HUAWEI smartfon U8500

Data: 2011-10-23 00:06:05
Autor: Rabbit McCroolick
HUAWEI smartfon U8500

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-243099.16502622102011newsfeed.onet.pl...
Witam,
W ramach akcji testowanie smartfona wzialem tego HUAWEIA U8500 (android
2.2)

Też go miałem, ale uważam, że Play zrobiło więcej złego, niż dobrego dla promocji smarfonów. Ten telefon to wyjątkowo tani model w którym oszczędzano praktycznie na wszystkim i z tego powodu działa jak działa. Mój Samsung GT-I5700 Spica sprzed dwóch lat działał o wiele lepiej nawet na Andku 2.1 (root niweluje wiele problemów a custom romy znacznie zwiększają możliwości), nie mówiąc już o współczesnych budżetowych androidach, jak HTC Wildfire S (obecnie używam) czy Samsung Galaxy Ace, które nie kosztują znacznie więcej niż ten Hujwej a oferują znacznie więcej i działają niezawodnie (mówię o moim HTC).

HUAWEI smartfon U8500