosko i łał.

O 8500? Ja pierwsze recenzje pamiętam jako jego porażkę: wolny, nieergonomiczny, bez efektu łał.

Zapewne Play obiecał nagrodę za entuzjastyczne recencję, to się pryszczersi starają.

"Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

Data: 2011-10-23 15:26:43
Autor: venioo
HUAWEI smartfon U8500
W dniu 2011-10-22 22:49, ToMasz pisze:
2 tygodnie temu jakiś kolega i ja pytaliśmy o andriody z kalawiaturą. ja
doprecyzowałem ze chciałbym przytrzymaniem kalwisza coś uruchomić.

jest taka funkcja, samemu przypisujesz do kazdego z klawiszy pelnej klawiatury co ma sie pod danym klawiszem uruchamiac - sprawdzone na HTC Desire Z posiadanym od tygodnia (wiec nie jestem jeszcze jakims "skrzywionym" fanatykiem ;))

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-10-23 16:01:07
Autor: ToMasz
HUAWEI smartfon U8500
W dniu 23.10.2011 15:26, venioo pisze:
[...]

O to mi właśnie chodziło. teraz garść pytań:
chce uruchomić kalkulator literką K
muszę ją przytrzymać czy muszę wcisnąć ALT(/ctrl/fn)+K?
czy tak samo można przypisać dowolny program
czy tak samo można przypisać "dzwoń do....."

ToMasz

Data: 2011-10-23 21:13:59
Autor: venioo
HUAWEI smartfon U8500
W dniu 2011-10-23 16:01, ToMasz pisze:
[...]

sprawdze jutro w wolnym czasie, bo przyznam, ze sam z tego nie korzystam, a nie chce mi sie teraz szukac gdzie to widzialem :)

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-10-24 21:03:39
Autor: venioo
HUAWEI smartfon U8500
W dniu 2011-10-23 21:13, venioo pisze:
[...]

sprawdzilem. sa dwa osobne klawisze skrotow oraz cala klawiatura do przypisania (w ustawieniach). mozna przypisac zarowno aplikacje jak i skrot do jakiejs akcji. dziala to calkiem sprawnie.

venioo
GG:198909

Data: 2011-10-24 23:21:16
Autor: ToMasz
HUAWEI smartfon U8500
[...]

sprawdzilem.
Dzięki!
sa dwa osobne klawisze skrotow oraz cala klawiatura do
przypisania (w ustawieniach).
dwa kalwisze czyli? aplikacje uruchamia sie kombinacją "klawisz specjalny"+"litera"

mozna przypisac zarowno aplikacje jak i
skrot do jakiejs akcji. dziala to calkiem sprawnie.
ale jest to realizowane za pomocą:
zewnętrznego wolnego programu
programu ekstra do desirez
jest to funkcją każdego klawiszowego androida?

ToMasz

Data: 2011-10-23 18:17:29
Autor: atm
HUAWEI smartfon U8500

[...]

Sa inne programy ulatwiajace szybkie odpalanie wybranych aplikacji np:
WidgetLocker Lockscreen czy Wave Launcher
Poczytaj o nich w Markecie, znajdziesz tam rowniez odnosniki do innych, zblizonych.

Data: 2011-10-23 19:39:19
Autor: ToMasz
HUAWEI smartfon U8500

[...]

dziekuję za poradę, ale narazie, chciałbym zeby to wyglądało tak: na górze ekranu zegar cyfry maks 1cm, może kalendarz, a 3/4 ekranu to zadania o ktorych wprawdzie telefon przypomni, ale widząc comnie czeka w ciagu kilku dni, mogę je sam lepiej organizować. choćby minimalizujac wożenie tyłka autem( paliwo!)
Teraz mam ok 10 programów dla mnie "must have" które jakoś szybko, a najlepiej bez patrzenia na urządzenie chce uruchamiać. oczywście to tylko wstępne założenia. JEśli jakiś telefon z androidem (chacha, desirez) "da radę" będzie fajnie. JAk nie, to może da sie je aktywować głosem? Tyle ze dlamnie będzie to polecenie o treści: jeden, dwa, trzy, zamiast "zadzwoń do żony na komórkę".....

ToMasz

Data: 2011-10-24 18:42:55
Autor: Titus Atomicus
HUAWEI smartfon U8500
In article <j7us63$alm$1@inews.gazeta.pl>, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

> [...]
NApisz coś wiecej! Jak piszą zwolennicy androida to ciężko uwierzyć w wiarygodność. NApisz czy jest możliwa obsługa jedną ręką, jak reaguje, czy są i jakie przydatne programy....

E tam.
Jakie znowu programy?
To co trzeba to jest - przegladarka, sms, i kupe osobnych progrmikow w Markecie (allegro, Skype, itd).

Tylko ze odnosze wrazenie ze niektore funkcje dzialaja losowo (znaczy raz dzialaja, raz nie) - jak obrot albo zmniejszanie/powiekszanie.
Poza tym - nieergonomiczny sposob nawigacji.
I ten wolny start.
Trzymanie baterii - wymaga ladowania 2 razy dziennie.
itd

Jednak zdecydowanie najgorzej oceniam sposob wprowadzania danych. Ta wirtualna klawiaturka sprawdza sie chyba tylko w przypadku malych paluszkow malych Chinczykow.

TA

TA

Data: 2011-10-24 18:50:18
Autor: Titus Atomicus
HUAWEI smartfon U8500
In article <Titus_Atomicus-FEEDFD.18425524102011@newsfeed.onet.pl>,

Poza tym - nieergonomiczny sposob nawigacji.

Brak mozliwosci przelaczania miedzy aktywnymi programi. I miedzy aktywnymi oknami.
Brak jakiegos osobnego domyslnego klawisza zatwierdzajacego.

TA

Data: 2011-10-23 00:06:05
Autor: Rabbit McCroolick
HUAWEI smartfon U8500

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-243099.16502622102011newsfeed.onet.pl...
Witam,
W ramach akcji testowanie smartfona wzialem tego HUAWEIA U8500 (android
2.2)

Też go miałem, ale uważam, że Play zrobiło więcej złego, niż dobrego dla promocji smarfonów. Ten telefon to wyjątkowo tani model w którym oszczędzano praktycznie na wszystkim i z tego powodu działa jak działa. Mój Samsung GT-I5700 Spica sprzed dwóch lat działał o wiele lepiej nawet na Andku 2.1 (root niweluje wiele problemów a custom romy znacznie zwiększają możliwości), nie mówiąc już o współczesnych budżetowych androidach, jak HTC Wildfire S (obecnie używam) czy Samsung Galaxy Ace, które nie kosztują znacznie więcej niż ten Hujwej a oferują znacznie więcej i działają niezawodnie (mówię o moim HTC).

HUAWEI smartfon U8500